הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע וטל
החתונה של נטע וטל
אביב 2021
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

אם לא כתבתי #פוסטקרדיטים, האם התחתנתי באמת? אז הנה אחד מלא במידע!

אמל"ק קרדיטים לספקים למטה, חפירות והגגים בהתחלה.

אז, התארסנו בלונדון הקרירה באוקטובר 2019 והיינו אמורים להתחתן ב5.5 אבל הודות לקרונוש שהייתה ממש בפיק שלה בתאריך הזה דחינו את החתונה בשנה שלמה ולבסוף התחתנו בפועל ב21.4.21 והיה נפלא

נעזרתי בקבוצה הזאת המון, וכל פעם שקראתי פוסטים של אחרי החתונה חיפשתי את החששות שהיו לי ולא כל כך מצאתי אז חשוב לי להגיד שיום החתונה הוא מדהים, אבל התחושות שעולות לפני החתונה הן לא תמיד הכי טובות... אני יכולה לשתף שאני לא הכי רזה ושיש לי פגם מסוים בלסת וכל פעם שהתעסקנו במשהו שקשור לאיך אני אראה היה לי חשש שלא אראה יפה ושלא אהיה מספיק יפה ואלו חששות שעלו... אפילו שאני אדם די בטוח בעצמו המחשבה שכולם יסתכלו עליי, יבואו במיוחד בשבילי דרשה זמן לעכל וזה לא בא לי הכי בקלות... כך שאם יש כאלו כאן, תדעו שאתן לגמרי לא לבד ולא לכולן זה מגיע בכזה קלות ופשטות.

טוב אז.... מספיק חפירות והנה זה מתחיל:

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הספקית שהכי הכי הכי הכי הייתי מרוצה ממנה ושווה כל שקל ששילמנו היא מנהלת האירוע שלקחנו - תאיר קאיש. כשנתקלתי בדבר הזה שנקרא "מנהלת אירוע"חשבתי שזה בזבוז כסף, כי בואו - העבודה הקשה עושים לפני החתונה, אבל תאיר הייתה פשוט מדהימה! היא דאגה לסבא וסבתא שלי ושל בן זוגי, היא דאגה לסנכרן בין כולם ביום החתונה, היא דאגה שהאולם יתקתק באופן מושלם ובגדול היא פשוט הייתה נוכחת, ברגע הנכון, עושה בדיוק את מה שצריך לעשות. בדיעבד היו כל מיני בלתמים שהיו בחתונה - פה מישהו שהגיע מאוחר ותפסו לו את המקום, שם משהו שהיה חסר, מישהו עם בדיקת קורנה בלי שם והכל היא דאגה לעשות בצורה מושלמת ולתת לנו ולמשפחות שלנו להנות מכל רגע יקר של החתונה.

אני ממליצה עליה בלב שלם והיא פשוט מקצועית בכל כך הרבה רמות שאפילו לא חשבתי שאפשר להגיע אליהן.

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

זה המקום הראשון שהגענו אליו מבין שניים באזור חדרה, ברגע שהיינו בשני הבנו שהאקו זה המקום בשבילנו. עשינו את הטעימות שהיו ממש טובות חודשיים לפני התאריך המקורי שלנו (5.5) ואז הקורנה הגיעה ושברה את הכלים. אנחנו היינו מבין הראשונים שהחתונה שלהם לא התקיימה ולכן היה הרבה חוסר ודאות בהתחלה ואני מודה שהתגובה הראשונית שלהם מאוד הלחיצה אותי והתייעצנו עם עורך דין פעמיים איך להמשיך. בסופו של דבר החלטנו בהחלטה משותפת לדחות לשנה ולראות מה קורה מבלי לשנות שום דבר מהחוזה בשלב הראשוני ואז התאריך החדש התקרב והבנו שאנחנו ממש לא נעמוד בהתחייבות הראשונית שלנו ובשיחה כנה ואמיתית דיברנו עם עמית והגענו להסכמות - נכון, מחיר המנה עלה מהמחיר שקבענו אבל גם ההתחייבות ירדה והם הסכימו להמתין עד הרגע הממש אחרון כדי שנוכל לעשות פשרה אמיתית בין הסכום לכמות מוזמנים. הם היו איתנו פיירים וכנים, לא ניסו לעשות עלינו קופה והחתונה הייתה נפלאה, הכל דפק כמו שצריך כך שאני ממליצה בלב שלם.

לחתן

בן הזוג שלי נראה חתיך ביותר עם חליפה נהדרת של דוד ששון מתל אביב. היינו במספר מוקמות כולל כל המומלצים מפה, ושם הוא הרגיש הכי בנוח. זה לא היה הכי זול אבל החליפה הייתה תפורה ביד באופן מקצועי ביותר ומשום שהוא גם ככה לובש דברים בסגנון לעבודה היא תשמש אותו גם בהמשך.

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

כמו שאמרתי, אני לא הכלה הכי קלה... אני לא רזה, יש לי חזה יחסית גדול ויש לי הפרעות קשות עם איך שהידיים שלי נראות כך שאני מודה שזה לא היה פשוט. הייתי במספר מקומות בתל אביב ומלבד מקום אחד (רן צוריאל) שהיה מאוד תומך ועם שפע של אופציות (בסוף לא סגרתי שם מטעמי לוגיסטיקה) לא מצאתי אף אחד שמתאים לטעם ולמידות שלי. בסופו של דבר נכסתי בספונטניות לסטודיו של ורד בחיפה וסגרתי... השמלה הייתה יפה בעיני אם כי לא הרגשתי שהיה איזה מאמץ כביר להוציא אותי מרוצה, אני עדיין לא סגורה מה בדיוק אני מרגישה לגבי זה אבל השמלה הייתה יפה ואני חושבת שנראית בה טוב. לא הייתה שמלה שניה כי חבל על כל דקה שאני לא באירוע

צילום סטילס
מאיה אמדו | Maya Amado
+

מאיה אמדו ואמיר שטרן
החוק שלי היה 10K לכל הסיפור (וידיאו, סטילס *2 ואלבומים).
שניהם היו מאוד מאוד מקצועיים, עשו את העבודה יפה מאוד.
יש לי פגם בפנים שמאוד בולט בתמונות ואני לא הבן אדם הכי פוטוגני ובכל זאת הם הצליחו להוציא וידיאו ותמונות יפות מאוד. אז שאפו עליהם.

איפור

בחורה סופר שיקית, מגניבה ותקתקנית. עשיתי איתה איפור ניסיון שהיה מאוד מאוד חשוב לי בגלל הפגם בפנים והיא הייתה מאוד תומכת ונעימה והרגיעה אותי שהכל יהיה בסדר ושאני יפה כמו שאני. דאגה לשמור על המראה גלמי אבל מאוד מאוד רגוע ולא מתאמץ כדי שאני אוכל לזהות את עצמי גם בעוד 30 שנה שאסתכל בתמונות. אחרי הדחיה של שנה דני באה אלינו בחודש 9 כשהיא הכי קולית ורגועה ונעימה. איפרה גם את אמא שלי ושתינו יצאנו מאוד יפה.

מחיר מצוין ועבודה נהדרת.

קייטרינג ושירותי בר

זה בר הבית של האקו, התלבטנו אם לקחת אלכוהול מבחוץ אבל מחישוב גס שעשינו זה יצא ממש הבדל של עשרות שקלים בודדים המאמץ של ללכת ולקנות ולחזור ולהביא לא היה שווה במקרה הזה. בפועל גם לקחנו ממנו חיפושית של קוקטיילים לקבלת פנים כי ההורים נורא נורא רצו משהו מגניב כזה וזה היה מדהים וכיפי וממש תרם לאווירה והמחיר היה לא נורא ונכנס בגדר התקציב שהגדרנו לחתונה. מנהלת האירוע שלנו הייתה בחורה מתוקה שדאגה להביא מלא גומי ושוטים לרחבה מה שעזר מאוד לתדלק את האווירה.

רב לחתונה

עמוס טיירי

סופר קליל, מצא לנו פתרונות איך להתחתן ברבנות למרות שהתחתנו בספירת העומר. מאוד מאוד ליברלי ועשה לנו חופה קצרה, מצחיקה וקלילההההה 15 דקות וסיימנו. בדיוק כמו שרצינו

Dj לחתונה

הם עובדים בעיקר בצפון אז פחות מוכרים במרכז.

היו מעולים ממש, מוזיקה מצויינת שהרקידה את כולם, היה הכל - מזרחי לייט, פופ, ניינטיז, שחור, טראנסים... הכל היה ממש מעולה ונהנו בטירוף. אני אישית לא ירדתי מהרחבה.

מקום לאירוע

התארגנתי יחד עם אמא שלי, 2 האחיות שלי, אמא של בן זוגי ו2 חברות ילדות במלון אלמא בזכרון יעקוב. ממש קרוב לאולם שלנו. לקחנו את הדיל של החתונה והם היו מאוד מאוד חמודים. דאגו לכל מה שצריך בבוקר של ההתארגנות, דאגו לאוכל ושתיה לכולם כל הזמן ללא הגבלה(קפה, סנוודיצים, מאפים, ירקות, שתיה קלה הכל) התקשרו אלינו יום לפני ונתנו לנו מספר טלפון של מנהל האירועים לכל שאלה ובגדול היו מאוד מאוד תומכים. היה שווה כל שקל.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

היה ממש סבבה - מדויק להפליא.

איפור

איפור ושיער לכל המתלוות: Bar Frank בר פרנק ועדן עייני Eden Eini - שתיהן היו מעולות!!

אטרקציות

הסעות עשינו עם יוני הסעות + עם נהג מקומי מרמת ישי - הסעה אחת הלוך חזור מתל אביב לחדרה והסעה שניה מחדרה לרמת ישי וחזרה.

מגנטים בחתונה + באירוע של המשפחה לפני החתונה + קיר דונאטים I-DO I-DO הפקות אירועים

בחור מקסים מאזור חיפה והקריות שעשה לנו מגנטים ממש יפים גם בחתונה וגם באירוע שעשינו למשפחה לפני החתונה. לקחנו ממנו גם קיר דונאטים בתור שטות לחתונה והיה מוצלח מאוד וכיף. תאיר סיפרה לנו שהוא הוציא כמות בלתי הגיונית של מגנטים לחתונה ושכולם נהנו לצאת עם ים, ים מגנטים. ממש ממליצה עליו.

 

עיצוב - אוסנת מרקס - אותיות  עיצוב אירועים ואותיות
בחורה סופר מקצועית ויצירתית. קבענו מחיר של 4000 שח לעציצי תבלין, עיצוב חופה וסידורים בשולחן. בגדול אמרנו לה מה אנחנו לא רוצים וכל השאר סמכנו עליה בעיינים עצומות ויצא מהמם! ממש ממש ממליצה עליה.


 

מוזיקה! בקבלת פנים לקחנו נגן סקסופן + זמרת שהיו ממש טובים והוסיפו לקבלת פנים אבל העבודה מול המנהלת שלהם הייתה לא נעימה בכלל ולכן אני לא ממליצה ספציפית עליהם אבל כן ממליצה להוסיף, זה עשה את הקבלת פנים לשיקית ונעימה.

עוגיות להתארגנות - אודרי -יום לפני החתונה אחותי החליטה שחייבים אז היא קנתה לנו והיה טעים מאוד גם יומיים אחרי החתונה.

 

נעליים- אני קניתי באסוס את הנוצצות ובקדס סניקרס מנצנצות ב100 ש"ח בעלי קנה בפיוכו נרו בדיזנגוף נעליים אלגנטיות וסניקרס.


 

תובנות לסיכום:

- לשחרר- מהבוקר של החתונה והלאה לדעת לא להיתקע על שום דבר.

אנשים שציפיתם שיגיעו ובסוף לא מגיעים - לשחרר, שכחתם משהו בבית - לשחרר! לא להיתקע על כלום כי זה פשוט סתם מבאס. לגמרי לא שווה את המאמץ.

- זה עובר כל כך מהררררררר! תנצלו כל דקה ביום הזה להנות ממנו.

- תהיו בקבלת פנים, זה היה מדהים לראות את כולם שמחים ומאושרים בשבילנו, הצלחנו לראות ממש את כל האורחים ולחבק אותם. זה היה מדהים.

- תהיו עם ראש פתוח, לא לשלול ישר דברים רק כי זה נראים לכם מוזר ומצד שני תדעו להתעקש על דברים שהם בל יעבור מבחינתכן. #לקאדוםלכלה

- לקבל את התמונות זה קצת כמו להתחתן שוב #מתרגשת!

אני כאן לכל שאלה!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
צילום: מאיה אמדו | Maya Amado
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
356 ממליצים
מקום לאירוע
מאיה אמדו | Maya Amado+
מאיה אמדו | Maya Amado
215 ממליצים
צילום סטילס
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה
Dj לחתונה
מקום לאירוע
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
אטרקציות