הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות לזר
החתונה של רעות לזר
סתיו 2021
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי חודשיים וקצת - גם תורי הגיע, פוסט המלצות!

קודם כל, רק שתדעו שהקבוצה הזו חשובה ותודה לכן.

לפני ההמלצה טיפ חשוב! זו החתונה שלכן ושל בני/בנות זוגכן. תעשו מה שאתם רוצים. אפשר תמיד להקשיב להמלצות, לא חייב לקבל אותן ולעשות מה שאומרים.

הסתובבנו בקבלת פנים, היה כיף לאללה לא מתחרטת לרגע. בחתונה עצמה לא שמים לב להכל ובקבלת פנים, גם בגלל שזו הייתה חתונה עם 120 130 איש הרגשתי שאני נותנת יותר תשומת לב למי שהגיע לשמח ולשמוח בשמחתנו.

בגדול, זה היה היום הכי כיפי בחיים שלי

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחרי שאלן (בעלי) הציע, נתקלתי במקרה במודעה של The Happy Wedding Co - הפי וודינג. Ziv Barazani ו@danielle zini wedding planner המהממות היו קשובות שאין דברים כאלה. מה שקורה זה ככה: הפי וודינג "משדכים" בין הזוגות לבין הספקים השונים - אולם, דיג'יי, צלמים וכו'. השירות הוא חינמי לחלוטין. לא שילמתי שקל להפי וודינג. הן התאימו לנו ספקים לפי הרצון והצורך.

מקום לאירוע
הגלריה - בית לאירועים
+

בזכותם, וזה מוביל אותי לספק הבא - גילינו את הגלריה - בית לאירועים אין מה להגיד, האנשים שם מקצועיים ומקצוענים ברמות. מנהלת האירוע דר ושירן היו פשוט מקסימות ודאגו לכל דבר שרצינו. גם בחוזה שהיה ממש הוגן, באו לקראתנו במלא דברים והכל בחיוך!

קייטרינג ושירותי בר

לא הפסקנו לקבל מחמאות על האירוע, ועל האוכל המדהים של עץ השדה קייטרינג ואירועים - שהם גם הקייטרינג בגבעה בברנר. האוכל היה מושלם, לקחנו עיצוב של עציצי פרחים ותבלין דרך מעמבת האולם שגם הייתה אחלה ממש - קוראים לה נטשה, לא הצלחתי לתייג אותה כאן. ככה גם האורחים יכלו לקחת את העציצים הבייתה.

 

צילום סטילס

אחרי האולם, סגרנו את הצלם האחד והיחיד. ההתקשרות איתו הייתה ממש אחלה, אחלה תמונות, קיבלנו הכל בקישור אחרי שבועיים פלוס מינוס.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

היה שם דיל של חליפה: מכופתרת, מכנס, ג'קט, עניבה'פפיון, נעליים, גופיה גרביים באיזה 1250 שקל נראה לי. שווה, שירות טוב. הם גם שלחו לתיקון של מכפלת ב25 שקלים.

צילום ועריכת וידאו

הבן אדם פשוט תותח. הוא סימפטי ומצחיק ברמות. אווירה סופר קלילה. הוא ונועם סלח מכירים זה את זה והיה נחמד שהם יודעים לעבוד אחד עם השני. אתמול קיבלנו את ההיילייט, ואנחנו סופר מרוצים!

אטרקציות

אין אנשים כמוהו. התקשרות סופר נעימה איתו, מצלם מדהים. הביא איתו אביזרים לצילום (רינג ומסגרת) וזה הוסיף. תמונות נדירות, ללא הגבלה משלם צילומי המשפחות, היה איזה 5.5 שעות. בסוף גם שם לנו בדיקאון קי שהבאתי לו את התמונות. אחד הספקים שאנחנו הכי מרוצים מהם.

Dj לחתונה

אחרי פגישה אחת עם הבן אדם, הבנו שאנחנו לא צריכים לראות עוד. הבן אדם נעים ואנרגטי בטירוף. והכי חשוב, הוא תמיד בצד של הכלה

הוא סופר זורם ויודע לקרוא את הזוג והקהל. הרים לנו את הרחבה!

הזמנות לחתונה ומיתוג

מחיר שווה לכל כיס, מוכשרת ברמות, התקשרות נוחה מאוד.

שמלות כלה

כשרון גדול. בן אדם סופר נעים, נחמד, קשוב - שזה חשוב! וגם סבלנות אין קץ. יש לו שמלות להשכרה והלכתי זה. היה לי נוח והרגשתי הכי יפה בעולם.

עיצוב שיער

שלומית- הכרתי אותה דרך בת דודה שלי שהתאפרה גם אצלה לחתונה שלה. מתוקה אמיתית, היה מחולון. איפרה גם אותי וגם את אמא שלי.

שיער- חיים אחלה בן אדם, עשה שיער גם לי וגם לאמא שלי ולחברה שהייתה מלווה שלי.

רב לחתונה

הרב אריאל - חופה קצרה, קלילה, מרגשת.

*תכשיטים: עגילים וצמיד - Einavfadidasilverjewelrys@ - דוכן בקניון חולון, לדעתי אפשר גם לעשות הזמנות באינטרנט. אהבתי ולקחתי.
*טבעות נישואין- שירי יהלומים - Shiri Diamonds. אחלה שירות, אחלה טבעות, מרוצים בסך הכל. כדאי לתאם הגעה מראש.
*הסעה- קובון טיולים והסעות (כן זה השם של החברה שלו) - לבעלים קוראים קובי עוז (לא זה מטיפקס) . היה ממש אחלה

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הגלריה - בית לאירועים+
הגלריה - בית לאירועים
584 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
לחתן
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
עיצוב שיער
רב לחתונה