הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נגה ועדי
החתונה של נגה ועדי
אביב 2021
הפוסט של נגה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות! (ויש המון המלצות....!!!)

התחתנו ב30.4.21 שישי צהריים לאחר דחייה אחת מה25.9.20

חייבת להגיד שאני באמת ממליצה בחום על כל אחת ואחד מהספקים שבחרנו, והמון מתוך זה זה בזכות The Happy Wedding Co - הפי וודינג שזה פשוט מזל שפגשנו אותן!!!!!!

מקום לאירוע
קיסר ים
+

אביחי- מנהל גן האירועים קיסר ים 

הקשר שלנו עם אביחי כפי שכבר הבנתן התחיל ממזמן. אביחי איש מקסים כלכך, תמיד הרגיש בנוח ובכיף לבוא ולשבת אצלו במשרד ולתכנן את הכל, תמיד היה זמין כל הזמן לשאלות שלנו, ובעיקר יודע להרגיע ונותן הרגשה שיש תמיד על מי לסמוך.

תמיד הרגיש בנוח לטלפן אליו ולשוחח איתו ולשאול שאלות על הכל חח

אנחנו סופר סופררר שמחים על ההחלטה לחגוג בגן האירועים קיסר ים והכי כיף זה שכל האורחים שלנו כלכך התרשמו מהמקום והקסם שיש לגן בייחוד באירוע של שישי צהריים!

צילום סטילס
דניס בוטנרו צלם | Denis Butnaru Photography
+

הצלם האלוף שלנו-  איך שפגשנו את דניס בפעם הראשונה היה ביננו ישר חיבור מטורף, דניס מצחיק, שנון, מזרים ומקצועי בטירוף.

את דניס לקחנו גם לצילומי save the date שעשינו בים המלח ביולי 2020, כשעוד חשבנו שנצליח להתחתן ב25 לספטמבר 2020, צילומי זריחה עד הצהריים. דניס היה איתנו מעל ומעבר- מ5 בבוקר עד 13 בצהריים. אנחנו כבר הותשנו ודניס לא נח עד שיצאו תמונות פצצה. לא ציפינו בכלל שהצילומים יהיו כלכך ארוכים וזה רק מעיד על ההשקעה האדירה שדניס נותן מעצמו. איך שקיבלנו את התמונות מהצילומים ידענו שעשינו בשכל וחיכינו בקוצר רוח כבר לחתונה בידיעה שגם שם הוא הצלם שלנו. חייבת לציין שגם בתקופת צילומי ה save the date וגם מהחתונה עד שהגיעו התמונות- לא הפסקתי לחפור לדניס, ודניס עונה בכל שעה, ומקבל כל חפירה שהיא חחח.

דניס הגיע עם צלם סטילס נוסף- שי, מקסים ומקצועי! וצלם וידיאו -דימה. קיבלנו תחושה מאוד טובה מכולם, כל שניה ושניה בחתונה הזאת הייתה מתועדת בצורה הכי טובה שיש. אנחנו מאוד מרוצים מהיחס החם והמקצועי של הצלמים , מרוצים מהאיכות הגבוהה של התמונות! (וידיאו עוד לא קיבלנו) ויודעים שעשינו את הבחירה הנכונה !

ניהול אירוע ואישורי הגעה

התחלנו את התהליך עם הפי וודינג ממש ממש מזמן- כבר בסביבות אוקטובר 2020, וכל אחת ואחת מהצוות שלהם עטפו אותנו ודאגו לנו לכל שלב ושלב בסגירת הספקים האדירים שלנו. אנחנו חייבים להן: זיו, סתיו, דניאל.. בלעדיהן לא היינו מכירים את אביחי, דניס, ג'ובי, חן, ולא היתה החתונה המושלמת שהייתה ללא הפי וודינג!!!

Dj לחתונה

הכל התחיל בהתאהבות שלנו בפגישה הראשונה עם ג'ובי אי שם במגדל המים שלו באודים- הפגישה הייתה פשוט חלום- הבנו תוך 5 דקות שהגענו לבנאדם הנכון שיעשה לנו הכי שמח שרק אפשר ביום הכי חשוב בחיינו. מאז אותה פגישה ראשונה איתו הקשר לא פסק. כל שאלה, התייעצות הכי קטנה שיש- ג'ובי שמה במרחק של צלצול אחד וכבר זמין לנו בכל שעה גם באמצע הלילה.

ג'ובי המרגיע הלאומי- לא הייתה שניה שחששנו או היינו בסטרס לפני האירוע או במהלכו. אנחנו באמת אסירי תודה שהכרנו אותו. ואין ספק שאנחנו נשמור איתו על קשר הוא ההחלטה הכי טובה שעשינו לחתונה שלנו!!

ג'ובי מרגיש את הקהל בדם שלו- יודע בכל שניה איזה שיר לשים שיתאים לקהל באותו הרגע, אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. הבנאדם מלהיב ומרקיד את כולם עד שפשוט בעל האולם העיף אותנו החוצה. ג'ובי יודע להתאים עצמו לכל אחד ואחד ולהרגיש את הקהל. שורה תחתונה- כבר מחכים לאירוע הבא איתו !

אטרקציות

את חן פגשנו פעם ראשונה באולם וראינו את היכולות שלו ליצור מגנטים של הרגעים הכי חשובים באירוע, צילם כל אחד ואחת מהאורחים ויצאו תמונות אש!

לא הפסקנו לקבל מחמאות מטורפות מהאורחים שלנו על כמה שהם מבסוטים על המגנטים והאיכות שלהם, (אמרו לנו שזה המגנטים הכי איכותיים שהם ראו ומאיפה לעזאזל הבאנו את הצלם האדיר הזה?!?!)

אז חן היקר באמת עשה עבודה מהממת ואנחנו כלכך מרוצים ממנו! קיבלנו הביתה גם מגנטים מוגדלים ו2 בלוקי עץ, איזה כיף!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הילה המהוללת- המעצבת הכי טובה שראיתי בחיי. אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי בחיי. אני כל כך נפעמתי מהעיצובים שלה, הלוואי ויכלתי להתחתן שוב כדי כל פעם לבקש ממנה עיצוב בקונספט אחר!

ביקשתי מהילה חתונה בקונספט מסיבה טרופית, והילה הלכה על זה הכי חזק שיש!!!

אין דבר שהילה נגעה בו ולא הפך בין רגע למסיבת הוואי משגעת! כל העיצובים שעשתה היו מתוקתקים, מדוייקים, בול בגוון ובצורה שביקשתי. אמרתי להילה שחשוב לי פרחי גן עדן וצבעים כתומים בגלל הבחירה שלי להלביש את המלוות שלי בצבע חמרה, ואין מרוצה ממני על ההחלטה הזאת. הכל השתלב במדוייק כמו חתונה מהפינטרסט.

אין גבול למילים שאני יכולה לתאר את הילה כאדם. היא כלכך אדיבה, נעימה, נחמדה, מבינה, סבלנית, מדוייקת ומוכשרת.

דיברתי לאורך הארוכה של תכנון החתונה המון פעמים עם הילה, ולא תמיד בשעות סבירות, והיא תמיד הייתה קשובה, נעימה ומקצועית.

בסופו של דבר- הילה הגשימה לי חלום ולגמרי הרגשתי שאני מתחתנת בהוואי. אני ממליצה על הילה בחום !!!!

רב לחתונה

פנחס אלטהויז (או פשוט פינייה). הרב הזה פשוט מלך

הוא כלכך מקסים, מצחיק, משרה אווירה קלילה ושמחה, כל כך הרבה אנשים פנו אלי לאחר החתונה ואמרו שהייתה חופה כייפית, מצחיקה, זורמת ובכלל לא כבדה!!

אפילו זוג חברים טובים שלי שמתחתנים בעוד כחודש ישר רצו אליו אחרי החופה ושריינו אותו כבר לתאריך שלהם כי עפו עליו ממש.

שמלות כלה- שמלה ראשונה simply you (למכירה)

שמלה שניה magic בדיזינגוף תא (למכירה)

*יש עוד המון פריטים שאני מוכרת מעיצוב האירוע / קבלת פנים*

נעלי עקב- המאסטרו ביפו:

סופר סופר ממליצה על המאסטרו. יחס מקצועי, מתוקתק ומסודר. עיצבתי בעצמי את הסנדל, נוח בטירוף!!!

תופרת- לילי

חייבת להמליץ על תופרת מקסימה עשתה לי תיקונים שהיה צריך לעשות בשתי השמלות- קוראים לה לילי והיא יושבת ברחוב שער הגיא בנתניה. אני הייתי בקשר איתה כלכך הרבה זמן, היה כיף לבוא אליה כל פעם לעוד מדידה ועוד מדידה, מאוד מקצועית ואישה שפשוט כולה לב ענק. אני חייבת לתת לה את הכבוד כי באמת שבלעדיה לא יודעת מה הייתי עושה. היא מאוד זמינה לכל דבר שצריך, והמחירים הוגנים מאוד. ממליצה בחום!!!


כל הכבוד לכל מי שקראה הכל חחח ואם יש למישהי שאלות אני פנויה חופשי לענות על הכל, בשמחה ובאהבה גדולה. בהצלחה לכל המתחתנות !!!! ותודה על הקבוצה הזו שהיא קיימת !!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
צילום: דניס בוטנרו צלם | Denis Butnaru Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דניס בוטנרו צלם | Denis Butnaru Photography+
דניס בוטנרו צלם | Denis Butnaru Photography
206 ממליצים
צילום סטילס
קיסר ים+
קיסר ים
161 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה