הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירה ורון
החתונה של שירה ורון
אביב 2021
הפוסט של שירה, חברת הקבוצה הסודית:

אז רון ואני היינו אמורים להתחתן לפני יותר משנה כבר, אבל הקורונה שינתה לנו את התוכניות ואיכשהו הימרנו נכון ולפני שנה דחינו את החתונה לשנה קדימה והצלחנו לתפוס תאריך מושלם, מקום מושלם וספיקים נדירים אחד אחד.

אז לפני שאתחיל לספר על החתונה ועל כל אחד מהספקים שלנו חשוב לי להגיד כמה דברים:

תשתפו את הבן זוג שלכן וכמה שיותר. יש לנו נטייה בתכנון חתונה לקחת המון המון לעצמנו ואנחנו לפעמים שוכחות שיש עוד איזה אחד שמתחתן איתנו וזה גם האירוע שלו. לי נגיד היה קשה לשחרר ולשתף וזה הוביל להרבה לחץ, אבל רון דאג לגמרי להזכיר לי שהוא שם וברגע ששיתפתי אותו חשתי הקלה והכל זרם כל כך הרבה יותר טוב.

כל כלה היא שונה. הקבוצה הזו מדהימה, ואני באמת נעזרתי בה המון אבל מצד שני מצאתי את עצמי נכנסת ללחץ מכל מיני אמירות של בנות פה ובעוד קבוצות. אז מה שאני מנסה להגיד הוא שאתן תקראו המון דעות פה, אבל תזכרו שבסוף אתן מכירות את עצמכן ואת האורחים שלכן הכי טוב. אם חברות שלכן לא בקטע של מתנות במסיבת רווקות זה ממש בסדר לא לעשות, אם חברים שלכם בעיקר שותים גין וטוניק וצייסרים של ערק אז ממש לא חייבים לשדרג את הבר, ואם לא בא לכן להוציא עוד כסף על שמלה שנייה זה ממש לא מאסט.

שישי צהריים זה לא מילה גסה. רון ואני שנינו אחים קטנים והיה לנו חשוב שאחיינים שלנו יקחו חלק אמיתי באירוע ולכן רצינו מאוד שישי צהריים. כן קמים מוקדם, כן כמעט ולא ישנים לילה לפני.. אבל!! אם אתן כמוני ופשוט לא טיפוס של מסיבות ערב, ורוצות לקבל תאורה טבעית כמעט בכל החתונה אז לכו על זה ואל תחששו מהלקום מוקדם. אני כל כך שמחה על הבחירה הזו.

אז יאללה נתחיל 

רון ואני התחתנו ב16.4 אחרי שנה של דחייה (תכננו להתחתן ב1.5.20), חמש וחצי שנות זוגיות ושנה וחצי של אירוסין.

החלום שלי היה להתחתן בטבע. ברגע שהתחלנו לברר עלויות הבנתי שזה לא משהו שאנחנו נעשה ודי התבאסתי. החלטנו לנסות ומלצוא את המקום שירגיש לנו הכי בטבע שיש

מקום לאירוע
הגבעה
+

וזה מה שקרה שהגענו להגבעה - מתחם אירועים. אני אולי משוחדת אבל אני באמת חושבת שזה הגן הכי יפה שקיים בארץ. מהשנייה הראשונה שכף רגלנו דרכה שם פשוט התאהבנו במקום. ככ ירוק שם, ושקט וזה מרגיש פשוט כמו איזה פנינה קסומה בטבע. מהסיבה הזו החלטנו גם להתחתן רק בחלק של הגן של הגבעה (אני לא אחפור על זה יותר מדי אבל אם יש מישהי שמתחתנת שם ורוצה להתייעץ על זה דברו איתי בכיף) באמת שאין לי מילה אחת רעה להגיד על המקום הזה.

קייטרינג ושירותי בר

האוכל של עץ השדה קייטרינג ואירועים הוא ברמה הכי גבוהה שיש. אנשים פשוט טחנוווו בחתונה שלנו ולא הפסיקו לדבר על כמה טעים להם גם בזמן האירוע וגם אחריו. הצוות של הגבעה הוא הכי מקצועי ואדיב שיש. הם היו שם לשמוע, להסביר ולהכיל והתנהלו איתנו בצורה הכי רגישה ופיירית שקיימת בתקופה של כזה חוסר ודאות ובעיקר בתקופה שאולמות אחרים לא כל כך התנהגו ככה. חשוב לי להרים פה גם לרעות מנהלת האירועים של הגבעה שהיא פשוט וונדר וומן/פיה/כל דבר טוב שאפשר להגיד על בן אדם. היא הייתה פשוט אלופה וכל מי שמתחתנת בגבעה באמת באמת שאין שום צורך במנהל אירוע חיצוני!

*אגב כל החברים שלנו אמרו שהם רוצים להתחתן שם וחלק אפילו ניצלו את האירוע ועשו סיור עם מתן הבעלים וזה אומר הכל חחח


בהמשך לצוות המדהים של הגבעה החלטנו לקחת את @Natasha's floral design - עיצוב אירועים, מעצבת הבית של הגבעה.כשאני אומרת שהיא הגשימה לי את כל החלומות אני באמת לא מגזימה. אני מצרפת תמונות שתראו גם את העיצוב המדהים שהיה לנו. הכל היה בטוב טעם, בדיוק מופתי וממש כמו שהפינטרסט שלי היה נראה לפני החתונה. היא באמת זרמה עם כל בקשה שלי (כמו זה שבתור אוהדי הפועל אסור בתכלית האיסור שיהיו פרחים צהובים חח) ובעיקר עשתה הכל אבל הכל כדי שהכל יתכנס בתקציב שהגדרנו לה. לקחנו מנטשה גם עמדת שזירה, שלדעתי משדרגת כל אירוע שישי צהריים והאורחים עפו על זה ובסוף גם לקחו איתם הביתה זרים לשבת.

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

אחות של גיסתי שעבדה שנים בעולם האירועים לא נתנה לי שום אופצייה אחרת לדי ג׳י ואמרה לי שמהיכרות אישית איתי אני חייבת לסגור עם די ג'יי פיני דקל. וואו כמה שהיא צדקה. פיני קלט את רון ואותי מהשנייה שנפגשנו איתו. הוא הבין בדיוק את הראש, וזרם עם כל בקשה שלנו, והרגיע את כל החששות. כשדחינו את החתונה הוא היה הראשון שווידאתי שפנוי בתאריך החדש ולא הייתה מאושרת ממני כשהוא המשיך איתנו גם בדחייה. פיני היה אולי הבן אדם הכי אופטימי בשנה האחרונה, ותמיד דאג להגיד ולהזכיר כמה אושר ושמחה יהיו בחתונה. בחתונה עצמה פיני עמד בכל הציפיות!! לא סתם הוא זכה בשם פיני עד הבוקר, או יותר נכון בשישי צהריים פיני עד כניסת שבת. הייתה לנו חתונה פשוט שמחה, מרימה והיה כל כך כיף פתאום לקלוט כל מיני בקשות שהיו לנו לפיני. אני כל כך שמחה שיש לנו כבר כמה חברים שביקשו את המספר של פיני וחושבים לסגור איתו כי כל כך בא לי איזה מסיבה איתו!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

אז הצלם שסגרנו לא יכל לעבור איתנו תאריך וכנראה שזה לטובה כי זכינו, פשוט זכינו ב Yadin Hasson Wedding Photographer - ידין חסון צלם חתונות. ידין הוא פשוט גאון, אין לי מילה אחרת לתאר אותו. הוא תפס רגעים ככ מדוייקים, ברגישות ובכישרון שלא נתקלתי בו. רון ואני לא הטיפוסים המצטלמים ובאמת שחששנו מהצילומים, אבל ידין כזה צ׳יל והפך את זה לחוויה הכי נעימה שיש. חלק ניכר מהחתונה הוא ההתארגנות וחשוב באמת לבחור ספקים כייפים ובוייב טוב וידין הוא חד משמעית כזה והוא באמת הפך את בוקר החתונה שלי להכי טוב שיש. הוא קצת עושה לנו כאב ראש עכשיו כי כל התמונות כל כך טובות ואין לי מושג איך נבחר אבל אני אסלח לו וכנראה אבקש שיצלם לי כל רגע בחיים מעכשיו.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

ועכשיו לוידיאו. אני לא רציתי לעשות וידיאו אבל אחיות שלי הגדולות סיפרו לי כמה אחיינים שלי מבקשים לראות את הסרט חתונה שלהן וזה הספיק כדי לשכנע אותי. כשחשבנו איזה צלם וידיאו לקחת חיפשנו מישהו שלא יעשה איזה סרט חתונה קיצ׳י וככה הגענו לאביב וטלי. עוד לא קיבלנו את הסרט אבל אביב הבן אדם הכי מצחיק שקיים והשילוב שלו עם ידין זה פשוט שילוב מנצח ואני בטוחה שנעוף על הסרט.

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

את תחושת הנסיכתיות השלימה שמלת החלומות שלי שמצאתי ב ReBride שמלות כלה יד שניה. כשהתחלתי לראות שמלות עיצבנו אותי המחירים המוגזמים שצריך לשלם על שמלה שלובשים בגג ערב אחד. לכן בחרתי ללכת לסטודיו של עינת ואני כל כך שמחה על כך. בשנייה ששמתי את השמלה של ענבל רביב עליי ידעתי שזו השמלה, ובאמת שכל כך אהבתי אותה והיא הייתה לי ככ נוחה שלא הרגיש לי שאני צריכה שמלה שנייה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

שעשתה מיתוג והזמנה מושלמת גם לחתונה לפני שנה וגם לעכשיו.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

רון עשה את החליפה שלו אצל דורון אשכנזי - חייטות אורבנית והוא היה ככ מבסוט. היא הייתה מאווררת, נוחה והוא בגדול רוצה ללבוש את המכנס לנצח.

איפור

איפור שיער מלוות- קארין שני המקסימה. אחיות שלי וחברה שלי היו סופר מרוצות והיא הייתה ממש נעימה.

אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+

לא רציתי מגנטים בחתונה, רון מאוד רצה ומצאנו את הפשרה. אנשים עפו על זה והם היו מקסימים והביאו לנו הפתעה מקסימה בסוף.

איפור

בהמשך לאמירה על בחירת ספקים להתארגנות אני כל כך שמחה על הבחירה שלי לאיפור שיער. משהו עם מי שבחרתי לתאריך הראשון לא זרם לי וזה אפילו ישב עליי ולא ידעתי מה לעשות. החלטתי שהדחייה היא סימן לזה שאני צריכה לעשות מה שהלב שלי מרגיש והחלטתי לבטל אותה וללכת עם איפור ושיער אלכס ליכטרמן. משהו באלכס הרגיש לי כל כך נכון ומדוייק ואפילו שלא הספקנו לעשות איפור נסיון בגלל הקורונה וזה פשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות. אלכס קלע בול לציפיות שלי, גרמה לי להרגיש כמו נסיכה ואפילו גרמה לי להינות מלקום ב4 בבוקר.


עוד כמה ספקים שחייבת להרים להם:

רב לחתונה

עוד לפני שהתארסנו לרון ולי היה ברור שברבנות אנחנו לא עוברים. עם זאת, היה לנו חשוב שהטקס שלנו יהיה דומה לטקס שההורים שלנו עברו, הסבים והסבתות, וכו וכו וככה מצאנו את עצמנו מגיעים לארגון חופות - מבית השגחה פרטית. חופות הוא ארגון שעורך חופות לפי ההלכת אך מחוץ לרבנות. הרב שחיתן אותנו היה הרב אהרון ליבוביץ, שיחד איתו תכננו חופה הלכתית אך עם זאת שווינית וכזו שתשתקף מי אנחנו כזוג. מאוד ממליצה על הארגון ועל הרב ליבוביץ.

דפוס דנה- הוא היה כזה חמודיייי ועשה לנו אחלה של מחיר
 

טבעות- רון עונד טבעת שעוברת במשפחה, את שלי קנינו ב HOTCROWN שליד הבית שלנו פשוט כי רציתי טבעת הכי עדינה שיש ושם מצאנו כזו.
 

מבחינת diy- הבאנו מניפות, כובעים, צהלולים, עשינו פינת ילדים, הבאנו שלוקים. היו על השולחנות סוקלנטים שהאורחים יכלו לקחת.
 

כמה דברים אחרונים:

תאכלו לפני החתונה!! לא יצא לי לאכול כלום ואני כל כך מצטערת עלזה.

תקיפו את עצמכן במלוות שעושות לכן טוב ותסמכו עליהן. החתונה גרמה לי להבין כמה זכיתי בחברות שלי ואני כל כך שמחה ששחרתתי ונתתי להן גם להיות אחראיות על דברים.

זהו חפרתי ברמות, מקווה שזה עוזר למישהי ואני באמת זמינה פה לשאלות.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירה
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
228 ממליצים
אטרקציות
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
הזמנות לחתונה ומיתוג
לחתן
איפור
אטרקציות
איפור
רב לחתונה