הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לי וינאי
החתונה של לי וינאי
אביב 2021
הפוסט של לי, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט קרדיטים וטיפים לחתונה בחצר*

קצת ארוך אבל מלא ספקים מעולים אז שווה קריאה .

ביום חמישי 27/05/21 נישאתי לבחיר ליבי בחצר ביתנו (שהוא גם בית הוריי, בניין משפחתי), בחתונה משפחתית אינטימית בנוכחות 60 אורחים (+כ150 צופי זום בחופה).

את החתונה אירגנו תוך 3 חודשים, בהנאה מרובה, וכל הספקים שלנו היו מדהימים אחד-אחת. הרבה מהדברים עשינו בעצמנו בעזרת בני משפחה אוהבים ומוכשרים, ועלי אקספרס אחד שלא יסולא בפז.

צילום סטילס

*צלמים* דרך שחק הגענו אל נועם סלח צלם - נועם סלח צלם - Noam Salach Photographer שצילם לנו סטילס והכיר לנו את ג'קי טולדו - מוסיקה, כתיבה, צילום ועריכה. נועם וג'קי הם צמד מהמם, שכבר בשיחות הטלפון איתם הבנו כמה הם זורמים, מתאימים למי שלא חובב צילומים אבל רוצה תוצאות מעולות, וביום האירוע מעבר להרבה צחוק ושמחה שהם יצרו לנו גם ברגעים קצת לחוצים, הם הפכו לחלק מהמשפחה (שהייתה בערך כל האורחים), מצאו זוויות צילום מקוריות, העלו רעיונות יצירתיים וגם נהנו לצלם דברים פשוטים, שעושים לנו שמח. התוצאות מדהימות.

אל צלם המגנטים @Alisher The real photo צלם הגעתי דרך המלצה פה בקבוצה, הוא היה חמוד, קצת שקט אבל לא הפסיק לצלם תמונות מהממות, כולם יצאו עם מלא מגנטים, ועשה לנו הגדלות מצוינות. הוא גם צילם בלי ששמו לב תמונות יפות, גם הציע לאנשים להצטלם, ובעיקר זרם עם האירוע ותיעד אותו בכישרון.

 

שמלות כלה

*שמלה* מיקה שמלות כלה במחירים שפויים יומיים אחרי הסגר התייצבתי עם אמא ואחות אצל אורית, בסטודיו מיקה, אחרי מדידה של 6-7 שמלות, מצאתי את האחת. זה היה יותר מהיר מלמצוא שם חניה. אורית הייתה מקסימה, אדיבה, מבינת עניין, המחירים שלה יותר מהוגנים והיא גם המליצה לי על תופרת לתיקונים (אורך, הורדת חרוזים שהציקו לי ומכפלת). מה שהביא אותי ל:

סבטה - התופרת המהממת מגבעתיים שהתגלתה גם כמעצבת בעצמה, היא הייתה כל כך נעימה ואפילו דאגה לגהץ לי את ההינומה והשל (שחיכו בארון כמה שנים מאז החתונה של אחותי ואני חששתי להרוס). (סבטה 054-7560420)

Dj לחתונה

*הגברה, תאורה, מוזיקה* @DJ shahak arbel - we rave הוא קרוב משפחה, ומעבר להכרות איתו כדי ג'יי מעולה, הוא התגלה כספק מוכשר מאוד של.... הכל. כשהודענו שאנחנו מתחתנים הוא ישר הציע את עזרתו בכל עניין ודבר, אנחנו רצינו להסתפק בבידורית וספוטיפיי, אבל הוא דאג לנו לתאורה (גרילנדות שממש הפכו את החצר לאולם אירועים, עמוד תאורה לבופה, תאורת רחבה) והגברה מצוינת שאיפשרה פיזור של המוזיקה בלי להפריע יותר מדי לשכנים מהבניינים הסמוכים. לצערנו בערב החתונה שלנו היה לו אירוע אחר, אבל הוא סידר לנו במחיר מיוחד את עידו גולן - עידו גולן - DJ Ido Golan שעובד איתו והרים לנו את הרחבה (משימה לא פשוטה בחתונה קטנה). שחק ישב איתנו כמה פעמים, הבין את הסגנון, עזר לנו לבחור שירי כניסה לחופה ויצר את רשימות ההשמעה לפרק של האוכל, הוא ועידו צוות מושלם, ובאמת מומלצים בחום.

 

איפור

* איפור ושיער * Inbal Shumer - Hair & Makeup אל ענבל הגעתי מקבוצת פייסבוק, היא עושה בדיוק מה שרציתי - איפור ושיער עדינים, ממוצרים שלא מנוסים על בעלי חיים וללא רכיבים מהחי. אחרי איפור ניסיון, יצאתי ממנה מרוצה, וקבעתי איתה גם לק ג'ל (אני לא שמה לק אף פעם אבל בכל זאת, חתונה) מה שנתן לי אפשרות לבלות עוד שעה במחציתה לפני החתונה, להתחבר, ולהגיע ליום החתונה כשהיא יותר מספקית, היא מישהי שכיף לי איתה. אחרי שסיימה לטפל בי בכישרון רב, סבלנות, והקשבה (כולל הכלת לחץ רב שחשתי בבוקר החתונה) היא איפרה גם את האחיות שלי, ואת אמא שלי, ובאופן ספונטני גם את הדודות שלי. והכל במחירים כל כך סבירים, במהירות, בכישרון ובחיוך ענק.

אחרי כל החפירה הארוכה הזו, אני רוצה לספר לכן שזה היה יום מ-ו-ש-ל-ם, אפילו שסיימתי אותו מקיאה את הנשמה כי אני כבר לא ממש רגילה לשתות אלכוהול.

קרו דברים מצחיקים (כמו האחיינית שלי שברגע האחרון סירבה לצעוד עם הילדים האחרים ולפזר פרחים, ובמקום זה נכנסה איתי ועם הוריי לחופה), מעצבנים (ננעל לי הסלולר ושכחתי את הסיסמא מרוב לחץ), מרגשים (דודה שלי שבאה בשמלה שסבתא לבשה לחתונה של אחותי, כדי להכניס את נוכחות סבתי לאירוע ששנים ציפתה לו ולא זכתה לחוות), מלחיצים (דוד שהתעלף ברחבה, למזלנו הוא חזר לעצמו במהרה, לא לפני ש4 כונני מד"א ואיחוד הצלה הגיעו ובדקו אותו), ובעיקר משמחים (חברה שצפתה מבית הוריה מעבר לכביש ושלחה לנו סרטון כניסה לחופה מרגש, חברים ומשפחה שכל היום שלחו הודעות ומתנות, וחופה שבה זכינו להתאחד לנצח, מול כל אהובי נפשנו).

הטיפ שלי ליום החתונה - אל תדחו כלום לאחר כך, הוא לא מגיע אף פעם. זה יום קצר ואינטנסיבי, וצריך לנצל כל רגע.

רצינו להצטלם עם הכלבה, דחינו וזה נשכח, מישהו שביקש לדבר וחזרנו לרקוד לפני שהייתה לו הזדמנות, ושאר עניינים קטנים, שלא נורא שלא קרו, אבל אם רוצים שמשהו יקרה - אז עכשיו .

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור