הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רותם ואדר
החתונה של רותם ואדר
אביב 2021
הפוסט של רותם, חברת הקבוצה הסודית:

התארסנו ב-28/8/19, תאריך ראשון– 22/05/20, תאריך שני– 02/10/20, תאריך שלישי ואחרון – 21/05/21!

התחתנו בחתונת שטח, שישי אחה"צ, שהייתה אמורה להיות בקיבוץ פלמחים על הים, והזזנו אותה יומיים קודם צפונה יותר לקיבוץ עין שמר בגלל המבצע.

כל מי שנכתב פה מומלץ בחום!

הפקת אירועים

את עידו בחרנו אחרי פגישות עם מספר מפיקים וחברות הפקות... הכימיה איתו הייתה הטובה ביותר, ומשהו בפנים הרגיש שהוא הכי מקצועי ואמין שפגשנו! עידו עשה מעל ומעבר ועזר לנו להתמודד עם כל הדחיות... ובסוף גם העברה של האירוע תוך יומיים למיקום אחר בגלל המלחמה. מקצועיות אדירה, רצינות, אמינות ושירות שהוביל אותנו לחתונה מעבר לכל דמיון! עידו לא משחק את משחקי המחיר ההזויים של חברות ההפקה, שמנסות לגזור קופון על זוגות – משקף את כל המחירים ולא לוקח אחוזים מהעסקאות אליו. הכל שקוף וידוע. מחיר הפקה בנפרד ושאר הספקים מקבלים את הכסף ישירות אליהם. התנהלות פתוחה איתו, מקצועי ורציני. מומלץ בחום לכל מי שמתכננת חתונת שטח!

צילום סטילס
לוז | Luz
+

ובראשם שי אזולאי המלך. מה אפשר להגיד עוד שלא נאמר עליהם? הספק הראשון שסגרנו בלי למצמץ בכלל. מקצוענות שאין לה מחיר. אז נכון שהם לא הספק הזול בשוק, אבל על איכות לא מתפשרים והם שווים כל שקל! מלבד לתמונות המטורפות הם אנשים טובים וכיפיים שהעבירו לנו את היום בכיף גדול. כיף לנו שהם לקחו חלק ביום שלנו! פשוט אלופים.

סגרנו איתם את כל החבילה: 2 צלמים, וידאו ואלבומים.

מפרגנת גם לבן הצלם השני ולשראל צלם הוידאו שלנו – כמובן גם הם חלק מהצוות האדיר של LUZ.

איפור

הגעתי אליה דרך דנה... איפרה אותי ואת אמא שלי. היה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין עדין, שהנמשים שלי עדיין ייראו ולא ימרחו עליי כמויות של מייק אפ ושימרים. הבינה תיק תק את הוייב והיה פשוט מושלם וכיף איתה ועם דנה על הבוקר!

קייטרינג ושירותי בר

היינו ב4 טעימות של קייטרינגים די מדוברים בקבוצות, וזוקו פשוט לא רואים אף אחד ממטר!!!! קיבלתי אותם בהמלצה מחברה שהייתה באירוע שלהם וסיפרה שזה האוכל הכי טוב שאכלה אי פעם בחתונה. בהתחלה חששנו אם האוכל המטורף שאכלנו בטעימות יצא כל כך טעים גם באירוע עצמו...

אבל עכשיו אני יכולה להגיד שאנחנו לא מפסיקים (עדיין) לקבל מחמאות על האוכל בחתונה שלנו! אוהבי בשר, צמחונים, כולם מצאו את עצמם ונהנו! אנחנו אישית אוהבי אוכל וזה היה אחד הדברים החשובים לנו... וכל כך שמחים שבסוף האורחים נהנו כמו שאנחנו נהננו כבר בטעימות.

באמת באמת ממליצה בחום! גיל וצחי אנשים טובים וישרים שפשוט עושים אוכל מטורף שמרגיש כמו במסעדה וממש לא באירוע!

ההמלצה הכי חמה שאני רוצה לתת מהאירוע שלנו!

‭ 058-5556557‬ גיל

054-6629440‬ צחי

Dj לחתונה

אין דברים כמוהו... לא מספיק עולה פה בקבוצה וחבל!!!! קיבלנו אותו מהמלצה של בן דוד שלי שעובד באחד האולמות הידועים בתל אביב וראה לא מעט דיג'יים בחתונות. נעם תיקלט שנים בפאנג'ויות, היה באחת מחברות המוזיקה המוכרות והחליט לצאת לדרך עצמאית... לא הפסיקו לשאול אותנו מי זה המטורף הזה! גם תוך כדי האירוע וגם אחריו. אין דברים כמוהו, באמת! היה איתו חיבור ראשוני מההתחלה והוא פשוט הרים את כולנו באוויר!

שמלות כלה

האגדי. ידעתי שאסגור אצלו. השמלה נסגרה כבר לפני שנה וחצי... הייתה לי הבטחה לדודתי ז"ל, שבשנה האחרונה לחייה דרור הלביש אותה לכמה וכמה אירועים, וזוהי הצוואה הקטנה שלה אליי. השמלה מדברת בעד עצמה... והוא פשוט לב וידי זהב. ממליצה בחום גדול לכולן ללכת אליו! כל אחת יכולה למצוא את עצמה אצלו - מהשמלה הכי פשוטה עד השמלה הכי גרנדיוזית...

עיצוב שיער

קסם. אחת הספקיות הראשונות שסגרתי בלי לחשוב פעמיים... יודעת מה היא עושה ופשוט כיפית! סירקה אותי ואת אמא. ממליצה בחום.

אטרקציות

כמו צלם שלישי. אל דור הגעתי כי ראיתי את האיכות של המגנטים שלו באירועים אחרים... זה לא משתווה בכלל למגנטים הרגילים שיש. איכות ברמה של פיתוח תמונה. תמונות חדות ויפות. ודור נשמה אמיתית. קיבלנו עוד אלבום שלם וכיפי למזכרת! לגמרי מומלץ בחום.

עגילים שלי: C’CLAIR. C' CLAIR - by Yam Assoulin

נעלי כלה: Republic.

בגדי חתן: דורון אשכנזי. בן הזוג שלי ידע שהוא לא הולך לשים חליפה. בהתחלה חשבנו לקנות בזארה, אבל החלטנו לקפוץ לשם מהמלצות... כל החתנים שמחפשים משהו קליל יותר – זה המקום.

נעלי חתן: ALDO.

עיצוב אירוע: עיצוב האירוע על ידי אמא של בן הזוג שלי שהוציאה לפועל את כל החלומות שלי.

הגברה-תאורה: ארמדילו.

הזמנת ציוד: קיסר אירועים.

הזמנות: עידית, דודה של בן הזוג שלי מעצבת גרפית ועשתה לנו את ההזמנות והמיתוג לאירוע (הזמנות + פתקיות הושבה + מדבקות למתנות אורחים). מוזמנים לפנות אליה בטלפון: 0507928339

הציור שלנו על ההזמנה הוא של איילה, מקעקעת אצל אליאב אוזן ברמת השרון, עשיתי אצלה גם קעקוע. והיא פשוט מוכשרת ברמות 

אישורי הגעה: RSVP.

הסעות:

אוטובוס: עופר המקסים. לא סתם השם שלו עולה פה בקבוצה... נהג שמרגיש כמו חלק מהמשפחה. הוריד את כולם קרוב לבתים, חילק מים באוטובוס. פשוט נשמה! תתפסו אותו מעכשיו לחתונות שלכם... 0528663636

מיניבוס + וואן: גיא לפידות. יום לפני האירוע דאג לנו ועשה אחלה מחיר. 0543333473

כמה טיפים מהאירוע:

1. תהנו מהיום הזה! נהננו מכל שניה וזה הפך את היום הזה לאופוריה ענקית שאי אפשר להסביר במילים.

2. תבחרו ספקים שאתם מתחברים אליהם! כל הספקים שבחרנו היו אנשים טובים ונעימים, שנבחרו בקפידה אחרי כמה וכמה פגישות שהיו לנו... הלב תמיד צודק! ואם משהו מרגיש לכם לא סבבה, אל תסגרו. אתם בעלי האירוע.

3. תאכלו איך שאתם מגיעים לאירוע... במיוחד באירוע שטח שאין חדר חתן כלה מסודר – הצלמים יגנבו אתכם וזה פשוט יתפספס.

4. תדאגו לקחת את הצלמים איתכם לכל האנשים שתרצו להצטלם איתם, אנחנו פספסנו כמה, וקצת מצטערים על זה... בזמן האירוע לא חושבים על זה. אז עדיף עוד בהתחלה.

5. תטוסו/תסגרו חופשה לאחרי האירוע... טסנו לרודוס כמה ימים אחרי, וזה היה הכי נחוץ בעולם!

מזל טוב!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
לוז | Luz+
לוז | Luz
509 ממליצים
צילום סטילס
נעם צלנר |  DJ Noam Zellner+
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
158 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
צילום סטילס
איפור
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
שמלות כלה
עיצוב שיער
אטרקציות