הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליהי ובן
החתונה של ליהי ובן
קיץ 2021
הפוסט של ליהי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות! כלות צפוניות- הפוסט הזה בשבילכן (ולא רק להן)

התחתנו ב-3.6.21 בגן האירועים החורשה ביגור. זה היה התאריך המקורי שלנו, ללא דחיות. התארסנו ממש לפני סוף הסגר השני, ובגלל שלא ידענו מה יהיה, החלטנו לקחת הכל בצורה הכי חיובית שיש ולזכור שמה שחשוב זה שאנחנו ביחד ושהאנשים שהכי קרובים אלינו (בדגש על הסבים והסבתות) יהיו איתנו בחתונה. המחשבה הזו גרמה לנו לקחת הכל באיזי, ומכל ספק ראינו גג שניים, וברוב המקרים אפילו אחד, וככה סגרנו הכל.

ההמלצה הכי טובה שלי, וזו המלצה שלקחתי מהקבוצה המדהימה הזו- לסמוך על תחושת הבטן שלי. בכל פעם שהתלבטתי על משהו, סמכתי על תחושת הבטן שלי, ומסתבר שהיא צדקה.

הספקים המדהימים שלנו- חשוב לי להגיד שכולם היו הוגנים איתנו במחיר, באו לקראתנו כמה שיכלו ודאגו שנהיה שמחים ומאושרים לאורך כל היום!

מקום לאירוע

מקום מדהים ביופיו! הכל בין עצים וצמחייה מטופחת, והעיצוב של המקום מדהים. מי שמחפשת גן אירועים, ממליצה על החורשה

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

את השמלה שלי ראיתי עוד באינסטגרם של ורד וידעתי שאני מכוונת אליה. כל העבודה עם ורד הייתה מדהימה! היא מלאה בסבלנות, גורמת להרגיש הכי בנוח ומקבלת הכל. אפילו עזרה לי לבחור צבע לנעליים! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השמלה שלי וכמה שהיא מיוחדת.

צילום סטילס

עומר היה הצלם הראשי שלנו, דרך יוסי פנסו. באופן כללי, כל האווירה אצל יוסי היא אווירה משפחתית ושמחה. הייתי בשוק איך בעלי זרם עם הצלמים, וזה בעיקר בזכות עומר והצוות. גרמו לנו להרגיש הכי בנוח, טבעי וקליל. שנינו נהנינו כל כך בצילומי נוף, והתמונות משקפות הכל!

איפור

מהשיחה הראשונה עם נורית ידעתי שזה זה, ושהיא האחת שלי. בלי ניסיון, ושוב אני אומרת- בלי ניסיון, סמכתי עליה בעיניים עצומות, וטוב שעשיתי את זה. התוצאות מדברות בעד עצמן, וקיבלתי אין סוף של מחמאות על האיפור והשיער. רציתי להיראות כמו פיה אבל עדיין רציתי איפור עדין, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. ומשהו חשוב שגיליתי- חשוב שהמאפרת והמסרקת תהייה טובה, אבל לא פחות חשוב האווירה שהיא עושה, ונורית אלופה בזה!

Dj לחתונה

בעלי היה בחתונות שהם ניגנו בהן בעבר, והוא ידע שאין סיכוי שהוא בוחר במישהו אחר. אוהד ונתי היו הכי מדהימים שיש לאורך כל הדרך. אוהד ניגן אצלנו בחתונה, קרא את הקהל, הקשיב לבקשות הקהל ושלנו תוך כדי. היה לנו קהל מאוד מגוון, ובכל זאת הצליח לגרום לכולם לרקוד עד 2 וחצי בבוקר.

אטרקציות

תומר לא הפסיק לצלם לאורך כל הערב! נשאר איתנו ממש עד הרגעים האחרונים ותיעד הכל! לא חסך במגנטים, גרם לכל האורחים שלנו להרגיש בנוח ודאג לצלם את כולם. בסוף הערב פינק אותנו, ודאג שנצא הכי מרוצים שיש.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ענת המקסימה הייתה זמינה לכל מה שרציתי ולכל בקשה שלי מבחינת העיצובים. כל העיצוב היה מדהים ובדיוק כמו שרציתי ודמיינתי, ואפילו יותר. גם כאן התמונות מראות כמה הכל היה כל כך יפה!

קייטרינג ושירותי בר

עשינו חתונה הפוכה שכוללת מנות פתיחה מסתובבות עם המלצרים, מנה עיקרית, קינוחים ומנת אפטר. אני צמחונית והיה לי חשוב שהאורחים הצמחוניים/הטבעוניים שלנו יהנו בדיוק כמו כל השאר (יש נטייה לשכוח את הצמחוניים בגלל שהם תמיד מיעוט). ברגע שאמרתי את זה לאייל, הוא הביא לי יותר אופציות לבחור והגדיל את המגוון לצמחוניים. הוא היה פתוח להוסיף דברים ולשנות בהתאם למה שביקשנו. האוכל באירוע היה בדיוק כמו בטעימות. כל האורחים, כולל הטבעוניים-צמחוניים, לא מפסיקים לדבר על האוכל וכמה שהם נהנו ממנו, מהשפע ומהמגוון.

*מנהלת אירוע- אודליה ליווי ייעוץ והפקת אירועים (לא מצליחה לתייג- תיוג בתגובה הראשונה). יש הרבה פוסטים בקבוצה אם להביא מנהלת אירוע חיצוני או לא. לנו לא היה ספק, במיוחד כשמדובר ביאנה. יאנה דאגה לאישורי הגעה, הודעות וטלפונים, עזרה לנו בסידורי שולחנות, והבאנו אלכוהול משלנו והיא דאגה גם להוצאת האלכוהול לבר. היא הייתה בשליטה על הכל לאורך האירוע, וזה הוריד מאיתנו הכל וגם מהמשפחות שלנו, שככה הם יכלו להנות באירוע כמו כולם.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר