הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שולי ואסף
החתונה של שולי ואסף
אביב 2021
הפוסט של שולי, חברת הקבוצה הסודית:

היי יקרות! אסף ואני התחתנו לפני שבועיים ב 29.4.21 ועשינו סיפתח לעונת החתונות בערב ל"ג בעומר

(אנקדוטה קטנה, אני מאחלת לכל הכלות והחתנים המהממים שעתידים להתחתן, שנחזור בקרוב לשגרה שפויה ושתזכו לחתונה שחלמתם עליה)

מקום לאירוע

התחתנו במטע זיתים בכרמי יוסף, אליו הגענו דרך מפיקת האירועים המדהימה והתותחית שחף מחברת אלפנטא אלפנטא ! שחף הפיקה לנו חתונה בכלום זמן, היא הייתה איתנו לאורך כל הדרך, הייתה זמינה ומקסימה, תמיד היה כיף לדבר איתה. היא הגשימה את כל הרצונות שלנו וגרמה לחתונה להיות בלתי נשכחת!

צילום סטילס

אין ספק שאני יותר מרוצה ממנו מאשר אלעדו והצוות תותחים שלו- שמואל וגיא! הוא הביא אנרגיות מטורפות, והתמונות שלו וואו! יצירתיות, מדהימות, באמת עוצרות נשימה. יש לי את המזכרות הכי טובות שיכולתי לבקש מהחתונה שלי בזכותו. לא תצטערו לרגע.

Dj לחתונה

אוסקה.. Dj שהיא כמו משפחה עבורנו! היא הבעירה לנו את רחבת הריקודים, אנשים לא רצו ללכת הביתה גם אחרי שהרגליים שלי כבר לא החזיקו אותי. כל פגישה איתה לפני החתונה הייתה בילוי עבורנו. לא הפסיקו להחמיא לנו כל המוזיקה בזכותה!

קייטרינג ושירותי בר
ארטישוק | קייטרינג
+

וואו! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל. עשינו חתונה הפוכה והאורחים עפו על הרעיון ועל מה שהוגש. בחרנו 3 מנות ראשונות (מנות פתיחה/קבלת פנים), 3 מנות עקריות, 3 קינוחים ועמדת אפטר פארטי. היה מטורף!

איפור

המהממת עשתה לי איפור עדין, טבעי ומחמיא שלא הפסקתי לקבל עליו מחמאות, ועיצוב שיער עדין ודרמטי בו זמנית, שנשאר יפיפה לאורך כל הערב. היא שזרה לי בשיער פרחים אמיתיים, ושמה תוספות שיער שירדו בקלות עם ההנחיות המפורטות שלה. ממליצה מכל הלב!

שמלות כלה

בכל פעם שהייתי עוברת ליד החנות שלו בדיזינגוף הייתי נאנחת מרוב יופי. תמיד חלמתי להתחתן בשמלה שלו. אסף דדוש היה מקסים, אדיב, מקצועי, וגרם לי להרגיש הכי יפה בעולם

בר קוקטיילים - מאור ודניאל, עשו לנו בר קוקטיילים מטורף! האורחים שלנו עפו עליו! היו חמישה סוגי קוקטיילים שדניאל בנה. הוא נפגש איתנו לפני כדי להבין מה אנחנו אוהבים ובנה תפריט במיוחד בשבילנו. מאור היה אחראי על כל הלוגיסטיקה והפיק עבורנו את הבר Maor Sayegh.

 

דוכן גולדה- אחרי שדחינו פעמיים את החתונות שלנו בגלל הקורונה, ההורים החליטו שפעם שלישית גלידה! עשו לנו הפתעה והביאו לחתונה דוכן של גלידת גולדה שהיה הקינוח הכי טוב שיכולנו לבקש. היה תור לדוכן של חצי שעה שלא הפסיק, ולאורחים זה היה בלתי נשכח.
 

עיצוב הזמנה- מור התותחית עיצבה לנו הזמנה מדהימה יפיפיה, עדינה, קלאסית וטבעית, בדיוק כמו שרצינו! ממליצה מכל הלב! Mor Hanai
 

צילומי זוגיות- רקפת המדהימה, עשתה לנו צילומים בלוקיישנים יפיפיים וגרמה לנו להרגיש הכי טבעי ובנוח בעולם! כל כך אהבנו את התמונות שלה שהשתמשנו בהם לעיצוב החתונה ותלינו אותם על העצים במטע!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ארטישוק | קייטרינג+
ארטישוק | קייטרינג
12 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
איפור
שמלות כלה