הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ירדן וגיא
החתונה של ירדן וגיא
אביב 2021
הפוסט של ירדן, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב31.5.21 אחרי אירוסין של שנה וחצי ודחייה אחת בגלל הקורונוש

מקום לאירוע
קולוניה - כפר אירועים
+

אנחנו מאוד מרוצים מההתנהלות מול קולוניה למרות המורכבות שהייתה בעקבות המצב. הם היו זמינים לכל שאלה לפני האירוע ובאותו היום. למרות שהבאנו מנהלת אירוע חיצונית כל הצוות ליווה אותנו, היו מאוד קשובים אלינו וראינו שהיה להם מאוד חשוב שנהיה מרוצים. קיבלנו המון פידבקים חיוביים מהאורחים על השירותיות של הברמנים והמלצרים, על הנראות של המקום (הוא באמת רמה אחרת, מאוד מטופח ומושקע) וכמובן על האוכל שהיה מצוין. אנחנו אנשים של אוכל ולכן הוא היה חלק מאוד מרכזי בבחירת האולם והאורחים אמרו לנו שזה ניכר שהיה על זה דגש. החופה בקולוניה היא מעל בריכה, אני פחות התחברתי ורציתי להחליף מקום- כולם זרמו איתי ובאמת הזזנו את המיקום של החופה והייתי מאוד מרוצה.

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

למכירה אם מישהי מעוניינת. ללירון הגעתי ממש במקרה מפרסומת שקפצה לי בפייסבוק, היא הראשונה שהלכתי לראות, תיארתי לה בקצרה מה אני מחפשת והיא מיד שלפה לי את השמלה שתיארתי! סגרתי איתה במקום ואני כל כך שמחה על ההחלטה הזאת! אחרי שיחה קצרה אפשר ישר לראות שלירון היא בחורה שכולה לב ושממש חשוב לה שהכלות שלה יהיו הכי מרוצות וירגישו הכי יפות בעולם! לאורך כל התהליך לירון הייתה הכי קשובה, אכפתית, מרימה ומצחיקה. לירון והצוות שלה תמיד השרו אווירה כל כך כייפית ומרגשת כאילו כולנו חברות כבר שנים! ההתאמות של השמלה אליי נעשו כאילו היא נתפרה במיוחד בשבילי וכל בקשה או שאלה נענתה ברגע.

 חליפה שנייה -איימי בדיזינגוף. הייתה נוחה בטירוף, קלילה וכייפית

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

שירות מעולה ואנשים מקסימים, הגענו שבוע לפני החתונה והיינו צריכים תיקונים, תוך יומיים הכל היה מוכן.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן גוטר. הספק הכי חשוב בעיניי לחתונה טובה ובגלל זה הוא הראשון שסגרנו. עוד לפני שהכרתי את בעלי ידעתי שבן גוטר יהיה הדיג'י בחתונה שלי! גוטר פשוט מקצוען אמיתי, יודע לקרוא את הקהל ולהשאיר את כולם ברחבה ובאווירה טירוףף כולם עפו עליו גם תוך כדי האירוע וגם אחרי וזאת הייתה בחירה פשוט מעולה! חוץ מזה הוא בנאדם מהמם עם לב טוב שבא לעשות שמח. רואים שהוא נהנה ממה שהוא עושה ושחשוב לו להרים לכולם. מי שמתלבטת- אל! 

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

האולם עובד עם אייפלן, השתמשנו באיזי טו גיב והיינו ממש מרוצים, שירות נוח וקל והתשלום באשראי שימש הרבה מהאורחים שלנו

ניהול אירוע ואישורי הגעה

גל היא הבחירה המושלמת !! בחורה מהממת, קלילה ומדברת בגובה העיניים, כל ההתנהלות מולה לפני החתונה בין אם זה בטלפון או בפגישות פנים מול פנים הייתה כל כך נעימה וחשובה! גל איפסה אותנו לגבי כל הדברים החשובים שצריך לברר או לסגור, נתנה לנו טיפים והשרתה רוגע. בנוסף התקשרה לספקים יום לפני לוודא שכולם מתואמים איתנו. כשהגענו לאולם גל כבר הייתה שם אחרי שבדקה שהכל מסודר (כמות כיסאות, עיצוב, ניקיון..) החופה לא הייתה בדיוק לפי מה שסגרתי עם המעצב ולא רציתי להתעסק בזה ולהתבאס אבל גל התעקשה ותוך רבע שעה סידרו אותה בדיוק לפי איך שרציתי ובלעדיה לא הייתי מתעקשת! כל האירוע גל לא נחה לרגע, כל הזמן בדקה איתנו ועם המשפחות שהכל בסדר, דאגה לנו למים ואוכל לרחבה והייתה מאוד מורגשת (האורחים חשבו שהיא חברה קרובה). גל דאגה לסדר דברים שהבאנו כמו ערכות התרעננות לשירותים וגומי לבר, ולפני שהלכה סידרה לנו את החדר עם כל הציוד שהבאנו איתנו כדי שנוכל לקחת הכל מסודר וישר ללכת (מושלם כי היינו גמורים ולא בפוקוס) וגם כמובן דאגה לתשלום לספקים. בעלי לא ראה את הערך של מנהלת אירוע חיצונית בהתחלה והוא הראשון להמליץ עליה היום !

איפור

צלילוש היא בדיוק הבחורה שכל כלה תרצה בבוקר החתונה שלה! משרה רוגע מהרגע שנכנסת, תמיד עם חיוך ורואים כמה חשוב לה להיות קשובה לכלה שלה ושהיא תצא הכי מרוצה בעולם! מעבר לאיכות שלה כמאפרת ומעצבת שיער מדובר בכמה שעות בבוקר מרגש במיוחד שככלה מאוד חשוב להקיף את עצמך עם אנשים שעושים לך טוב וצליל ממש כזאת! נהניתי איתה ממש כמו חברה טובה! מראש סגרתי עם צליל כי העבודות שלה הן עדינות וכבחורה שבכלל לא מתאפרת היה לי חשוב להישאר אני. הייתי מאוד מאוד מרוצה מהתוצאה והרגשתי הכי יפה בעולם!

צילום סטילס

רוני פוקס ומיכאל סיונוב. שניהם מקסימים ובאווירה טובה, מאוד מרוצים מהתמונות, וידאו עוד לא קיבלנו.

אטרקציות

בחרנו במגנטינה בעקבות המלצה חמה (בדגש על יוסי!!) וזאת היתה החלטה מושלמת! קודם כל המגנטים באיכות מעולה (יש לנו מאירועי עבר) וחלק מהתמונות אפילו טובות יותר מהתמונות של צלמי הסטילס. יותר מזה- אחד האורחים הוא צלם במקצועו וברגע שראה את התמונות ביקש לסגור איתם לאירוע קרוב שיש לו! מעבר למקצועיות יוסי והצלם הנוסף שהגיע איתו היו מקסימים ברמות (יוסי לא הרגיש טוב באותו בוקר ועדיין הגיע כי ידע שביקשנו אותו במיוחד) הם צילמו קרוב ל800 תמונות (שקיבלנו בלינק למייל יום אחרי החתונה) והכי באו לתת עבודה, תמיד ראיתי אותם בסביבה ולא כמו צלמים שנעלמים. בנוסף ביקשתי שיהיה רינג ברחבה ויוסי ווידא שאצטלם איתו כי ידע שחשוב לי! בקיצור המלצה רותחת!

רב לחתונה

לא רצינו להתחתן ברבנות אבל כן חיפשנו מישהו שעורך חופה דתית בעיקר בשביל ההורים. ארגון חופות ענה על כל מה שחיפשנו ואנחנו ממש מרוצים מהבחירה. סגרנו עם הרב צ'אק שהוא אדם מקסים, חכם ורהוט שסיפר לנו עליו ועל הארגון והבנו שאנחנו בידיים טובות. צ'אק דאג לשתף אותנו בכל מרכיבי הטקס מראש וכל דבר שהיה אפשר לשנות/ להתאים הוא נתן לנו את זכות הבחירה. הארגון דוגל בשוויוניות אז חתמנו מראש על הסכם הגנה במקרה של סירוב גט (של שני הצדדים). גם ההתנהלות מול אמונה מנהלת המשרד היתה מעולה, היא היתה זמינה לכל השאלות שלנו והיא מקסימה. החופה היתה קצרה אבל מאוד מרגשת וענתה על כל מה שחיפשנו! צ'אק לא היה מוכן לקחת כסף והציע במידה ונרצה- לתרום למיזם חופות לאחר החתונה. ממליצים על חופות ועל הרב צ'אק במיוחד!

** חשוב להדגיש שזוג שמתחתן מחוץ לרבנות לא מוכר כנשוי בארץ ואנחנו התחתנו אזרחית בקפריסין**

# טבעות - יהונתן תכשיטים-Jonathan Jewelry בבורסה
שירות מעולה, קנינו משם את טבעות הנישואים ואת טבעת האירוסין שלי, אני ביקשתי עיצוב ספציפי בשתי הטבעות שלי והכינו לי מאפס והייתי מאוד מרוצה מהעבודה ובמחיר מעולה. הם גם מקסימים ממש.

 

# זר כלה - Pstory

https://instagram.com/p.story_il?utm_medium=copy_link\
שירות מעולה, הזמנתי ביום שבת ושעה אחרי שלחו לי תמונה של הזר שאאשר אם מתאים לי (סוג אחד של עלים הוחלף) הזר הגיע כבר ביום שלישי ארוז היטב ונראה מעולה.
 

תרגישו חופשי לפנות אליי אם יש שאלות, מזל טוב לכולן ❤️

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
715 ממליצים
Dj לחתונה
קולוניה - כפר אירועים+
קולוניה - כפר אירועים
49 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה