הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן ואורי
החתונה של חן ואורי
סתיו 2021
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

אורי ואני התחתנו ב-29.11.21, נר שני של חנוכה.

מקום לאירוע
עדן - גן האירועים
+

המקום מדהים ביופיו בעינינו, ההתנהלות מול האולם היתה חלקה וזורמת, בן מהשיווק נתן מענה לכל שאלותינו בכל זמן ושירן מנהלת האירוע דאגה שהכל יתקתק ביום האירוע. קיבלנו הרבה מחמאות על האוכל ועל המקום מהאורחים שהגיעו.

צילום ועריכת וידאו
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
+

הגענו דרך המלצות בקבוצה, ראינו קצת חומרים שלה ברשת ואהבנו והשיחה איתה קלחה וסגרנו על חבילה "קלאסית". טרם קיבלנו את הוידאו אבל אני יכולה לספר שיום-יומיים אחרי החתונה הרבה מהאורחים שאלו על ה"צלמת הבלונדינית המגניבה והמשוגעת" שהיתה לנו בחתונה, ועפו עליה ברמות. רותם אכן מגניבה ברמות ובעיקר כיפית ומצחיקה. תסגרו וידאו עם רותם!

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

אחלה שירות, אחלה מבחר. מומלץ.

שמלות כלה

התנהלות קצרה וממוקדת. הסתכלתי על הקטלוג לפני שהגעתי, והתאהבתי בשמלה הראשונה שמדדתי. מדדתי עוד כמה כדי להיסגר על עצמי והזמנתי תפירה אישית. לקח לשמלה כחודשיים וחצי להיות מוכנה. חוויית המדידות היתה אחלה, הסטודיו חדש ונעים, אודליה שטיפלה בי היתה מקסימה.

שמלות כלה

באתי, מדדתי, קניתי. יש מגוון והיו מידות. אני מידה 42, ולמרות שזה לא בסדר - זה לא מובן מאליו שהיו מידות. במקומות אחרים בעיר פשוט לא הצלחתי למצוא שמלות במידה שלי.

איפור

הגעתי לכרמל דרך האינסטגרם ואז גיליתי שהיא גם מכרה של גיסתי וזה היה כיף ממש ביום האירוע כי גם גיסתי התארגנה איתי. ההתנהלות מולה היתה ממש אחלה, בפגישת ניסיון עשינו בונדינג והיה ממש כיף. ביום האירוע היתה סופר סופר מקצועית, נעימה ומרגיעה לצד עומס בנות המשפחה, המלוות והספקיות שהתארגנו יחד איתי בסוויטת המלון, עשתה עבודה מדהימה וליוותה אותי לאורך כל היום עד הריקודים באולם - כולל טאצ'אפים לפני צילומי משפחות, לפני החופה והחלפת תסרוקת לריקודים. בפועל - השיער חודש במהלך הערב כי היה לי מאוד חם בחלק מהזמן, האיפור לא זז מילימטר. ממליצה בחום.

איפור

אחותי הגיעה לליהי לקראת החתונה של אחי שהיתה בתחילת ספטמבר, ומיד אחרי החתונה שלו שריינתי אותה עבור המלוות לחתונה שלי. ליהי סופר מקצועית ומשקיעה, יצירתית ואכפתית. השיער והאיפור שלהן החזיק פיקס כל הערב. לא סתם לקחנו אותה פעמיים בהפרש של שלושה חודשים.

צילום סטילס

ראינו כמה צלמים לפני שהגענו לרוני דרך המלצות כאן בקבוצה, עם חלקם היה לנו חיבור טוב מאוד, אבל עם רוני היה "קליק" מיוחד! היא מצחיקה, מלאת אנרגיה, מוכשרת כמו שד ובאה לעבוד, חד משמעית. גרמה לצילומי החוץ להיות חוויה כיפית, זורמת ומצחיקה, לא נחה לרגע מהרגע שהגיע ונשארה איתנו עד אחרי אחרון האורחים. התמונות הגיעו אחרי חודש וקצת, טבעיות ומדהימות ובהמוניהן מומלצת מאוד!

אטרקציות

עם עינת סגרתי אחרי שהבנתי שאני הולכת על "חתונת ספקיות". היא אמנם לא עובדת עם הדפסה תרמית אלא עם הזרקת דיו אבל מבירור עם חברים הבנתי שמגנטים שלה מחזיקים שנים רבות במצב מעולה. עינת מקצועית מאוד ונעימה, השקיעה בנו בעיצוב מסגרת מיוחדת למגנט בהתאם להזמנה שעיצבנו בעצמנו, במהלך האירוע לא פספסה רגע והיתה ממש כמו צלם סטילס נוסף, והתמונות מקסימות והגיעו אלינו במייל יומיים אחרי החתונה. ממליצה!

Dj לחתונה

פיינל דראם מעולים, על זה אין עוררין כנראה. יערה רון היא לגמרי הכוכבת העולה שלהם! מקסימה, חייכנית, כיפית, מקצועית ובעיקר קשובה לקהל היעד ולזוג! כולם רקדו ונהנו ושיבחו את השילוב הכיפי של המוסיקה שיערה בחרה עבורנו.

רב לחתונה

אין דברים כאלה!! מקסים מקסים מקסים. קחו אותו. עדין, נעים, קליל ואכפתי. עשה לנו חופה מהאגדות, כולל הדלקת נרות מרגשת בתחילתה לבקשתנו.

מעצבי טבעות

הגענו, בחרנו, באנו לקחת אחרי שלושה שבועות. אמנם קצת בית חרושת אבל יצאנו מרוצים והמבחר גדול.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הגענו לבן דרך אחי וגיסתי שהתחתנו בספטמבר. בחתונה שלהם הבנו כמה מנהל אירוע מטעם הזוג הוא איש מקצוע הכרחי. בן נפגש איתנו פעמיים לפני האירוע, להיכרות הדדית, לדיוק הצרכים שלנו ולתיאום ציפיות. לפני החתונה דאג לתזכר את כל הספקים ולתאם איתם את הפרטים הקטנים, ביום האירוע דאג לסדר את סידורי הפרחים שהבאנו מהבית בכל השולחנות ודאג שהכל יהיה בול במקום ובזמן. דאג לנו כמו למשפחה במהלך האירוע, ואפילו לא ידעתי על כמות הדברים המטורפת שהוא דאג לה במקביל עד אחרי האירוע כששמעתי מחברים וראיתי אותו מבצבץ בתמונות. המלצה רותחת על בן!

(והוא גם היה הבן היחידי בין הספקיות הרבות :))

טיפים נוספים:

 

*נעליים - רפבליק זוג ראשון, קדס זוג שני

 

*תיקוני שמלה - פרי התופרת המקסימה! מקבלת במרכז תל אביב, בביתה. לאחרונה חדר המדידות אפילו שודרג הגעתי לפרי דרך הקבוצה ואיזה מזל שכך! היא אדיבה, נעימה, אכפתית, הוגנת ומקצועית מאוד! ממליצה בחום רב.

 

*עיצוב ומתנות לאורחים - הוברמן, משק 25 משמר השבעה, אלי אקספרס.
החלטנו לעצב בעצמנו מרכזי שולחן שגם יהיו מתנות לאורחים בחתונה. הזמנתי סוגים שונים של בקבוקים מהוברמן, עיצבתי מיתוג שהדפסתי דרך אליאקספרס, הזמנתי שיבולים ופמפסים באליאקספרס ועשיתי השלמות של ענפי כותנה ואקליפטוסים ממשק 25 במשמר השבעה שמוכרים במכירי סיטונאות ליחידים. בשבת שלפני האירוע עשינו סדנת שזירה משפחתית, האבות הקפיצו את סידורי הפרחים לאולם יום קודם ובאותו היום בן מנהל האירוע שלנו דאג לסדר את הבקבוקים בשולחנות לפי תמונת דוגמא ששלחנו לו. יצא מקסים ואנשים עפו על המתנה.
לחופה קניתי פיירילייטס מ"מסיבלנד" ברחובות. בעינינו לא היה צריך יותר מזה, והחופה היתה מקסימה.

 

*הזמנות - עיצבנו לבד. בן זוגי מאייר והוא אייר את ההזמנה, אני שולטת בתכנות גרפיות אז עיצבתי אותה אחרי שסיים. הדפסנו בבית דפוס ברחובות על נייר ממוחזר. מעטפות חומות קנינו ביולטה, עליהן הטבענו חותם (לא שעווה, אלא הטבעה בנייר עצמו) שהזמנתי באליאקפרס. יצא יפה ממש!

 

*מסיבת רווקות - אחותי אירגנה לי. ביקשתי משהו אחר מהסדנאות ה"רגילות" שאני פחות מתחברת אליהן בדרך כלל. היא אירגנה לכל המוזמנות סדנת שיבורי (צביעה יפנית) בהדר יוסף, אצל מישהי בשם אביטל מאיר (סטודיו סומו). הסדנא היתה מגבשת ביותר, ונהננו מכל רגע! ממליצה למי שמעוניינת בחוויה קצת אחרת למסיבת הרווקות שלה. אביטל מציעה סדנאות נוספות, שווה לבדוק באתר שלה.

 

*הפרשת חלה - אמא שלי החליטה שאחרי המקווה שלי נעשה ערב בנות, וזרמתי איתה. חיפשנו מישהי שתחבר אותנו לנושא של הערב, המקווה והחתונה המתקרבת, אבל לא תהיה דתית מדי, ומצד שני, שתהיה אותנטית ותעשיר אותנו ובעיקר שיהיה לנו כיף ביחד. בחרנו ברויטל דוידסון והיה לנו ערב מדהים! קלטה את הקהל בשנייה והתאימה את עצמה אלינו, הנחתה ערב הפרשת חלה "חילונית" מרגשת ושמחה איתנו עד שעה מאוחרת. מומלצת מאוד!

 

גילוי נאות - אני (וגם בן זוגי) אדריכלים ומעצבים בהכשרתנו, אז החתונה היתה מבחינתי פרויקט עיצוב אישי וכיפי במיוחד, ולא שקלתי בכלל לקחת מעצבת... רצינו משהו פשוט, נקי ויפה בעיננו.

 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עדן - גן האירועים+
עדן - גן האירועים
744 ממליצים
מקום לאירוע
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon+
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
147 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
לחתן
שמלות כלה
שמלות כלה
איפור
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
רב לחתונה
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה