הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אלה ועופר
החתונה של אלה ועופר
אביב 2021
הפוסט של אלה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים!

איי שם בינואר שנה שעברה החלטנו להתחתן, כבר אז ידענו שנירצה חתונה קטנה יחסית ובעקבות המלצות ששמעתי מחברות החלטנו ללכת לראות את ה הגלריה - בית לאירועים. כשראינו את המקום ידענו ששם אנחנו הולכים להתחתן. אפילו לא הלכנו לראות עוד אולמות.
 

קבענו חתונה ל-4.9 שדחינו ל-30.4 בעקבות הקורונה בתקווה שיהיה בסדר. והיה בסדר
 

ולהמלצות:

אז דבר ראשון, מעל לכל אני חייבת לפרגן לצוות של הגלריה. גם ההתנהלות שלהם מולנו בתקופת הקורונה שלא היה ברור מה יהיה הייתה מעבר להוגנת. הרגיש שאנחנו מדברים עם אנשים שמבינים את הסיטואציה ולא מנצלים אותה. קיבלתי הרבה מחמאות על האוכל, על המקום ובכללי. אנחנו היינו לגמרי אבודים לאיך להתחיל לבחור ספקים, ו Shiran Komaraz המפיקה מהגלריה עזרה לנו עם המלצות על הספקים במחירים הוגנים ושהתאימו לנו מאוד. אני יכולה להמשיך ולפאר אותם פשוט כי הם הספק שהיה הכי משמעותי עבורנו, אבל אסכם בזה שפשוט אם יש לכן התלבטות, אל תדאגו, לא תטעו עם הגלריה

לגבי שאר הספקים, חשוב לי להדגיש שכל אחד מהספקים היה גמיש במהלך הדחיות וקשוב לכל המצב עם הקורונה:

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

מהרגע שראינו את הגלריה של ירין ידענו שאנחנו רוצים שהוא יהיה הצלם שלנו, ירין תופס רגעים כל כך אוטנטיים של החתונה כמו מבטים קטנים בינינו, התרגשות של הקהל. בצילומי זוגיות למרות שגם אני וגם בן זוגי היינו מאוד מובכים מהסיטואציה ירין הצליח להוציא הרבה תמונות ממש יפות. עוד משהו שאהבתי הייתה שברחבה בכלל לא הרגשתי שירין היה שם ככה שרקדנו בכיף בלי צלם באמצע אבל מהתמונות רואים שהוא היה שם כל הזמן...

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

עדיין לא קיבלנו את הוידיאו, אז אעדכן כשנקבל, אבל ההנהלות מול אדם גם היא הייתה נפלאה ונעימה.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

חודשיים לפני החתונה עברתי ניתוח שבעקבתו היה לי פצע לחץ בעקב. הנעליים המקוריות שלי הכאיבו לי והגעתי למצב שיום לפני החתונה הגענו ל- נעלי ארו לקנות לי נעליים. סיפרתי לה את הבעיה שלי והיא ישר הביאה לי נעל והכריזה שהנעל לא תכאב לי. היא צדקה. הלכתי עם הנעליים האלו בלי שכאב לי בכלל בעקב כל החתונה. מבחינתי היה שווה את הכסף.

Dj לחתונה

כפיר הרים את הרחבה בטירוף ככה שהיא הייתה מלאה ממש כל החתונה עד הרגע האחרון. בפגישת מוזיקה מאוד מהר כפיר הבין את כיוון המוזיקה שאנחנו רוצים ואכן בחתונה ממש הרגשנו שהוא התייחס לבקשות שלנו. בנוסף, אני יודעת שיש כמה בקשות שהאורחים ביקשו שבגלל שמראש נתנו עליהן וטו כפיר לא הסכים ולי זה היה ממש חשוב.

שמלות כלה

את השמלה שלי קניתי ביריד רוח נשית. מעבר למחיר הטוב, כל הקנייה עצמה היא תרומה לעמותה מדהימה.

איפור

גם לסיון הגעתי דרך המלצה של הגלריה. את האיפור ניסיון עשיתי במרס 20 כאשר התחתנתי באפריל 21 והיא עדיין זכרה את מה שסגרנו באיפור ניסיון. האיפור והשיער היו מדויקים מבחינתי ופשוט מושלמים למה שרציתי, שזה עדין וטבעי. קיבלתי ים מחמאות על האיפור שלה. מעבר לזה, סיון היא אדם שמח וכיפי שפשוט היה ממש כיף לפתוח איתה את הבוקר. היא עשתה את הבוקר למצחיק וכיפי וממש הרגשתי כאילו היא עוד חברה בהתארגנות.

עורכת טקס - ידענו שאנחנו לא מעוניינים להירשם ברבנות, ומכאן שחיפשנן אלטרנטיבה שתשלב בין המסורת היהודית שלנו מצד אחד ומצד שני שתתאים לנו. פנינו לארגון הוויה ודרכו הגענו ללינדה ששון. לינדה בנתה איתנו טקס שהתאים בול בשבילנו. קיבלנו עליה אין סוף מחמאות.

 

מקווה שאם מישהי מתלבטת על אחד ה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלה
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
הגלריה - בית לאירועים+
הגלריה - בית לאירועים
584 ממליצים
מקום לאירוע
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
557 ממליצים
צילום סטילס
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור