הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניצן וגיא
החתונה של ניצן וגיא
אביב 2021
הפוסט של ניצן, חברת הקבוצה הסודית:

התלבטתי הרבה אם לכתוב את הפוסט אבל בסוף החלטתי שכן גם כי הספקים שלי היום מדהימים אחד אחד ואני באמת ממליצה עליהם בלב שלם וגם כי אני מרגישה שהאופציה של חתונה בשבת צהריים לא מספיק מוכרת וחבל.

לאפשרות של לקיים את האירוע בשבת בצהריים נחשפנו כשגילינו שנרדמנו בעמידה וכל המקומות הרגילים כבר תפוסים אבל עם הזמן התאהבנו ברעיון והיום אנחנו מרגישים שזו ההחלטה הכי טובה שקיבלנו. תמיד ידענו שאנחנו רוצים חתונה כמה שיותר אינטימית וקלילה והאווירה של שבת הייתה פשוט מושלמת כי כולם באים רגועים מהבית ואין תחושת זמן כמו באירוע רגיל. דברים שגילינו לאורך הדרך:

השבת מאפשרת לקיים את האירוע בשעות הרבה יותר מגוונות מחתונות רגילות שעדיין נוחות לכולם. אנחנו למשל בחרנו להתחיל את החתונה ב16 כדי ליהנות גם מהיתרונות של חתונת צהריים אבל גם ממסיבה שממשיכה לתוך הערב.

לא כל הספקים עובדים בשבת אבל בגלל שאין הרבה חתונות באותו היום אפשר לבחור בנחת ממי שכן מוכן לעבוד. גילינו שדיג'יים למשל מאוד אוהבים לעבוד בשבת ובתחום הזה לא הייתה בעיה ומהצד השני למצוא מגנטים היה משימה כמעט בלתי אפשרית.

הרבה דברים שקשורים ביום עצמו פתאום שונים בשבת (לטוב ולרע). הרבה יותר קשה למצוא מאפייה שפתוחה כדי לקנות כיבוד טרי, העומס של האנשים שונה באתרי הצילום לעומת אמצע שבוע, התנועה שונה מאמצע שבוע וכו' וזה כן דורש קצת יותר התארגנות מראש.

זה כן מחייב טקס שהוא לא דרך הרבנות ובחירה במקום לא כשר אז זו אופציה שרלוונטית רק למי שהאורחים שלה מאפשרים משהו כזה.

האירוע עצמו:

מקום לאירוע
RiverSide | ריברסייד
+

התחתנו בריברסייד- ב29.05 עם 170 אורחים בחתונה הפוכה. אחרי שהחלטנו על חתונה בשבת בצהריים חיפשנו מקום לא כשר בתל אביב כדי שההגעה תהיה נוחה לכולם והריברסייד היה המקום הכי יפה שראינו בלי שמץ של ספק. חוץ מהנראות של המקום ההתנהלות מולם לכל אורך הדרך הייתה מדהימה, הם מקצוענים אמיתיים, האוכל היה ברמה של מסעדה ובאמת מרגישים שאכפת להם ושהם יעשו מעל ומעבר כדי שהאירוע יהיה הכי מוצלח שאפשר. לקחנו דרכם גם עמדת קוקטיילים שלא נפלה ברמה מבר קוקטיילים והייתה מושלמת ומרעננת לחום של אירוע צהריים בתל אביב. את כל ההתנהלות עשינו מול אפרת שהייתה הדבר הכי מכיל, תומך ואנושי שנתקלתי בו בתכנון החתונה.

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

מתן כצמן האחד והיחיד. אני לא מרגישה צורך להרחיב יותר מדי על איכות העבודה כי היא מדברת עבור עצמה, אבל מה שלא רואים מהתמונות זה כמה מתן הוא מי שאתן רוצות איתכם לאורך היום הזה. עם אינטליגנציה רגשית בשמיים ומלא הומור הוא הופך את כל הסיטואציה המאוד מוזרה לכייפית וקלילה כמו שלא דמיינו שהיא יכולה להיות. מתן הגיע כבר משלב ההתארגנות עם טובה נסיכת העל ושניהם ביחד עם תומר היו צוות הווי ובידור ודאגו שלא נפסיק ליהנות מהדרך והלוואי ויכולתי להתחתן שוב רק כדי שאני אוכל לקחת אותם עוד פעם.

איפור
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
+

הדבר שהכי הלחיץ אותי זה איפור. אני לא מתאפרת בכלל ביום יום ואחד הפחדים הכי גדולים שלי היה לראות את התמונות ולא לזהות את עצמי. קארין מאפרת סופר סופר מוכשרת עם הרבה ניסיון והיא פשוט גרמה לי להיראות כמו הגרסה הכי טובה של עצמי ומעבר לזה היא גם כל כך נעימה וכייפית ובאה עם מלא אנרגיות טובות.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

 דגם אושן הקלאסי, קניתי אותה במכירת הסמפלים והיא למכירה.

צילום ועריכת וידאו

אל תומר הגענו דרך מתן ואפילו שעדיין לא ראינו את התוצר אני כן יכולה להגיד שלאורך כל הדרך הוא לא הפסיק להצחיק אותנו ולהיות שם בשבילנו וזה שווה המלצה בפני עצמו.

עיצוב שיער

אין מושלמות כמוה כשזה מגיע לשיער! היא פרקפציוניסטית להחריד, מוכשרת בטירוף ומעל הכל היא בן אדם מדהים, מרגיע ונעים. היא הרגישה כמו עוד חברה בהתארגנות לכל דבר והשיער נראה הכי טוב שאי פעם ראיתי אותו.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

שהיא חד משמעית פיה בדמות אדם. דווקא בגלל שמדובר בחתונה קטנה כל מוזמן היה חשוב לנו ורצינו שכל המוזמנים יהיו רק אורחים ולא יצטרכו להתעסק עם כלום וגל פשוט הייתה האדם המושלם למשימה. היא טיפלה בהכל מלדחוף לנו מים לאורך כל הערב ועד להביא קרח לחברה ששברה את האצבע ברגל ונתנה לנו רוגע ושקט נפשי, כשאת כל זה היא עשתה בנחמדות אין סופית ובנעימות.

אטרקציות

הן היו מקסימות לכל אורך הדרך ובסוף האירוע קיבלנו קופסה מפוצצת במגנטים, הגדלות, בלוקים שהן הכינו בהפתעה ודיסקאונקי שמכיל את כל התמונות.

אני אסיים בשתי המלצות שהן קצת קלישאתיות אבל באמת מוכיחות את עצמן:

תקיפו את עצמכן לאורך היום באנשים שאתן סומכות עליהם ושעושים לכן טוב. לא הייתי יכולה לשרוד את היום הזה בלי ספקים שאני יודעת שאני סומכת עליהם במליון אחוז ועוד יותר לא הייתי יכולה לשרוד בלי החברות שלי שהיו שם לטפל בהכל כשאני כבר הייתי מוצפת מדי.

המשפט שחזרתי עליו כל הזמן זה שאני לא רוצה להרגיש אורחת בחתונה של עצמי ואני באמת חושבת שאחד הדברים החשובים זה לנסות לשמור על אירוע שהוא שלכן ומתאים לכן גם אם זה לא תואם לציפיות. הקבוצה פה מדהימה ויש פה אין סוף ידע, אבל מה שמתאים לאחת לא בהכרח מתאים לשנייה וזה יכול להיות סופר מלחיץ. עשינו חתונה שמתאימה לנו בלי סלואו, בלי מתנות לאורחים, עם אוכל שמוגש בבופה, התארגנו בבית ולא במלון והשקענו 0 שקלים בעיצוב אבל עבורנו זה היה הדבר הכי מדויק שאפשר ולא הייתי משנה כלום.

מקווה שעזרתי למישהי במשהו 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
RiverSide | ריברסייד+
RiverSide | ריברסייד
247 ממליצים
מקום לאירוע
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist+
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
236 ממליצים
איפור
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
עיצוב שיער
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות