הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל וגל
החתונה של יובל וגל
אביב 2021
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות!

אז אחרי דחיית קורונה וכמעט דחייה שנייה בגלל המצב, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל גל ואני הספקנו להתחתן ב-10.5.21, והאמת - שהיה מטורף!

בחרנו את כל הספקים שלנו בפינצטה - אז הכל המלצות מהלב:)

מקום לאירוע

וואו ווואו וואו! אנחנו שבוע אחרי החתונה, ולא מפסיקים לקבל פירגונים ומחמאות על האירוע, על המקום ובעיקר - על האוכל:) האולם החליף שף ממש לפני מספר חודשים והגענו לטעימות עם חששות אבל - האוכל היה מדהים ומושלם. יהב השף החדש של האולם פשוט העלה את האוכל לרמה אחרת, ברמה שאפילו מוזמנים שפחות קרובים אלינו ראו לנכון להתקשר ולהגיד כמה הם נהנו מהאוכל ומהמבחר שהיה. אז ביג ביג פירגון לאולם.

חשוב גם להגיד שחווית הקורונה הייתה לא כזו נוראית בזכותם. הבעלים של אדם וחווה היו הוגנים ישרים וסובלניים למצב, ועל זה שאפו ענק !

Dj לחתונה
פפריקה מוסיקה
+

גיא פדרמן. אין לי מילים על הבחור הזה, הוא הרעיד לנו את הרחבה עד 02:00 באמצע שבוע - יום שני! באמת - הוא פשוט עשה לנו את הערב וחד משמעית אחד מנותני השירות הכי טובים שלנו. ידע לקלוע בול לטעם שלנו וקרא את הרחבה בקטע מפחיד, ברמה שהרחבה הייתה מפוצצת עד הרגע האחרון.

חשוב לי להגיד שלאחר הדחייה הראשונה שלנו - הפכנו שמיים וארץ כדי להתאים את עצמנו אליו, ואחרי המון שינויי תאריכים, בסוף הצלחנו - וזאת ההחלטה הכי טובה שעשינו!

שמלות כלה

שמלה ראשונה -  אז אתחיל ואומר שאני מאוד פרפקציוניסנטית ושמה לב לפרטים הכי קטנים, ולמזלי נפלתי על דניאל הנסיכה שליוותה אותי בכל שלב ושלב בעיצוב ותפירה של שמלת חלומותיי. סקיצות, בדים, החלפת בדים, שינוי סקיצות ועוד ועוד - היא תמיד הייתה סבלנית ומכילה עד שכבר לי לא היה נעים מעצמי.

חשוב לי להגיד שהבחירה של לתפור שמלה מאפס היא לא פשוטה וההליך הוא ארוך - אבל, היה שווה לי כל רגע. גם בדחיית קורונה דניאל הייתה שם בשבילי, ובסוף, הגשימה מהחלום למציאות את מה שבנינו ביחד. הייתה לי חוויה מהממת איתה, וממליצה מכל הלב!

שמלות כלה

שמלה שנייה - בגלל הקורונה, החלטתי שאני עושה שמלה אחת. אבל - מרגע שנכנסה למשחק האופטימיות אחרי החיסונים, החלטתי חודש לפני החתונה לחפש שמלה שנייה. הגעתי לויוי אחרי חיפושים רבים ויצאתי הכי מרוצה בעולם. ויוי תפרה לי שמלה מאפס למידות שלי (אחרי הכל, מטר חמישים :)). ממליצה לקפוץ אליה לסטודיו ולא להסתמך רק על תמונות באינסטגרם, היא מקסימה, תקתקנית וקולעת בול לרצון של הכלה. באמת המלצה חמה.

צילום ועריכת וידאו

אמאלה ואבאלה - איזה כיף היה לנו. גל ואני לא מהזוגות שאוהבים להצטלם בכלל והיה לנו חשוב לסגור עם צלם שיהיה לנו איתו כימיה וכיף. והאמת - מיכה והצוות שלו היו הבחירה הכי טובה בשביל זה. עזבו את המקצועיות שנוטפת מהתמונות המהממות שיצאו לנו, פשוט היה לנו יום כיף איתם ולא הרגשנו לא נעים או מביך לדקה. באמת באמת אם הוא פנוי - הרווחתן.

איפור

 ללנה הגעתי אחרי חיפושים ארוכים למאפרת שלא תהפוך אותי ביום של החתונה למישהי אחרת, מישהי שתדע לאפר אותי בצורה עדינה ויפה. לגמרי היא לא מוכרת בקבוצה מספיק - וחבל, היא אחת מנותני השירות הכי נחמדים וכייפים שיצא לי להיות איתם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

גיא מזרחי. ממליצה בחום למי שרוצה להוריד קצת מהלחץ ולשחרר ביום האירוע לקחת חברת ניהול. יום האירוע היה היום הכי כיף שהיה לי בשנה האחרונה, נטול סטרס ודאגות, וזה רק בגלל גיא והעובדים שליוו אותנו לאורך כל הדרך, החל מאישורי הגעה, ווידוא שכל הספקים מגיעים, תיאום אלכוהול, מתנות לאורחים, מקדונלדס שהזמנו ועוד ועוד.

ולסיכום - באמת באמת תהנו מהיום הזה. לי אישית היה קשה מאוד לשחרר ולתת לאנשים אחרים לתקתק לי דברים באותו יום, אבל מרגע ששיחררתי, נהנתי ברמה שאין לתאר אותה.

תודה לקבוצה המדהימה הזו - ומקווה שכולן יזכו לחגוג בקרוב את חתונת החלומות שלהן:)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה