הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניצן וגלעד
החתונה של ניצן וגלעד
קיץ 2021
הפוסט של ניצן, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכולן  :) אחרי תקופה ארוכה (שנה וחצי) בקבוצה המהממת הזאת, לא מאמינה שהגיע תורי לסכם.

סגרנו את חתונתנו לתאריך 23.9.20 ודחינו את אותה לתאריך 23.6.21.

לפני הכול אגיד שאיזה אתגר זה לארגן חתונה בשנה של מגיפה עולמית וסגרים. רוצה לכתוב לכל הכלות שצלחו את זה וגם לכלות שצולחות את זה ברגעים אלה, תשמחו מכך שהזוגיות שלכן כל כך מדהימה וחזקה, זה לא מובן מאליו.

תהנו מהדרך ומהארגונים, לא רק מהיום עצמו. תהנו מהבנייה המשותפת של האירוע ומהבחירות שאתם מקבלים ביחד. איזה כייף לכל מי שלפני, מדובר באחת התקופות ובכלל ביום מיוחד, מרגש ועוצמתי שאתן הולכות לחוות.

אז קצת המלצות אישיות שלי, ממליצה להסתובב בקבלת פנים. מדובר באחד האירועים המרגשים בחיים שעובר מאוד מהר, אין סיבה לפספס רגע ממנו. אחרי החופה כמעט ואין זמן לדבר עם האורחים או להגיד אפילו שלום, החוויה של לראות את כולם מגיעים, לצחוק ולדבר איתם הייתה מהנה ומרגשת עבורי ואפילו שחררה אותי מאוד.

חשוב- מבוקר ההתארגנות תדאגו לשתות ולאכול. היום הזה מלא עוצמות של רגש ואתן חייבות אנרגיה. אני ביקשתי מהמלוות להביא לי כוס מים כל חצי שעה-שעה, וחשוב מאוד לאכול פחמימות באותו היום ודברים שומניים למי שרוצה לשתות. כשמגיעים לאולם כמעט ולא מסוגלים להכניס שום דבר לפה מרוב התלהבות, שמחה והתרגשות. לכן, אל תסתמכו על לאכול בזמן הזה- תאכלו לפני. בהמלצת חברה, אני וגלעד הרמנו צ'ייסר שמן זית בהגעה לגן, השמן מרפד את הקיבה ושומר עליה. שתינו בכייף לאורך כל האירוע והרגשנו ממש טוב לאחריו! ללא טיפת הנגאובר.

מקום לאירוע
שרונית - גן אירועים בטבע
+

ואוו. לשרונית הגעתי כאורחת בחתונה של חברה ומיד התאהבתי במקום, בטבע, בירוק ובאותנטיות. כשהתארסנו היה לנו ברור שאנחנו רוצים להתחתן במקום פתוח לגמרי, לא חצי חצי אלא שכל האירוע יתקיים תחת כיפת השמיים. כשהגענו לשרונית כל פינה נראתה יפה יותר מהשנייה, אווירה כפרית, ריהוט עץ, ערסלי מקרמה, עצים ומלא ירוק בעיניים לאן שלא מסתכלים. חיפשנו להרגיש בטבע וזאת בדיוק הייתה התחושה, מיד התאהבנו. בשרונית קיים קונספט בופה מיוחד, מדובר בבופה ענק שמורכב משווקים קולינריים בניהם האורחים מסתובבים עם מגוון עשיר של סגנונות אוכל: אסייתי, מקסיקני, לונדוני והכול במטבח פתוח עם מעשנות, חומרי הגלם והכל מעוצב בצורה ססגונית וצבעונית מאוד. לא הפסקנו לקבל מחמאות על החוויה הקולינרית, על המגוון העצום והאיכות של האוכל. כל כך נהנינו להתחתן בגן, הצוות היו מהממים, קשובים וזרמו עם הרעיונות שלנו. קיבלנו מנהל אירוע מקסים (ניסים) מטעם הגן, רגיש שדאג לנו להכול. סגרנו מטעמם גם בר קוקטיילים מגניב וצבעוני.

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

פנינו למתן בתחילת 2020 וכבר משיחת הטלפון הראשונה לא היה קשה לפספס את האנרגיות שיא שהיו באוויר. מתן מלא ביצירתיות וזרם עם ה-Vibe שלנו על צילומי זוגיות באמצע הטבע בצפון הרחוק (עין חרמון). כבר אז הרגשנו שלמים עם הבחירה, מתן הגיע עם אנרגיות שמחות, באווירה כיפית ועזר לנו להשתחרר מול המצלמה.

ביום החתונה מתן הגיע בצהריים כהרגלו באנרגיות מדהימות עם מלא תשוקה ואהבה למה שהוא עושה. התחבר מיד לכל הנוכחים בהתארגנות, למשפחה, למלוות ונוצרה אווירה טובה ושמחה.

מתן נתן שירות מקצועי והתמונות מדברות בעד עצמן- קסומות, מלאות אור, קורנות, צבעוניות שמחות ומתעדות רגעים נפלאים של אושר אמיתי. מעבר לכל מה שכתבתי, הכי שמחנו דווקא לראות את התמונות שלא שמנו לב שמתן צילם ותפס רגעים אותנטיים וטבעיים בכישרון רב.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

לאביב וטלי נחשפנו דרך זוג חברים שסגרו איתם, כשראינו את ההיילייטס שלהם התלהבנו כל כך מהייחודיות והשונות. אביב וטלי יוצרים סרטונים בסגנון דוקו שבסופו של דבר מהווה את המזכרת הכי יפה מהיום הזה, אביב ראיין אותנו וגם את המשפחות שלנו ויצר היילייטס שמצד אחד מרגש ורומנטי ומהצד השני מיוחד, קורע מצחוק ואחר. בנוסף לכך אביב וטלי פורשים שמיכה לבנה בשלב הריקודים ומראיינים חברים שיכורים, אין מצחיק מזה. אביב יצר עבורנו היילייטס רק של סרטון הברכות ובאמת ששנינו צחקנו בלי הפסקה, כמובן שחלק מהברכות שולבו סרטון ההייליסט. בנוסף לכך קיבלנו היילייטס לכל חלק ביום: להתארגנות, לקבלת פנים, לחופה ולריקודים. כל הסרטונים ערוכים באופן איכותי ומרשים. ממליצה בחום!! גם אביב מלא באנרגיות וקרע אותנו מצחוק במהלך היום עם חוש הומור מטורף.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

עדידור מאטיסוטו קודם כל, אין ספק שכל די.ג'יי שתבחרו מאטיסוטו יהיה תותח על. בהתחלה סגרנו עם איתי גאלו ובתאריך השני הוא היה תפוס ואז סגרנו עם עדידור. אין לתאר איזה מוכשר הוא, זרם על מה שביקשנו, למשל ניגן בוב מארלי בקבלת פנים כמו שרצינו והרים לנו את הרחבה לטירוף אמיתי. אנשים פשוט לא זזו ממנה ורקדו בשמחה מטורפת, לא דמיינתי שיהיה כזה קרנבל שמח. עדידור בחר שירים כייפים ועכשוויים כמו שרצינו, אנשים החמיאו לנו עליו בטירוף. שווה כל שקל!! אל תתפשרו על די.ג'יי, מדובר באיש מקצוע שיכול להרים רחבה לשיא ויכול גם להפיל אותה.


נגן סקסופוניסט עידו בן ארצי מאטיסוטו סגרנו את עידו רק לשלב הריקודים, הוא מנגן בסגנון של לייב און די.ג'יי, הוא שדרג מאוד את האווירה והמוזיקה ברחבה והוסיף טאצ' ייחודי לשירים, הוא כמובן עולה ויורד לסירוגין ויודע בדיוק מתי להשתלב. האורחים לא הפסיקו להחמיא ולהתלהב, יצר אווירת פסטיבל אדירה. יש לציין שגם החיבור בינו לבין עדידור הדי.ג'יי היה מושלם.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

לא סתם שמם הולך לפניהם ויש כאן ים המלצות בקבוצה. באמת שהשירות הכי מדהים שקיבלתי בחנות כלשהי, ואין ספק שמדובר בנעלי העקב הכי נוחות שנעלתי. לנעליים יש פלטפורמה בחלק הקדמי של הרגל שמאזנת את ההגבהה ובנוסף ניתן לחבר רפידת בד על מנת למנוע החלקה של הרגל קדימה. נעלתי את הנעליים משתיים בצהריים לאורך ההתארגנות, הצילומים שהיו בטבע ולאורך כל האירוע כולל הרחבה עד שלוש בלילה!!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

שירות מעולה, גלעד מדד מלא חליפות בכל מני גוונים. האווירה בחנות טובה והחליפה איכותית. לדיפלומט יש חבילה לחתנים במחיר ממש טוב שכוללת חליפה, מכופתרת, חגורה ונעליים. סופר שווה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

אחלה שירות, האפליקציה מאוד ברורה ומסודרת. שירות לקוחות דיי מהיר, ביצעו שינויים שביקשנו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

כיוונו לעיצוב כפרי עדין שלא יעמיס על הטבע הקיים אלא יתחבר אליו באופן טבעי. בחרנו ברוני שמעצבת בטוב טעם בצורה אותנטית. מאוד אהבנו את הסטייל שלה, בשימוש עם אלמנטים דקורטיביים עדינים ולא עמוסים. רוני הייתה פתוחה להתאים את הסטייל לויז'ן שלנו, רצינו עיצוב קלאסי, חגיגי ונקי, לכן בחרנו בקונספט של הרבה עלים ירוקים מסוגים שונים ונגיעות של לבן וורוד אפרסק. רוני הייתה מהממת לאורך כל הדרך, ייעצה מהניסיון שלה ועיצבה את הגן בצורה קסומה שהשתלבה עם הטבע כל כך יפה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

סגרנו עמדת שזירה לקבלת פנים, ורוניק מקסימה וזרמה עם הקונספט שביקשנו. לא רצינו עמדה צבעונית אלא עמדה שממשיכה את עיצוב הגן שבחרנו בגוון חגיגי ו"חתונתי". ורוניק שזרה דשים לחליפות וסיכות שיער בעיטור עלים ירוקים ופרחים לבנים. זה היה מקסים וחגיגי. האורחים ממש זרמו והרבה התקשטו בפרחים. במסגרת המחיר ורוניק מכינה מתנות לאורחים מכל הפרחים שנשארים, היא הכינה זרים מהממים לאגרטל שהונחו על שולחן עץ ביציאה מהגן.

רב לחתונה

חיים זמיר אין ספק שזכינו. חיים מקסים, היה כייף לעבור איתו את כל התהליך, החל מהשאלות שעלו לנו במהלך הארגונים ועד פגישת ההיכרות שהייתה וכמובן באירוע עצמו. עם כל ההתרגשות מצאתי את עצמי ממש מקשיבה לדבריו בחופה, הוא מנחה את הטקס בצורה קלילה, מיוחדת ואישית. חיים סיפר עלינו קצת, על איך הכרנו, איך הייתה ההצעה ועוד. כל האורחים היו קשובים לו בצורה יוצאת דופן וגם לאחר מכן הרבה אמרו לנו "פעם ראשונה שהקשבתי בחופה". אין עליו!! גם את הברכות הוא העביר בצורה יפה ועניינית. אוסיף ואציין שחיים דוגל בליברליות ובא לקראת הזוגות כמה שהוא יכול, למשל הענקתי טבעת וברכתי בחופה, לא הייתי עם כיסוי כתפיים, הרמתי את ההינומה כך שלא הסתירה את פני במהלך הטקס וכן הלאה.

עיצוב שיער

ואוו כמה שקד מדהימה, אין לי מילים לתאר. נהניתי איתה כבר בפגישת ניסיון, שקד משרה אנרגיות רגועות, אווירה שלווה וטובה. שקד עיצבה את השיער בדיוק כמו שביקשתי, לא רציתי תסרוקת שתהיה שונה מהמראה שלי בדרך כלל, לכן ביקשתי שיער פזור ומשוחרר, בלי סיכה או צמות. שקד קלעה בול לקו העדין שביקשתי. סגרתי איתה ליווי לגן אירועים ואני ממש ממליצה על זה בטח בחתונת קיץ ואם בחרתן בשיער פזור. מדובר ביום ארוך שכולל מפגש, צילומים, קבלת פנים שכולם מחבקים אתכן וכן הלאה.. אני ממליצה על טאצ' אפ לשיער לפני החופה. שקד אפילו הסתובבה בקבלת פנים והייתה ברחבה והיה כל כך כייף איתה ממש הרגשתי שהיא אחת מחברותיי.

איפור

הפסקתי לחפש מאפרות.ים אחרי שראיתי את עמוד האינסטגרם של דנה. חיפשתי איפור בסגנון עדין ומצד שני לא פשוט מדיי, הסגנון של דנה הוא בדיוק זה. גם לאפר בצורה עדינה צריך לדעת, להדגיש את תווי הפנים ולדעת להתאים את הסגנון לכל אחת. דנה לא מקיימת פגישת ניסיון אלא רק פגישת תיאום ציפיות, הסברתי לה מה אני רוצה והראיתי תמונות והיא מיד הבינה, כיוון שסמכתי עליה זה הספיק לי. לא סגרתי ליווי לגן ולדעתי אין בכך צורך גם אם מתחתנים בקיץ. כל עוד האיפור איכותי הוא מחזיק ממש טוב, אני אפילו לא השתמשתי בערכת טאצ' אפ שדנה הביאה לי. ממליצה עליה מאוד, מוכשרת וגם קורעת מצחוק.

שמלות כלה
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
+

אין לי מילים לתאר את הדרך עם אריאל. בכל פעם שהגעתי לסטודיו הוקסמתי והתמלאתי השראה מהסטייל המיוחד, מהבדים ומהקו העיצובי. אריאל הוא המעצב הראשון שהגעתי אליו ולא ידעתי איך אמורה להיות חווית המדידות, הוא השרה אווירה כל כך שמחה, מעצם היותו אדם חם, מחבק ואוהב. אריאל היה סבלני ולא גרם לרגע לתחושה שהוא בלחץ של זמן. מדדנו שמלות וכל אחת הייתה מהממת מקודמתה, בדיוק הסגנון שחיפשתי, בוהו שיק עדין ומיוחד. לבסוף בנינו דגם חדש ועיצבנו אותו יחד  ידעתי שאני רוצה רק שמלה אחת שתהיה איתי לאורך כל האירוע מבלי להחליף, לכן השמלה שבחרתי נשפכת וקלילה מבד שיפון.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

ראיתי בקבוצה הרבה שאלות לגבי נחיצות של מנהל אירוע חיצוני, אני אישית ממליצה בחום רב וזה שווה כל שקל. ניר דאג לנו לה-כ-ל, הוא היה פנוי לכל התייעצות לאורך הארגונים, לגבי החוזים, לגבי שאלות כלליות על סידור השולחנות, חישב איתנו את כמות האלכוהול שרצינו להוסיף לאירוע, המליץ לנו לגבי ההתחייבות בהתאם לאישורי ההגעה ועוד מלא. באירוע עצמו דאג שלא נתעסק בכלום, למשל אמא שלי הציעה שנשמור את הכוס שגלעד שבר ונמסגר אותה- ניר מיד רץ לקחת אותה כדי שלא נתעסק בזה, היה אחראי על ספירת האלכוהול לאורך האירוע, פרפר בזמן ההושבה ותקתק הכול בדקות, בדק שלא פותחים רזרבות שלא לצורך, העביר תשלום לספקים, טיפים לעובדים, ווידא שכל מה שסיכמנו עם הספקים בוצע, הביא לנו מים וקינוחים לרחבה, אסף את כל הציוד שהבאנו לגן וריכז בחדר חתן כלה ועוד מלא משימות שהיה אחראי להן. אני בטוחה שהכול התנהל בצורה המיטבית הרבה בזכותו.

תכשיטים ואקססוריז

התחברתי לסגנון של איה, בחרתי בעגילים נופלים עדינים ויחד עם זאת עם נוכחות שיבלטו בין השיער הפזור. העגילים מושלמים ואיכותיים! בחרתי גם צמיד עדין. השירות של איה מדהים והצורף שעובד איתה נותן יחס אישי מעולה.

אטרקציות

אושרי היה באירוע של חברים, המגנטים מהאירוע נשמרו בצורה הכי טובה בהשוואה לשאר. בחרנו במגנטים בסגנון פולארויד עם מסגרת לבנה רחבה מסביב. האיכות מעולה ואושרי צילם רגעים מיוחדים של כולנו, צילם אותנו ואת כל אחד מבני המשפחה בחופה, והכין עבורנו במתנה גם מגנטים מוגדלים וגם בלוקים מהרגעים האלה.

מעצבי טבעות

השירות בחנות מעולה, ישבו איתנו בנחת ואפשרו לנו למדוד מגוון רחב של טבעות. אני בחרתי בדגם בעיצוב אישי של צמה שזורה משני חלקים. מאוד מרוצים מהתוצאה ומהאיכות וגם המחירים הוגנים.

*לרחבה* פחות התחברנו ברמה האישית לזוהרים \ מתנפחים וכן הלאה. איי שם בקורונה עלה לי חשק עז לטוס לפסטיבל ברנינג מן בנבדה וכמובן שזה היה הזמן הכי לא מתאים לזה. עלה לי רעיון להביא לרחבה מדבקות פנים ששמים בכל הפסטיבלים בסגנון ולהכניס אווירה צבעונית ושמחה של פסטיבל. עבר הזמן ולא רכשנו את המדבקות ושבועיים לפני החתונה אמרתי לגלעד שאין מצב שלא אגשים את זה ונסענו לרכוש בחנות 'קרנבל' בדיזינגוף סנטר. מנהל האירוע הוציא אותן בסביבות 00:00, כולם כולל בנות ובנים התקשטו במדבקות וזה היה שיקי, ייחודי ומגניב בטירוף, ממש כמו פסטיבל זוהר ושמח.


*עיצוב הזמנות* יש לי עסק לאיור ועיצוב ובחרתי לעצב לעצמנו את ההזמנות  הקו שבחרתי הוא מינימליסטי ומופשט. הוספתי סרט להשלמת אווירה רומנטית. בחרנו להדפיס את ההזמנות על נייר מיוחד במרקם בד מתוך מבחר בדים שהיו בבית הדפוס 'קובץ פלוס' ברמת החייל. ממליצה עליהם מאוד מניסיון גם לכלות שאני מעצבת עבורן.

https://instagram.com/_tocreate_?utm_medium=copy_link

*התארגנות* התארגנו בוילה במושב כפר הס בעמק חפר, רבע שעה מגן האירועים. אנחנו בחרנו שלא להתארגן בבית ואני מאוד ממליצה על כך. כייף להתארגן במקום מפנק, מרווח, שיש בו מקום לכל הספקים והמלווים. לא הרגשתי שאני צריכה לארח אף אחד ולהיפך, הרגשתי שמארחים אותי ואני בראש שקט. קרן בעלת הוילה פשוט מדהימה, דאגה לנו לנשנושים, שתייה, מוזיקה וכל מה שהיינו צריכים. אירחה אותנו בלב פתוח והרגשנו בבית. את רוב הצילומים עשינו בוילה, בחצר ובסביבתה וזה מה שתכננו מלכתחילה, לא רצינו לנסוע במיוחד ללוקיישן מסוים ולנוע ממקום למקום. ממליצה להתארגן באזור יפה ולהצטלם שם וכמובן כמה שיותר קרוב למקום האירוע. את הוילה סגרנו דרך רז הפקות, מתווך נכסים בכל הארץ למגוון אירועים.

*נשנושים להתארגנות* ביסקוטי הזמנתי מראש מגשי אירוח עם ירקות, אנטיפסטי, כריכונים, מאפים ועוד. היה מאוד טעים ואיכותי.

 

זר כלה וקישוטים לרכב: 'סוד ירוק' בגבעתיים זר סחלבים לבנים, ממש מהמם וכמו שגלעד ביקש. אני מראש ידעתי שלא אכנס עם הזר לחופה, רציתי להיות משוחררת עם הידיים אבל הזר בהחלט כייפי עבור הצילומים. רכשנו מהם גם זרים עדינים עבור הקישוט לרכב. השירות מעולה, הסבירו לנו איך לקשור את הזרים. את הפפיון הינומה קיבלתי מחברה שהזמינה מאליאקספרס.
 

 *DIY* הכנו סלסילות התרעננות לשירותים, מספרי שולחנות מפקקי יין שאספנו ובעמדת ברכות הנחנו סלסילה עם פקקי שעם שעליהם האורחים כתבו טיפים לזוגיות טובה והניחו בכלי זכוכית. האורחים לגמרי זרמו עם זה וכתבו דברים מרגשים מצד אחד וגם קורעים מצחוק מצד שני- מזכרת דקורטיבית ואישית מהאירוע שלנו.
 

*אלמנטים דקורטיביים* הולה בגבעתיים חנות שיש בה הכול לאירועים במחירים הוגנים, רכשתי שם כל מני אלמנטים לעיצוב, למשל תחתית עץ שהנחנו עליה כלי זכוכית בעמדת ברכות, סלסלות קש, עששיות, מגשי עץ מהממים שהשתמשנו בהם לעיצוב בחינה ועוד..
 

*הלבנת שיניים בערכה ביתית* מכבי כשלושה-ארבעה חודשים לפני החתונה עשיתי לראשונה הלבנת שיניים בערכה הביתית של מכבי. מדובר בתהליך פשוט לחלוטין ללא השחזה או פגיעה בשן. מקבלים סד עם חומר שמזריקים לתוך הסד ומרכיבים על השיניים למספר שעות עד לילה שלם. מקבלים חומר בכמות של כשישה מזרקים והיתרון בתהליך שאפשר לעצור מתי שמגיעים לגוון הרצוי. החומר גורם לקצת רגישות בחניכיים באותם רגעי, עבורי זה היה נסבל. אני מאוד מרוצה וההלבנה טבעית ומחמיאה. מוזמנות לכתוב לי אם רוצות לשמוע עוד פרטים.
 

מאחלת לכן להנות הכי הרבה מהיום הזה, להתרגש, לשחרר ולקבל הכול באהבה ❤️

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
שרונית - גן אירועים בטבע+
שרונית - גן אירועים בטבע
69 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
אריאל טולדנו | Ariel Toledano+
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
72 ממליצים
שמלות כלה
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
עיצוב שיער
איפור
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
מעצבי טבעות