הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר דרמר
החתונה של שיר דרמר
אביב 2022
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

אמאל'הההה פוסט סיכום! אז ככה, התחתנתי ב30.3

מקום לאירוע
הגבעה
+

מקום פשוט מושלם. אין דרך אחרת לתאר. חיפשתי גן אירועים שמשלב אולם סגור, ובגלל שהתחתנתי במרץ היה לי חשוב גם קירוי חורף שיהיה יפה ולא יראה כמו חממה, ואין ספק שיש להם קירוי מהמם! קבלת הפנים הייתה שם והחופה בגן.

הצוות באמת מדהים וקשוב וזמין, ורעות המפיקה הייתה פשוט מעל ומעבר למה שיכולנו לבקש. עזרה לי להחליף שמלות, סידרה את כל הדברים שהבאנו, אספה הכל בסוף בצורה מסודרת, הסבירה לנו כל דבר ודבר וליוותה לאורך כל האירוע.

גם האוכל של קייטרינג עץ השדה היה טעים בטירוף, המחמאות על האוכל לא הפסיקו להגיע, במיוחד גם על הקינוחים.

צילום סטילס
Your Story
+

עוד לא קיבלתי את התוצרים אבל עפתי על התמונות שלהם באינסטגרם ומעט התמונות שכן קיבלתי. הקומפוזיציה והבחירה האמנותית והעריכה מאוד יפים בעיניי. כן הרגשתי שהאנרגיות היו מאוד מקצועיות בקטע של לתקתק ופחות מרימות וצחוקים וכאלה. היה לי חסר קצת הנחיה ורעיונות לפוזות מעניינות. מחכה לתוצרים

שמלות כלה

ענבל דרור בתפירה אישית. בסה"כ מרוצה מהתהליך וסופר מרוצה מהתוצאה הסופית. שמלה מעלפת, תפירה ברמה גבוהה, כתפיות נשלפות והכל. לגמרי הרגשתי נסיכה.

Dj לחתונה

מוטי וקנין הנסיך! ממליצה בחום בחום בחום. היה הדיג'יי בבר מצווה של אח שלי ומיד אחר כך סגרנו איתו גם לחתונה. בנאדם זורם, קשוב, נותן עצות זהב מכל הלב ורואים כמה חשוב לו שהזוג יהיה מרוצה. שילב מלא סגנונות ברחבה (לבקשתנו כמובן) תו"כ שהוא קורא את הקהל ומשתנה בהתאם. כל השירים של הכניסה לחופה ושבירת כוס וריקוד שעשינו, באמת שהכל היה מושלם ואין דברים כמוהו.

רב לחתונה

עמיהוד סולומון. מקסים, מקיים פגישת זום להיכרות עם הזוג עוד לפני שסוגרים איתו ועובר איתנו על כל הטקס, מה הוא הולך להגיד מתי וכו'. קליל, זורם, משעשע, נתן לי לדבר בחופה ולהעניק טבעת ולא נדרשתי לצניעות מסוימת. בסה"כ מרוצים, הוא לוקח מחיר קבוע מראש.

איפור

מקצועית ותקתקנית. אני אחת שכן מתאפרת ביומיום אז היה לי חשוב שזה לא יראה "טבעי" אבל גם לא לאבד את תווי הפנים שלי או לצאת ליצן, וטלי עשתה עבודה נפלאה. קיבלתי ממש מחמאות על זה שנראיתי כמו עצמי רק וואו.

*תופרת לשמלת ריקודים ושמלה שניה - קניתי עוד שתי שמלות שהיו צריכות תיקונים והלכתי לתופרת בשם אלונה שמקבלת בביתה בבת ים. היא מקסימה ברמות ועשתה עבודה באמת טובה! ממליצה בחום, עשתה גם תיקוני שמלות לאמא ודודה שלי והיא גם תופרת בעצמה. היה לה סטודיו שנסגר בקורונה.

*שיער - ז'אנה המדהימה, עושה שיער ניסיון, מחיר ממש אחלה ואיכות של חו"ל. מי שמחפשת עיצוב שיער מיוחד ומקושט היא הכתובת. מוסיפה ואומרת שאת תוספות השיער היא מחברת בגומיות קטנות ולא בדבק אז כל מה שהייתי צריכה זה רק לגזור אותן וזה ירד, בלי להלחם עם שמפואים ומרככים ומסכות!

*ריקוד - אני ובעלי הכרנו במועדון סלסה-בצ'אטה והיה לנו ברור שאנחנו הולכים לעשות ריקוד בצ'אטה. על הכוריאוגרפיה היה אחראי בר כהן, מדריך סלסה בצ'אטה במועדון שהכרנו שעושה גם ריקודי חתונות. הוא מקסים וקשוב ושינה חלקים שלא אהבנו והכניס תנועות שביקשנו עם מלא סבלנות ונתן לנו פידבקים מרחוק כששלחנו לו סרטונים. בקיצור, אם אתם בונים על ריקוד - דברו איתו.

)קישוט רכב וזר כלה -  שלחתי להם בוואטסאפ תמונה של זר שאהבתי ועשו לי אותו דבר. קישוט רכב עדין ויפה, זמינות בוואטסאפ ותשלום בביט. מרוצה, הכל החזיק מעולה.

אם מישהי רוצה טלפונים של הספקים שתכתוב בתגובות

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור