הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל וסמיון
החתונה של גל וסמיון
סתיו 2021
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

שמחה סוף סוף לשתף פוסט קרדיטים לאלופים שעזרו להפוך את יום החתונה שלנו ללא פחות ממושלם 

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

רצינו אזור רחובות מתוך התחשבות באורחים שלנו שהגיעו מהמרכז ומהדרום, וראינו כמה מקומות מקסימים באזור (אפילו שקלנו לדחות לסוף נובמבר כדי לסגור בגבעה!) אבל בסוף הגן והאולם הסגור בירוק על המים הקסימו אותנו והרגישו הכי נכונים.

הדבר היחיד שהלחיץ אותנו היה בצפיפות בקבלת הפנים, שהיה מתוכנן להתקיים באזור החופה. הגענו בסוף להסכמה עם האולם לפנות את האזור שליד הבריכה במתחם ולנצל אותו לטובת הקבלת פנים - וזו ההחלטה הכי טובה שהיינו יכולים לקבל. התוצאה הייתה מעל ומעבר לציפיות - האירוע הרגיש מרווח ואפילו יותר מושקע. כל הצוות היה סופר מקצועי וקשוב לנו לאורך התכנון והאירוע עצמו.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

גם אני וגם בן הזוג דיי קונטרול פריק, אז הבנו שנצטרך גורם שלישי שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות שיוכל לנהל את כל הדברים שהיו לנו חשובים בזמן האירוע, כדי שאנחנו נוכל להינות עד הסוף . אלעד הבין בדיוק מה היינו צריכים, הקשיב לבקשות שלנו והציע פתרונות בעצמו כשהיה צריך. הוא לגמרי ידע לדבר בשמינו במהלך האירוע ואם היו תקלות או בעיות - הוא טיפל בהם לפני ששמנו לב מומלץ ביותר לראש שקט ואירוע חלק!!

Dj לחתונה
איתמר שגיא | DJ
+

הגענו לאיתמר דרך המלצה מהאולם ולא היינו צריכים להיפגש עם אף אחד אחר!! איתמר ישר הבין את הטעם שלנו, את הקהל שלנו, וידע לקרוא את האירוע ואת מה שהיינו צריכים. פשוט אלוף!!

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

אין פה שאלה בכלל!!!! טלי ומריאנה היו מקסימות, מוכשרות, קשובות לכל בקשה, דאגה ושינוי שרציתי, ונעימות לאורך כל הדרך. ממליצה גם על השמלות המושלמות שלהן, גם על שירות מדהים, ועל החוויה הכי כיפית שהיתה יכולה להיות.

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

אחרי כמה מקומות שאיכזבו, מצאנו אצל אופנת סגל גם שירותיות ומקצועיות ברמה אחרת - וגם גמישות מלאה כדי להגיע לתוצאה שרצינו. בן הזוג שלי יצא סופר מרוצה עם החליפה ועם כל החוויה.

עיצוב שיער

אין. לי. מספיק. מילים. !!!

לא פגשתי את טל עד בוקר החתונה, ובאמת שלא הרגשתי צורך - וצדקתי בענק!! ידעתי מראש שארצה עיצוב מטולטל פזור שיחזיק וייראה טבעי - אבל מסודר. טל מוכשרת ברמות שאי אפשר לתאר, ומעבר לכישרון וידע העצום שלה, היא פשוט נכנסת עם אנרגיות מדבקות משנייה הראשונה! גם לפני 8 בבוקר, שזה מרשים

היה לי ולכל המלוות כל כך כיף עם טל, גם למי שלא עשתה טלטלים יצא מושלם ויפייפה. זהו אפסיק כאן כי אוכל להמשיך לנצח.

איפור

רציתי איפור עדין, טבעי, שעדיין ארגיש אני. רעות מבינה בדיוק את הצורך הזה ובאותו זמן יודעת להיות קשובה ולהתאים את האיפור לאופי שלך. הרגשתי שהיא ממש הבינה אותי וכבר מהאיפוק ניסיון סמכתי עליה בעיניים עצומות

כל הבוקר הזה הרגיש כאילו אני מתארגנת עם עוד חברה, ורעות היא בדיוק כזאת - יודעת להיות סופר מקצועית, אבל גם חברה שמרימה, ומרגיעה, ואיתך לאורך כל ההתארגנות. התוצאה היתה מעבר לציפיות שלי והאיפור. לא. זז. כל. הלילההה! אין דברים כאלה

צילום סטילס

הכרתי את חיים מהעבודה מלפני כמה שנים, וידעתי מהמקצועיות וכישרון שלו אז שאני ארצה לבדוק את הזמינות שלו כשנצטרך צלם לחתונה

התוצאה היתה בדיוק כמו שחשבתי - חיים באמת עובד באהבה, דיוק בפרטים, ובאנרגיות מטורפות. אני מרגישה שהוא באמת ראה את מי שאנחנו והצליח לתפוס את הרגעים החשובים במהלך כל היום הזה.

צילום ועריכת וידאו

הכרנו את ניר דרך המלצה מחיים - וכבר מהמפגש הראשון היתה כימיה טובה, והרגשנו שהוא מבין את כל מה שחשוב לנו.

במהלך החתונה ניר היה נוכח אבל בקושי מורגש! הוא עבד באלגנטיות, רוגע, ומחויבות מלאה לתוצר מדהים. כבר קיבלנו קליפ טיזר ובאמת שלא היינו יכולים לבקש משהו יותר מקסים

אטרקציות

לוס היתה מקסימה, מגניבה בטירוף, ומלאת שמחה לאורך האירוע. היא באה גם עם רינג לייט שהסתובבה איתו במהלך הריקודים, והאורחים ממש עפו על זה!

אטרקציות

רצינו כירוגראפיה מלאה לשיר סלואו הראשון שלנו, והתחלנו לקחת שיעורים אצל שחר שלושה חודשים לפני החתונה. רקדנו סגנון סלואו רומנטי ל״שני ילדים בעולם״ של נתן גושן, וזו היתה חוויה ממש מקסימה ומקרבת בינינו! זה באמת היה מיוחד שהיה משהו שהשקענו בו כל כך הרבה זמן ביחד. בלי קשר אם אתם מחפשים משהו טוב לבונדינג וחוויה מקרבת, שיעורי ריקוד זו דרך מצוינת!! ובלרקוד מהלב היה מדהים, מקצועי וכיף בטירוף!

אם אתם שוקלים לעשות ריקוד אז אני כאן כדי לאשר שזה ממש ממש שווה את זה!!

*נעלי עקב Usaflex Israel - אוזפלקס
נעלי עקב מושלמות - עם ריפוד אורטופדי!!! זהו אין צורך בהסבר נוסף, רוצו רוצו

*נעלי ספורט מטו גו - הכי נוחות וקלילות שאפשר

*אטרקציה בריקודים - פול מון לאירועים
צבעי פנים, אביזרים זוהרים בעור סגול - אנשים עפווו על זה!! ממש יצר לנו אווירת מסיבה מטורפת

 

עוד דברים מיוחדים שעשינו (אשלח לינק אם יש מעוניינות)

גפרורים ממותגים במרכזי שולחנות

פותחני בקבוקים בצורת מפתח עתיק

מתנה לאורחים סט מלח פלפל בצורת זוג יונים קטנים

פקקים לעקבים לדק ליד החופה

פרחים ותבלינים בפחים קטנים בצבעים במרכזי

שולחנות

דיס המלצה על שירות אישורי הגעה בפרטי

וואו יש בטח עוד מלא פרטים ודברים שאוכל לפרט אבל אני כבר לא יודעת מה עוד להזכיר. אם יש שאלות או משהו לא ברור מוזמנות להגיב או לכתוב לי ואשמח לשתף

בהצלחה ובמזל טוב לכולן ובאמת תהינו מכל רגע, זה עובר בשנייה ❤️❤️❤️

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
איתמר שגיא | DJ+
איתמר שגיא | DJ
94 ממליצים
Dj לחתונה
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
עיצוב שיער
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
אטרקציות