הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן ומוטי
החתונה של חן ומוטי
קיץ 2021
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

עכשיו תורי לתת פוסט קרדיטים

התחתנו ב- 16.6.21 בגן הארועים ״דרך הטבע״! איתי שהתנהל מולנו היה כל כך אדיב ומקסים מהרגע הראשון, בלי משחקים של מכירות והכי הלך לקראת!! ישר הבנו שזה המקום בו נרצה להתחתן. דחינו את החתונה שלוש פעמים ולא שינינו מקום בשום שלב, ללא שום ספקות.

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

השמלה, ההינומה והאגדה! הייתי במספר מקומות עד שהגעתי לענבר. מדדתי אצלה 3 שמלות שאהבתי וששמתי את שלי ידעתי שזו זו!! ענבר הכי מפרגנת ונעימה בעולם, הכל בחיוך וברוח טובה!! ולטעמי מעצבת השמלות מהמובילות בתחום!! כמה עדינות ויופי בעיצובים שלה!! נהנתי מכל רגע, הייתי עם שמלה אחת כל הארוע שגרפה המון מחמאות! פשוט לא היה צריך יותר!

צילום סטילס

רן ברגמן וצוות הצילום שלו - יוסי צלם סטילס ופבל צלם וידאו! פשוט אנרגיות שיא מהרגע הראשון! הכי מקצועיים שיש, גרמו לנו להרגיש מלך ומלכה!! פרגנו, זרמו (גם כשהיה קשה להתמודד עם משפחה גרעינית של מעל 20 איש בצילומי משפחה)!! אין ספק שהכניסו אותנו לאווירה ואנחנו בטוחים שהתמונות יצאו כמו בחלומות וינצרו את כל הרגעים הכי מדהימים ומרגשים שהיו לנו ביום הזה.

Dj לחתונה
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
+

קיבל אותנו בזרועות פתוחות וראש פתוח מההתחלה, באנרגיות חיוביות ובאירוח ברמה גבוהה! הוכיח מקצועיות ושיודע לקרוא בול את הקהל, להרים, להחזיק את הרחבה, עד כדי כך שלא יכולנו לעמוד יותר על הרגליים וביקשנו ב- 2:00 פלוס להתכנס לסיום בחתונה באמצע שבוע! אין מדויק ממנו ומישהו שיכולנו לסמוך עליו יותר שידאג שהרחבה תהיה מלאה ואנשים לא ירצו לשבת.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

שחר מ- Best Man! קודם כל מהרגע הראשון הבנו שפגשנו אדם מקצוען, רציני שבא לעבוד ולא לבזבז את הזמן. מצד שני, קיבלנו את מלוא היחס, מלוא הדקדוק בפרטים הקטנים ותשומת לב ברמה הכי גבוהה שיש!! שחר היה זמין לנו בכל שעה שהתקשרנו, דאג להרגיע כשהיה צריך ותמיד נתן תחושה שהכל בשליטה! ביום החתונה היה אושר להגיע למקום ולראות קודם כל את שחר שקיבל אותנו עם חיוך ופרגונים והרמות שנמשכו לאורך כל הערב והכל מהלב!! הרגשנו שהכל היה מתוקתק ושבסופו של דבר שחר גם חסך לנו לא מעט כסף! והכל בחיוך, זמינות ואווירה טובה!

אטרקציות

זמינות ומקצועיות!! נתן תשומת לב לכולם באירוע, תפס רגעים ולא צילם ״סתם מגנטים״, עשה הכל בחיוך, פרגן בשירותים אקסטרה כמו אולטרה ואינסטה בלוק, המגנטים איכותיים ואנחנו בחרנו עיצוב מיוחד - דור זרם איתנו על הכל!!

קייטרינג ושירותי בר

א ג ד ה!! רונן, גפן ועדי! כמה שרונן הלך לקראתנו לפני הארוע אני לא יכולה להסביר במילים! בנוסף, היה זמין לכל דבר, גם בשעות הזויות, גם יום אחרי יום וגם כמה פעמים ביום! ביום הארוע רונן קיבל את פננו, הכל היה מתוקתק, מבריק ומוכן לקבל את האורחים ברמה הכי גבוהה, בדיוק כמו שחלמנו! קיבלנו כל כך הרבה תשבוחות על האוכל, שהיה כל כך טעים! רונן ועדי היו זמינים לכל נושאי הקייטרינג ומתן השירות האיכותי ביותר לאורחים, הן מבחינת הזמן שהאורחים חיכו בתור, האופן בו הוגש האוכל שהיה חם וטרי, ולא ויתרו על השקעה וסידור יפה בצלחת! ואיך אפשר בלי גפן שהדריך אותנו וליווה אותנו לפני כניסתנו לחופה בחיוך הכי רחב, בנעימות וגרם לנו להרגיש בשיא שלנו!! כמה שהרגע היה מיוחד, הפך אותו עבורנו לגדול יותר!! ולאחר מכן הכניס אותנו לרחבת הריקודים!

ארז והבר!! שנתנו שירות בטופ עם חיוך על הפנים, עם הרבה אלכוהול איכותי שזרם בלי הפסקה! כל אורח שביקש משקה, היה להגיש לו ולא היה חסר כלום!! גם הבאנו משקאות מפנקו והם היו הכי הוגנים בעולם והחזירו לנו בסוף האירוע בקבוקים סגורים! היו זמינים לנו, הלכו לקראת בכל בקשה!!

איפור

הכוכבת האחת והיחידה יפעת צור!!!!! שאני חייבת להתוודות שהיא החברה הכי טובה בעולם הזה!!!! והיא אוצר ונשמה! אבל הכי לא משוחדת!! והכי אובייקטיבי בעולם - הרגשתי פשוט כמו נסיכה ביום החתונה שלי, הרגשתי הכי יפה בעולם! הכל היה מדויק ומושלם, השיער, האיפור, היחס, הרוח הטובה בזמן הארגונים!! פשוט כל רגע היה חלום!! והתרגשתי עד דמעות מהתוצאות שראיתי במראה!! מוכשרת ברמה שהיא מרגשת!!!

**ואיך אפשר שלא - הלן עיצוב פרחים! שהפכה את הגן לחלום של פיות!! במחיר הכי הוגן שיש עם חיוך על הפנים, הגיעה בעצמה לאולם לסדר את הכל ולפרק בסוף האירוע! קיבלנו המון מחמאות (גם ממעצבת פרחים שהייתה באירוע) ואמרה שהעיצוב ברמה מאד מאד גבוהה ומקצועית!! התאים לנו בול!! מעבר לכך שקישטה לנו את האוטו, דאגה לדש לבגד לחליפת החתן ולזר מושקע עבורי. פשוט שירות מושלם!! שאפילו אנחנו עם כל ההתרגשות לא יכולנו לפספס במהלך האירוע!!


מקווה שתקחו מהם ותהנו!! מבטיחה שלא תתחרטו!! ומאחלת שיום החתונה שלכן יהיה מושלם מושלם! בדיוק כמו שהיה שלי!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
נעם צלנר |  DJ Noam Zellner+
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
158 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר
איפור