הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה ודורון
החתונה של מאיה ודורון
אביב 2021
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים לספקים המדהימים שלנו!

#חתונה_ביתית #חתונת_קורונה #איזה_כיף_היה

אז אחרי שתי דחיות ותקופת קורונה מלחיצה, התחתנו ב- 19.03.21 בחתונה מדהימה בחצר של ההורים (עם נוף שאין בשום מקום אחר) וחשוב לנו להגיד תודה לכל מי שליווה אותנו בהפקה של חתונה מאפס והפך את היום הזה למושלם:

הפקת אירועים

קודם כל לשיר בנז'נו המפיקה, שליוותה אותנו מהתקופה שעוד חלמנו על חתונה גדולה ביער בן שמן. גילוי נאות אנחנו מכירים את שיר כבר שנים, ולא היה לנו ספק שהיא הבחירה הנכונה להפקה.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

חיפשנו צלמי ווידאו שיוצרים סרטון מצחיק ומעניין ולא בסגנון הקיטש והמרגש, ואביב לגמרי קלע לאווירה שלנו - הם השקיעו ונכנסו תוך שניה לעניינים. היה פשוט קורע - מחכים כבר לסרטון!

צילום סטילס

גם את נדב בחרנו על ההתחלה - מתים על הסגנון שלו, היחס האישי ובעיקר על הגמישות עם זוג שפחות נהנה 'להצטלם'. היה כיפי וקליל, והעיקר - יצאו תמונות מושלמות!

רב לחתונה

עורכת טקס - לתמר הגענו עוד לפני שהתארסנו במטרה לדבר קצת את הזוגיות ולהכניס אליה תוכן, והיא ליוותה אותנו תוך כדי האירוסים ותכנון החתונה במחשבה שהטקס שלנו הולך להיות משמעותי, ושוויוני ולגמרי שלנו. כמובן שהחתונה היא לא דרך הרבנות, והכיף בתמר שהיא עושה תהליך בניית החופה יחד עם הזוג בכל מובן.

קייטרינג ושירותי בר

כשני חובבי אוכל, רצינו אוכל לא פחות ממעולה בחתונה, ובסקט הם הכי טובים בתחום האירועים בשטח (!). האוכל היה מושלם ואנחנו עדיין מקבלים מחמאות על כמה טעים היה, אז תודה ענקית לנאור וכל הצוות. דיר בלאק שאתם לא מזמינים את החזה אווז ברוטב קרמל..

קייטרינג ושירותי בר

זרמו איתנו על סוגי האלכוהול ועל ספיירים במחירים משתלמים, הקימו בר מעולה במחיר מדהים ועבדו קשה כדי שלכולם יהיה דרינק כיפי לאורך כל החתונה - אלופים!

Dj לחתונה

יואל וארי האדירים קלטו בדיוק את הראש שלנו מהרגע הראשון והרגישו את הרחבה בכל רגע, כולם יצאו עם טעם של עוד ורק רצו שהמסיבה תמשיך. קשה להסביר אבל זה הרגיש כאילו הם קראו לנו את המחשבות ועפו על המוזיקה. מושלמים!

איפור

את האיפור ושיער סגרתי עם מיכל המהממת כבר לפני שנה, אחרי ניסיון והכל. אך לצערי כמה ימים לפני נאלצה לבטל מסיבות רפואיות. מיכל דאגה לשדך לי את ליאת מאמן - Liat Maman - Makeup & Hair style שהייתה נהדרת ולגמרי התחברנו, ובכלל האיפור היה מושלם והתלתלים נראו מעולה!

שמלות כלה

היה המקום הראשון שהלכתי אליו מתוך ידיעה שיש שמלות במגוון מידות ומחירים נוחים. סגרתי על אחת השמלות הראשונות שראיתי ושאר החוויה של המדידות והתאמת השמלה היתה נעימה וכייפית - מומלץ.

מעצבי טבעות

 נעליים מושלמות ונוחות. בחרתי בעצמי את הסגנון והצבע והכינו לי אותן במיוחד - נעלי העקב שלי מעתה ועד עולם.

Dj לחתונה

אוזניות - לקראת כניסת שבת עברנו למסיבת אוזניות של Wi Party, כולם התלהבו מהרעיון והשכנים ממש הודו על ההתחשבות.

לחתן

חשוב לי לציין כי לא כותבים מספיק על מידות גדולות גם לגברים (מידות גדולות לגבר), קנינו בחנות מידות טובות הבית של המותגים בבני ברק והיה כיף ומבחר גדול שעזר לנו להרגיש בנוח.

עיצוב - את העיצוב עשינו בעיקר בעצמנו עם ציוד שליקטנו מכל מיני קבוצות, והשלמנו את החוויה עם סידורי פרחים מושלמים וזר כלה של Kimaya flowers. העובדה שהפרחים יבשים (אך מושלמים) איפשרה לי לארגן את העיצוב יומיים לפני החתונה ולהיות רגועה שהכל מוכן. ובנוסף, הם מקשטים לנו ולמשפחה המורחבת את הבתים לעוד הרבה זמן.

 

עיצוב כתובה - KetubaHome- Noam Shargorodsky Studio Art, חוץ מהטקס היה לנו חשוב להשאיר מזכרת שתישאר איתנו. נעם הכינה לנו כתובה מושלמת בעיצוב מהמם שמיסגרנו ותלינו על הקיר.
 

מתנות לאורחים - הזמנו מגוון עציצים מ- עציץ טרי בהוד השרון שמעסיקים מתמודדי נפש. העציצים יפים ועם מיתוג אישי שלנו וכולם עפו עליהם.
 

עוגת חתונה - Linda - Patisserie Traiteur המושלמת אפתה לנו קרוקומבוש מ-ע-ל-ף! לא ברור מי עף עליו יותר, אנחנו או האורחים. מה שבטוח הוא שנרשמה התנפלות והתלהבות כללית (יש שיזכרו את החתונה רק בגללו!)

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
רב לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
מעצבי טבעות
Dj לחתונה
לחתן