הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנה ורועי
החתונה של דנה ורועי
אביב 2021
הפוסט של דנה, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב-07.05.2021, חתונת שישי צהרים בגן האירועים ״יארה״ בחדרה.

הקבוצה הזו עזרה לי כל כך הרבה אז תודה לכולן ומקווה שההמלצות שלי יעזרו לעוד בנות! (אני כותבת רק המלצות)

מקום לאירוע
יארה | YARA
+

ללא ספק הבחירה הכי טובה שהייתה לנו. אני לא יכולה להסביר במילים כמה הם היו מושלמים לאורך כל הדרך (דחינו פעם אחת בגלל הקורונה וההתנהלות איתם הייתה מדהימה). המקום הזה מדהים ביופיו, האוכל טעים ברמות, הצוות (רביב ואראל המנהל אירוע המושלם שלנו) היו כל כך זמינים וקשובים לכל הבקשות שלנו ובאופן כללי הם היו כל כך מדהימים ובאו לקראתינו בכל דבר ונתנו לנו גם הרבה מעבר לציפייה. האולם הזה לא מוזכר כאן מספיק וזה באמת פספוס, עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על כמה שהאולם הזה יפה!

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

אין דברים כאלה! לאורך כל האירוע היה לנו ממש נוח איתו והוא נתן לנו את ההרגשה הכי טובה שיש (ושנינו קצת התביישנו בצילומים). כשהוא שלח לנו את התמונות מהאירוע כל כך התרגשנו וזה ממש החזיר אותנו לאירוע עצמו, הוא הצליח לתפוס תמונות פשוט מושלמות וכל כך הרבה רגעים מרגשים וחשובים גם שלנו וגם של האורחים והוא באמת הצליח להעביר את האירוע דרך המצלמה בצורה כל כך אותנטית, טבעית ואמיתית.

Dj לחתונה

אודי ליבנה - פגשנו את אודי בחתונה של החברה הכי טובה שלי, נהננו כל כך מהמוזיקה ומהמסיבה שלא היה לנו ספק שהוא יהיה גם בחתונה שלנו! הוא ידע בדיוק מה לשים ומתי כדי שהרחבה תהיה מפוצצת כל הזמן ושכולם לא יפסיקו לרקוד וכולם כל כך נהנו שאחרי האירוע חברים שלנו (וגם ספקים אחרים) דאגו להגיד לנו במיוחד שהמוזיקה הייתה יוצאת דופן וברמה הכי גבוהה שיש- גם בזמן הריקודים וגם במוזיקה השקטה יותר בזמן האוכל ובקבלת פנים.

צילום סטילס

היה מקצועי בטירוף ונתן לנו תחושה מדהימה לאורך כל האירוע! ידע להצחיק אותנו בצילומים כשצריך רק כדי שנרגיש הכי בנוח שיש וזה היה מקסים. בינתיים קיבלנו ממנו רק סרט קצר והוא מהמם בטירוף, ממש ערוך כמו שצריך ומזכיר רגעים חשובים עבורינו, אהבנו מאוד.

אטרקציות

יש פה כל כך הרבה המלצות עליהם ובצדק! לירן היה איתנו לאורך כל האירוע והוא ממש שימש כמו צלם סטילס שני, התמונות שלו כל כך מקצועיות ותופסות את כל הרגעים הקטנים שאין ספק שהן גם יכנסו לאלבום. בסוף האירוע קיבלנו שקית עם המוןןןןןןן מגנטים מהאירוע, כמה מגנטים מוגדלים ודיסק און קיי עם כל התמונות. אני לא יכולה להסביר לכן כמה היינו מאושרים לקבל את זה, אתם כל כך בטירוף בזמן האירוע ולא שמים לב לתמונות של חברים ושל המשפחה שהדבר שהכי בא לכם לעשות אחרי זה להסתכל בתמונות ולהיזכר וזה היה פשוט מדהים.

איפור

כל כך נעימה סבלנית ומקצועית, אחת הבחירות הכי טובות שלי! ביום של החתונה היא הייתה כל כך מקסימה ורק רצתה שאהיה מרוצה וארגיש בנוח גם עם השיער וגם עם האיפור כי היה לי ממש חשוב שארגיש ואראה טבעית וכמו עצמי ביום המיוחד הזה. היא עשתה עבודה פשוט מושלמת, לא הפסקתי כל האירוע לקבל מחמאות על השיער (שהוא ארוך במיוחד ולא היה פשוט להחליט מה נעשה בו) ועל האיפור העדינים שהיא עשתה. תמורה מושלמת למחיר הוגן!

שמלות כלה

החנות הראשונה שהייתי בה מתוך 10 בערך וישר חזרתי אליהן. כל היחס שם כל כך חם ונעים והן סבלניות בטירוף ולמרות כל השינויים והחפירות שהיו לי עד שבוע לפני החתונה, הם עשו הכל כמו שצריך ובצורה הכי מקצועית שיש. קיבלתי בלי סוף מחמאות על השמלה והרגשתי ממש בנוח. ממש אהבתי את זה שגם המחיר הוגן (כל השמלות עולות 3900 ונתפרות מאפס) וגם השמלה נשארת אצלך.

בית דפוס
דפוס כספית בירושלים- הדפיסו לנו כל מה שרצינו מהיום למחר והיו כל כך נחמדים וסבלניים.
מחירים מעולים ויחס מדהים (תדברו עם שלומית).

 

הסעות
הסעות שעיבי 0506666306- דיברתי עם כמה והוא הרגיש לי הכי נחמד וכן. ההסעות הגיעו ויצאו בזמן וכל החברים אמרו שהנהגים היו נחמדים מאוד ואפילו עשו כמה עצירות לא מתוכננות בדרך.
 

עמדת שזירת פרחים
אביה פרחים 054-6865450 - התלבטנו הרבה אם להוסיף או לא אבל בסוף ממש שמחנו שהוספנו, הכל הרגיש יותר פרחוני וגם חברות שלי באו אלי במיוחד להגיד שהן ממש אהבו את זה ושזה הוסיף המון.
 

מבחינת דברים שהוספנו
קנינו כובעי קש, שרשראות הוואי וכפכפים לרחבה (קניון האירועים), הוספנו מגשי פירות וארטיקים ועל כל שולחן היו עציצי תבלין וגם עציצים עם פרחים שהאורחים יכלו לקחת הביתה.

 

המלצות אישיות-

-אני ובן הזוג שלי בחרנו לא להתחתן ברבנות ובמקום זה שתי החברות הכי טובות שלי הנחו את הטקס. אני באמת חושבת שזה שבחרנו בהן, זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בכל האירוע הזה. זה מרגיש כל כך אחר ואישי כשמישהו שאנחנו מכירים מנחה את הטקס ועומד ביחד איתנו במעמד המרגש הזה. לא חשבתי שזה עד כדי כך ידבר אל האורחים אבל גם אנחנו וגם המשפחות שלנו לא הפסקנו לקבל טלפונים מאורחים שאמרו שזו הייתה החופה הכי יפה והכי מרגשת שהם ראו ושהם לא הפסיקו לבכות ולהתרגש. אין דבר יותר מספק מזה.

-חתונת שישי צהרים! כל האירוע שונה והרבה יותר כיפי לדעתי, אם למישהי יש התלבטות- אל תחשבו על זה פעמיים.

- תנסו להנות מכל רגע, בסוף זה כנראה היום היחיד בחיים שכל האנשים האלה באים לשמוח בשמחתכם. כולם כל הזמן רק רצו שנהיה מרוצים ושנהנה בטירוף וזה כל כך ריגש אותנו וגרם לנו להבין שכל הדבר הזה- המשפחה, החברים והזוגיות, כלום לא מובן מאליו ושאיזה מזל יש לנו בעולם.
 

מזל טוב לכולכן!! איזה כיף לכן שהיום המושלם הזה עוד לפניכןןן

מוזמנות לשאול אותי כאן ובפרטי על כל דבר שעולה לכן בראש, אני ממש ממש אשמח לעזור בכל דבר 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
יארה | YARA+
יארה | YARA
36 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
שמלות כלה