הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חלי וניצן
החתונה של חלי וניצן
אביב 2021
הפוסט של חלי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות!

כמו שאני נעזרתי מקווה לעזור לכלות אחרות...וגם אי אפשר שלא לפרגן לספקים המדהימים!

מקום לאירוע
על הנחל
+

התחתנו ב-20.05.2021 בעל הנחל, חדרה- לאחר שביררנו על חתונת שטח והבנו שזה מוגזם ברמות מבחינת מחיר, על הנחל היה מקום שהיה בול בשבלינו... גן מלא בטבע וירוק...ההתנהלות בתקופת הקורונה הייתה מדהימה, דחינו את החתונה והם באו ממש לקראתנו מכל הבחינות כדי לרצות אותנו.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

ואוו או ואו! אין לי יותר מדי מילים עליו כי יש פה מספיק.. הוא פשוט אומן. סגרתי איתו והוא אחד הספקים שסמכתי עליו בעיניים עצומות ופשוט ידעתי שיהיה אלוף וכך היה. אנשים עפו עליו ולא ירדו מהרחבה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design
+

מיקה בלנדר- מעצבת הבית של הגן. הייתה מדהימה, הכילה אותי ברמות! שלחתי לה תמונות ספציפיות של מה שאני רוצה (תמונות מפינטרסט) ועשתה בול למה שרציתי והתכוונתי! מרוצה ממנה מאוד מאוד מאוד!

עיצוב שיער

לאחר 4 החלפות של ספקי שיער הגעתי לאחד..... אין אנשים כאלה! היה סופר חברמן, המלוות שלי פשוט התאהבו בו... לקחתי אותו גם לליווי ועשה בול בול בול מה שרציתי! והמחיר היה סופר ידידותי!

קייטרינג ושירותי בר

אלכוהול היה ביג דיל בשביל החתן שלי אז עשינו הכלאה בין בר חיצוני לבר של האולם. הבאנו אלכוהול משודרג ומנהל בר מאיתנו והברמנים היו מטעם האולם. התגובות על שירות הברמנים היו מדהימות, צעירים, זורמים ותקתקו עבודה בהתחשב שהם לא הפסיקו למזוג אלכוהול...

ההתנהלות עם ליאור (מנהל הבר) הייתה ממש נעים וכייפי ועשה פשוט בול מה שרצינו!

שמלות כלה
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
+

המקום הראשון שהייתי בו, השמלה הראשונה שמדדתי- סגרתי. כל מדידה הייתה חוויה כיפית ומרגשת בפני עצמה וגרם לי להרגיש הכי בנוח בעולם!

"שמלה שנייה"- תפרתי טופ ומכנס אצל תופרת מדהימה בשם אורטל. לפרטים נוספים בפרטי. ממליצה מאוד מאוד מאוד.

צילום סטילס

היה לי חשוב לסגור צלם שמצלם רגעים טבעיים ואותנטיים ופחות לביים אותנו. איך שנכנסתי לעמוד שלו ידעתי שאני רוצה כאלה תמונות.. מעבר לכך שהוא אדם שכולו לב, מקצועי ברמות וזרם עם כל שטות שלי...

אטרקציות

הייתי במיליון חתונות שהוא עשה וראיתי את ההתנהלות המדהימה שלו בכל האירועים! כל האורחים פשוט עפו עליו ועל הרינג שלו! האיכות של המגנטים מעולה.

איפור

פשוט מושלמת ברמות! היא לא רק דאגה לאפר אותי אלא היא דאגה לנהל את כל האופרציה שהייתה בבית עם ספקים אחרים... קלילה, זורמת וחמודה ממש!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ורוניק סופר נעימה, העובדות ממש היו נחמדות ותקתקו פרחים בקצב.. והעמדה ממש הוסיפה לאווירת הגן...

ניהול אירוע ואישורי הגעה

חפרתי ושיגעתי את רבקה על שאלות הכי מפגרות שיש... וכל שיחה איתה היא הייתה פשוט מדהימה, סבלנית והכילה ברמות מטורפות! המלצה חמה מאוד!!!

סעות- היו לנו 3 הסעות (היה מערך של תכנון לא פשוט אבל צלחנו את זה הרבה בזכותם).

אדם עזיז- ב"ש- הוצאנו 2 הסעות מבאר שבע- בחזור פיצלנו והצעירים חזרו מאוחר והמבוגרים מוקדם. ההתנהלות והשירות ברמה מאוד מאוד גבוהה וגם חוויתי אותו בתור אחראית הסעה של שתי חברות שהתחתנו.

הסעה אחת מתל אביב- דורון הסעות- גם שירות מעולה! קיבלנו פידבקים טובים מהאחראי הסעות.

להקה- בוסה טריו- כאלה חמודים ומדהימים, ניגנו ושרו בקבלת פנים מוזיקה לטינית/ ברזילאית/ דרום אמריקאית, הוסיפו לאווירה ברמות על... קיבלתי מלא תגובות טובות עליהם מהאורחים. והמחיר פצצה!

הזמנות חתונה- גרפיקאית שיר זרח- גם אחת הספקיות שממש שיגעתי וחפרתי וכל פעם ענתה לי במהירות והייתה סבלנית ממש... עיצבה מתוך תמונה שלנו ועשתה קווי מתאר וגם שלחה לנו את זה שנוכל לפתח בתור תמונה. סופר סופר סופר מומלצת.

מתנות למלוות- ערכת טיסה מעלי אקספרס שאספתי את הפריטים מכל מוכר אחר. (ערכתי רשימה של מלא דברים שהזמנתי מעלי אקספרס כמו חלוקים, קולבים, טושים לקישוט רכב וכו'- לפרטים בפרטי)

עיצוב DIY- מקום ההתארגנות, מצורפת תמונה.

זר כלה- the pampas- שירות פשוט מעולה! תוך 12 שעות היה לי זר כלה בהתראה של יום לפני החתונה.

והההה-מנהלת (החיצונית) שניצחה על הכל והייתה פשוט פגזית ומקצועית ולא פספסה שום דבר מהדגשים שהיו לנו.. אופק פרבדה. נתנה לנו יחס הכי אישי וחם שקיים והרגשתי שאני יכולה להפיל עליה הכל וזה ממש חשוב ביום הזה.

זהו! מקווה שעזרתי... ורק תהנו מהיום הזה כי כמו כל קלישאה נכונה- הוא עובר בשניות... ופשוט תהיו נוכחות באופן אמיתי בכל היום הזה

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
751 ממליצים
Dj לחתונה
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design+
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design
114 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אריאל טולדנו | Ariel Toledano+
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
72 ממליצים
שמלות כלה
על הנחל+
על הנחל
8 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
ניהול אירוע ואישורי הגעה