הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סתיו ודקל
החתונה של סתיו ודקל
סתיו 2021
הפוסט של סתיו, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות!
קודם כל רציתי להגיד שהקבוצה הזאת מדהימה ועזרה לי מלא בארגון של החתונה!! אז תודההה!!

אשתדל להיות עניינית, אבל היה לי חשוב שכן להמליץ על הספקים ששווה להמליץ עליהם!
התחתנו ב2.9.21, יום חמישי, באמצע הגל הרביעי של הקורונה. לא היו לנו הגבלות קורונה, אבל כן הייתה פאניקה של האנשים מסביבנו ולכן יצא מצב שבערך 40 אחוז מהמוזמנים שלנו לא הגיעו.
אבל!! באמת שהייתה לנו חתונה מושלמת ושמחה! זה לא גרע בכלל מהחתונה!

לפני החתונה-
מתנות למסיבת רווקות: שוקולד מעמותה לנוער בסיכון שנקראת "גוונים של שוקולד", בעיקרון הם לא מוכרים בכמויות קטנות, אבל הם הסכימו לחרוג מהכלל בשבילי. זה גם היה טעים וגם היה תרומה, ממליצה מאוד!

חינה: עשינו חינה תימנית ומרוקאית שבועיים לפני החתונה. הבאנו להקה מקסימה מקסימה מקסימה של בנות שרקדו ותפעלו את כל האירוע שנקראת "סעי יונה" .

החתונה -
 

מקום לאירוע
אטורה - בית לארועים
+

במיני ישראל : סגרנו את החוזה איתם 10 חודשים מראש(בתקופת הסגר השלישי) והם פשוט היו נהדרים! התגמשו איתנו על הרבה מהדברים שביקשנו, לא לקחו מקדמה בכלל(באותו זמן זה לא היה מובן מאליו), והיו זמינים לכל שאלה שלנו.
עד עכשיו אני מקבלת מאורחים מחמאות על האוכל הטעים ועל הייחודיות של המקום!! באמת שהיה מהמם!

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

דור גולד מאליטה. דור היה פשוט מקצוען אמיתי! אין ספק שהוא יודע לקרוא את הקהל! הוא היה כל כך מקסים בפגישות איתנו שפשוט התאהבנו בו! אמרנו לו שאנחנו מחפשים מוזיקה שונה מחתונה רגילה. הוא לגמרי עשה את האיזון בין מוזיקת מיינסטרים שכולם אוהבים למוזיקה שלנו. אני אגיד שהוא לא הסכים איתנו הרבה פעמים על שירים שרצינו שהוא ישמיע, ובסופו של דבר אני חושבת שהוא ממש צדק ופה זה הוכיח שהוא מאוד מקצועי! הוא הסביר
שאם אנחנו רוצים חתונה שמחה ושכמה שיותר אנשים ירקדו, אז צריך לנסות לפנות לכולם.
כולם ממש נהנו על הרחבה והיה מטורף!

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

וואו, אין לי מילים. זאת אחת ההמלצות הכי רותחת שיש לי. אלכס ומקס היו הצלמים שלנו בחתונה ולפני זה עשינו צילומי זוגיות עם בוריס. הם פשוט חבורה של מקצוענים!
אני חייבת לציין שמקס התמודד בסבלנות מדהימה לכל החפירות שלי ולכל ההטרדות שלי, והוא היה פשוט מקסים!!!!
אלכס ביום החתונה קלט שאני מאוד לחוצה מהזמנים, והוא היה הכי מרגיע בעולם! אז באמת שאחת הסיבות שאני ממליצה עליהם מאוד מאוד בחום היא בגלל היחס שהם מעניקים ללקוחות שלהם.
וכמובן שקיבלנו אתמול את התמונות והן פשוט מהממות!!!

איפור

לא ראיתי המלצות עליה בקבוצה אבל בראש העין (איפה שגדלתי והתארגנתי) היא מאוד מוכרת. רעות הייתה תותחית! איפרה גם אותי וגם את אמא שלי, ומעבר לאיפור המושלם מושלם שעשתה לי, היא גם עשתה ממש שמח בזמן ההתארגנות!

עיצוב שיער

גם עליה לא רואה המלצות פה. יעל הייתה ממש מקסימה ומקצועית! התלבטתי הרבה אם לקחת ליווי או לא. בזמן החתונה היה לי שיער ארוך מאוד ומתולתל. בסופו של דבר, היא עשתה איתי שיחה מאוד כנה ואמרה שאם אני לא מתכוונת להחליף תסרוקת אז חבל על הכסף שלי, כי תסרוקת אסופה מחזיקה טוב. היא אמרה לי לחשוב על מה אני באמת רוצה להשקיע בחתונה שלי, גם מבחינת כסף וגם מבחינת זמן. בדיעבד, באמת הקוקו שלי לא נשאר מושלם לגמרי עד סוף האירוע, אבל אני לגמרי מבינה למה היא התכוונה ולא מתחרטת לרגע שלא לקחתי ליווי. זה אפשר לי לנוח קצת ולבלות יותר עם חברות שלי. ועדיין לא הפסקתי לגרוף מחמאות. אין קסם פה, ברור שאם אני משתוללת על הרחבה ונהנית אז הקוקו לא יראה אותו דבר. וזה היה בסדר גמור מבחינתי.

שמלות כלה

שמלה ראשונה : ליאור צ'רכי האלוף! אמאלה איזה שמלה. ליאור הוא ההמלצה הרותחת השנייה שלי! מעבר לשמלה המהממת שלו, היחס האישי והמקצועי שהוא נתן לי גרמו לי פשוט להרגיש מדהים! כל אחד שם פשוט מקצוען אמיתי! כמה מחמאות קיבלתי על השמלה!!! בכיתי כשהייתי צריכה להחזיר אותה...

שמלות כלה

שמלה שנייה : קניתי את השמלה במכירת חיסול שהיא עשתה. אין ספק שזאת הייתה בחירה נכונה. שמלה מהממת.

צילום סטילס

קיבלתי מלא מחמאות מהאורחים דווקא על היחס של אולג כלפיהם. הוא פשוט מקסים!! היה כמו עוד צלם בחתונה, וחשב על הפרטים הקטנים! מאוד ממליצה.

אטרקציות

מתנות לאורחים: קנינו צמחי תבלין לשולחנות מעמותה שנקראת *"עציץ טרי"* . עמותה של בעלי מוגבלות שמפעילים את המשתלה שם. ממש מקסימים.
בנוסף, הזמנו צנצנות דבש קטנות *ממשק פרדייס* והוספנו לזה מדבקות עם השמות שלנו עליהן. הוא נתן לי את ההצעת מחיר הכי משתלמת והיה מאוד חמוד בהתנהלות מולו.

רב לחתונה

התחתנו דרך צוהר. הם סגרו לנו הדרכת כלה ורב. הרב *דניאל לוי* חיתן אותנו. הוא היה מצחיק ועשה חופה קצרה ועניינית. הענקתי לבן זוגי טבעת בחופה וגם הקראתי לו משפט בחופה.

*שזירת פרחים* : פרחי שירז - שזירת פרחים. בעיקרון הן עסק מתחיל אבל יש להן ניסיון של הרבה שנים עם פרחים. דרכן הזמנתי גם את הזר כלה המהמם שלי! הן חילקו והכינו לכל אורח ברחבה צמיד ליד וגם קשת לראש עם פרחים. זה היה מקסים! יש להן מחירים משתלמים, ממש ממליצה עליהן.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטורה - בית לארועים+
אטורה - בית לארועים
51 ממליצים
מקום לאירוע
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
62 ממליצים
צילום סטילס
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
37 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה