הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירה ומגל
החתונה של שירה ומגל
קיץ 2021
הפוסט של שירה, חברת הקבוצה הסודית:

אני רואה בנות שמסכמות פה שבוע אחרי וזה גורם לי להרגיש קצת עצלנית, אבל עדיף מאוחר מאף פעם לא

אז התחתנו ב1.6.21 ובאמת שהיה לנו המון מזל. איפושהו השתחלנו בין הסגר למבצע והצלחנו להישאר עם התאריך הראשון שלנו.

אז בראש ובראשונה אני רוצה לתת קרדיט לאולם שלנו –

מקום לאירוע
הגלריה - בית לאירועים
+

וואוו. באמת ובכנות יש לי רק מילים טובות להגיד עליהם. כל מי שמתכנן חתונה לא גדולה יחסית (נגיד באזור 200 איש) זה באמת מקום אידיאלי. מצד אחד אורבני, מצד שני בשילוב מושלם של צמחייה ואורות לד שעשו אווירה קסומה. וזו העטיפה. מה שקנה אותנו מהרגע הראשון הייתה התחושה הנעימה שקיבלו אותנו, המאמץ האדיר להתאים את האירוע למה שביקשנו והכי חשוב – תחושת ביטחון שאנחנו בידיים טובות. הם יודעים מה הם עושים, והכל יבוצע כפי שנקבע. ליז המנהלת אירוע שלנו הייתה אדירה ודאגה לנו בכל רגע (החל מהפגישות לפני, עד אוכל כשהגענו מהצילומים וכן גם לגזור לי את השמלה למטה כשהצלחתי בכישרון רב להתלכלך ממדרגות נעות – ראו הוזהרתן!!). וכמובן ריספקט גם לשירן שמהרגע הראשון היית הכי הוגנת איתנו ובנינו אירוע שמתאים לתקציב שלנו ברמה גבוהה. עוד נקודה חשובה – עשינו דרכם את העיצוב במחיר הרבה יותר שפוי ממחירים שאני רואה פה. כמובן שפוי זה עניין אישי, אבל אני מנסה להגיד שמי שמחפש אולם שידאג לו להכל- אז זו לגמרי בחירה מעולה.

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

ראינו המון המלצות על ירין אז החלטנו להיפגש איתו ובחרנו בו. לירין יש כישרון מיוחד למצוא לוקיישנים שיצאו פצצה, לגרום לנו בתור זוג שפחות מרגיש נוח מול המצלמה לעשות פוזות שמחמיאות ואחרי שקיבלנו את התמונות (אני מאמינה שכולן חוששות מזה) היינו מאוד מרוצים מתוצאה ומהרמה.

אני רק אציין שאנחנו החלטנו לקחת צלם ראשי ומגנטים בלי צלם שני וירין השתלט במקצועיות על הכל. זו מחמאה גם אליו וגם לצלם מגנטים שעזר בזה שהוא הבא בתור.

שמלות כלה

מיכל יודעת לקרוא טוב את מבנה הגוף והחזון שלך ולהתאים לך במהירות שמלה שתתאים לך. אני סגרתי אצלה את השמלה הראשונה שמצאתי. היה לי חשוב שתהיה לי שמלה אחת שתתאים לכל הערב ותהיה נוחה וככה היה.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

סגרנו את כל הפינה שם. זה מאוד נוח ובמחיר הוגן, כמובן החליפה הרגישה באיכות מאוד טובה והיו הרבה אופציות. בעלי היה מאוד מרוצה. וגם אני ממנו כמובןןן

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

תור אחת שכבר מזמן לא מרגישה בנוח על עקב, חיפשתי משהו שיהיה לי נוח ומצד שני כן יגביה אותי. לרוב לא כזה קריטי לי אבל בחתונה היה בא לי את הגובה. קניתי סנדל פלטפורמה שעשה את הבודה לכל הערב. לא שמתי לב שלא החלפתי את הנעל בכלל. רמה גבוהה.

איפור

הסתכלתי בעבודות של ענבל באינסטגרם וכבר הייתה לי תחושה טובה. כשדיברנו בטלפון – כבר הייתי בטוחה. גם היה לנו חיבור כייפי וגם לענבל יש כישרון מדהים. נכון, אין לה איפור ניסיון, אבל כ יש לה המון עבודות באינסטגרם שתוכלו להבין דרכן שהיא מתאימה את עצמה לכל לקוחה. גם מבחינת דרישות של הלקוחה וגם מבחינת הידע המקצועי שלה והניסיון. אני סמכתי עליה בעיניים עצומות. כן נתתי כיוון כללי של מה חשוב לי – ומשם פשוט נתתי לקסם לעשות את שלו... הייתי סופר מרוצה.

עיצוב שיער

אם אתן רוצות מישהי עם ידי זהב שהיא גם שושבינה שקד היא הבחירה הנכונה.

שקד הייתה כמו עוד חברה הכי טובה, דאגה שהכל יתקתק, עשתה אווירה, וכל זה תוך כדי שעשתה לי תסרוקת מהממת. אני מודה שבהתחלה בחרתי משהו אחר אבל תוך כדי עבודה היא פתאום אמרה לי – אולי נשאיר ככה? והסכמנו כולנו שהיא צודקת. וגם אילתרה לי עיצוב חדש מתכשיט לשיער ממשהו מוגזם שהזמנתי משיין.

בקיצור: מומלצת ממש!!!

איפור

מאפרת מלוות: קיבלתי המלצה מענבל המאפרת שלי ובאמת התוצאות היו מהממות.איפרה את אמא שלי ועוד 2 חברות ויצא מדהים. כולן היו מרוצות.

צילום ועריכת וידאו

קיבלנו מירין המלצה על יוסי, ראינו כמה עבודות שלו ובחרנו בו. יוסי היה מאוד נעים אבל אני חייבת להיות כנה ולהגיד שעדיין לא קיבלנו את הוידאו אז לגבי התוצאות לא אוכל לכתוב.

אטרקציות

פיני היה באווירה טובה ובחיוך מההתחלה. קיבלנו עליו תגובות ממש כיפיות גם מהאורחים שהוא ממש זרם והרגיש כמו עוד אורח על הרחבה. המגנטים יצאו מהממים ופיני הצליח לתפוס רגעים ממש מיוחדים. ממליצה לגמרי בלב שלם.

Dj לחתונה

הגענו לאסף דרך האולם. פגישה ראשונה עשינו בזום ובפגישה השנייה נפגשנו איתו. ישבנו ודיברנו על הטעם שלנו במוזיקה, מה חשוב לנו ברחבה.... אסף הכיר לנו עוד גרסאות של שירים, נתן רעיונות ובאמת שהרגשנו כמה הוא מקצועי ויודע את העבודה.

מעצבי טבעות

גם את האירוסין וגם את הנישואין קנינו שם. אין הרבה מה להוסיף. יש שם הרבה מבחר, מבחינת שירות זה קצת המוני. תלוי מתי תגיעו וכמה סבלנות יש לכם.

רב לחתונה

מיכאל בוידן. בחרנו להתחתן דרך התנועה הרפורמית. התאימו לנו את מיכאל וקיימנו איתו פגישה – ראינו שהתחברנו. מיכאל התאים לנו ובנינו יחד את הטקס כמו שדמיינו – בגדול שמרנו על סדר כמו חופה גילה אבל מקוצרת. שנינו הקראנו משהו אחד לשנייה בטקס – אני ממליצה ממש! נתן לחופה אופי אישי והרבה אמרו לנו שהיה ממש מרגש בזכות זה.

זהוווו. מקווה שלא שכחתי משהו. כמובן אם מישהי רוצה לשאול משהו אז באהבה.

ונכון כולן אומרות את זה אבל זה כל כך נכון – תארגנו ותדאגו להכל לפני. תנו אחריות לאנשים וספקים שאתן סומכות וביום החתונה פשוט תשחררו ותהנו!!! זה באמת עובר ברגע אחד. ואם קורה משהו שלא היה בתכנון – אני בטוחה שלהכל יש פיתרון. גם אם זה אומר לגזור את השמלה שהתלכלכה בשחור למטה. תצחקו על זה, זה כבר קרה.

מזל טוב

לכולן :)))

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הגלריה - בית לאירועים+
הגלריה - בית לאירועים
584 ממליצים
מקום לאירוע
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
562 ממליצים
צילום סטילס
מלון בוטיק אדוה | ADVA boutique hotel+
מלון בוטיק אדוה | ADVA boutique hotel
43 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
תכשיטים ואקססוריז
איפור
עיצוב שיער
איפור
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
מעצבי טבעות
רב לחתונה