הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה ואדם
החתונה של מאיה ואדם
אביב 2021
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים סופר מפורט

אני ואדם התארסנו בספטמבר 2019 והתחתנו ב-30.5.21 עם 250 אורחים לאחר דחיית קורונה כמו רובכן כאן.

מקום לאירוע
הגבעה
+

רעות המנהלת אירוע פשוט יוצאת מן הכלל (אין צורך במנהל.ת חיצוני.ת), המקום מדהים ביופיו, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל של עץ השדה... והכי חשוב- בתקופת הקורונה הרגשנו שיש לנו גב והם עזרו בכל דחייה או בעיה. אחרי הדחייה הם אפילו שלחו לנו מתנה הביתה עם שליח.

לקחנו דרכם גם בר קוקטיילים שהפך לאחת ההברקות של האירוע!

שמלות כלה

חיפשתי את שמלת חלומותיי בתקציב נמוך יחסית (עד 9K על שתיהן), ואאוריקה הגשימה לי את החלום. חשוב לדעת שאאוריקה היא בחורה מקצועית ומופנמת- היא לא שמה מוסיקה ולא מרימה לך על כל שמלה ומספרת לך כמה את מהממת. אם משהו לא נראה טוב- היא תגיד לך. לא ייפתחו לכן שמפניה ולא ישימו שירים כמו בשאר הסטודיואים כשתבחרו את האחת שלכן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

וואו וואוו וואו! את דניאל סגרתי לפני כמעט שנתיים כשהיא עוד היתה כישרון בתחילת דרכה לפני שכולן גילו אותה ואני הכי שמחה על זה בעולם. מאז היא הספיקה להצטרף לנבחרת של כלות אורבניות ולהפוך למעצבת מבוקשת. התמונות ידברו בעד עצמן- דניאל אלופה (!!!) בלהפוך חלום למציאות, היא יודעת להכין עבודות סופר מורכבות והיא מבינה את הויז'ן שלך בשניות ורצה איתו קדימה. הפלטת צבעים מדויקת והכל היה בדיוק כמו שדמיינתי. דניאל הכינה לי גם את הזר כלה (היא מתאימה אותו לשמלה ולגובה שלכן- מקצועית ברמות כבר אמרתי??), והיתה ממש חברה בכל מה שקשור לחתונה ולא רק במה שקשור לעיצוב. היא ייעצה לי על השמלה, על ההזמנות, על השיער... ועזרה לי שהכל יתכתב אחד עם השני וייצור הרמוניה מושלמת. אם היא פנויה בתאריך שלכן באמת שזכיתן.

Dj לחתונה
טום רר | ינשוף
+

טום רר מחברת "ינשוף". טום הוא הבעלים של החברה. סגרנו אותו כשהיה בקליאנטה ואז הוא פתח עסק משלו. טום היה מדהים וגרם לכולם לרקוד בלי הפסקה. הוא מתאים את עצמו תוך כדי המסיבה לקהל וזה הכי חשוב שיש. כשרצינו שהחתונה תיגמר כי כבר היינו גמורים- כולם עוד רקדו בטירוף למרות שהיה יום ראשון ודחינו ממש עד הקצה את השיר סיום כי ראינו כמה כולם נהנו בזכות טום.

איפור

רוני השיקה לאחרונה ליין של תכשיטי כלה שחנכתי לראשונה (מצרפת תמונה). הייתי מרוצה מהכל- היא מקצועית, נעימה וממש טובה בלהפוך אותך לכלה אבל עדיין להיראות כמו עצמך.

צילום סטילס

סטילס, בלוקים ומגנטים. לא סתם זה אחד השמות הכי נפוצים בקבוצה- הוא אלוף העולם בלתפוס רגעים טבעיים ויפים. המגנטים שלו היו ממש עוד צלם סטילס והכל ברמה גבוהה. למחרת החתונה הוא כבר העביר לנו "טעימה" של כמעט 300 תמונות, ואחרי חודש כל התמונות כבר היו אצלנו אחרי עריכה. עשינו דרכו גם אלבומים ובלוקים.

צילום ועריכת וידאו

מילה טובה על נתי- הייתי סופר נבוכה מהצילומים והרגשתי מאוד לא בנוח והוא הרגיע אותי, הצחיק אותי ואפילו נתן לי לראות איך אני יוצאת במצלמה כדי להרגע. האמת? לדעתי בזכותו התמונות שלי יצאו כאלה טבעיות ויפות.

רב לחתונה

חיים הבלין. אני מאוד פחדתי שיהיה רעש בחופה ושאנשים ידברו תוך כדי, אבל חיים שמר את כולם מרותקים אליו והחופה היתה מצחיקה, מרגשת ומהירה. הוא לא ביקש ממניי להתכסות ואיפשר לי לתת טבעת ולדבר בחופה.

אני אסיים כאן את הפוסט כי הוא מאוד ארוך, ויש עוד מלא ספקים שאנחנו מרוצים מהם- מקום התארגנות, מגשי אירוח, איפור ושיער למלוות, נעלי כלה, חליפה, תכשיטים, שיזוף בהתזה, הלבנת שיניים, הסעה, אלכוהול, אישורי הגעה, אביזרים ועוד מלא! אז תרגישו חופשי לשאול בתגובות ואענה בהרחבה על הכן. מלא מזל טוב לכולן!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טום רר | ינשוף+
טום רר | ינשוף
131 ממליצים
Dj לחתונה
הגבעה+
הגבעה
372 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה