הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ועידו
החתונה של ליאור ועידו
קיץ 2021
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

עוד הרבה לפני החתונה, דמיינתי את עצמי יושבת לכתוב את הפוסט הזה מהסיבה הפשוטה שההתנהלות מול כל אחד מהספקים המצוינים כאן, עד ליום האירוע - הייתה מעל ומעבר לציפיות שלנו

מקום לאירוע
כוכב הים
+

עידו ואני התחתנו ב כוכב הים ב9.6.21. בחרנו לקיים את האירוע בחוץ וזו אחת הבחירות הכי טובות שעשינו! לא הפסקנו לקבל תגובות על כמה מדהים היה להגיע לקבלת פנים לאור שקיעה, לשבת לאחר מכן באוויר הפתוח וליהנות מהאוכל המיוחד של קייטרינג מעשייה - שף חיים סבג אל מול הים.

לא מתאים לכל חודש, בגלל מזג האוויר, אך ללא ספק נפלנו על אחלה יום

צילום סטילס

ספק שהפך לחבר, עוד הרבה לפני החתונה. צלם בחסד, אנושי כל כך, אהוב אמתי. ההיכרות שלנו עם תומר החלה עוד בתקופת הסגרים, קיימנו את ההיכרות בזום. כבר אז ידענו שתומר הוא הבחירה הנכונה. לכל אורך הדרך עד החתונה, יכולנו להרגיש בנוח להתייעץ ולדבר על כל פרט בהקשר לאירוע ותומר רק הגביר את ההתרגשות בליבנו לקראת היום הגדול. ביום החתונה, תומר הפיג את המתח והרים לנו בכל רגע. הוספתי פה כמה תמונות, (אחת מהן עם תומר) והן לחלוטין מדברות בעד עצמן.

שמלות כלה
מור שטיין | MOR STEIN
+

מור האהובה שלי. אל מור הגעתי ממש במקרה. אחרי שלא הצלחתי להחליט עם עצמי מהי שמלת החלומות שלי. תקופה ארוכה שבניתי לעצמי רשימה של השראות לשמלות כלה, לא עזרה לי כל כך. אז החלטתי פשוט להיכנס ל כלות אורבניות ולהתחיל לשוטט בין מעצבי השמלות. העיצובים של מור ישר תפסו אותי. שיחה קצרצרה בטלפון, פגישה בסטודיו אצלה והבנה מהירה שמור היא המעצבת שלי. אני לא בטוחה אם אצליח לתאר במילים עד כמה אני שמחה שחוויתי את התהליך הזה יחד איתה. מור השרתה עליי רוגע מתחילת הדרך. תשומת הלב לפרטים הקטנים, סבלנות והבנה של הרצונות שלי. השמלה והחליפה, שעברו מספר שינויים עד לתוצר הסופי, היו לחלוטין התגשמות חלום. הכי קסומה והכי מומלצת.

צילום ועריכת וידאו

גילי המקסים. כמה קלילות, כמה מקצועיות, כמה רוגע השרה עלינו. מזווית העין שמנו לב שקלט במצלמה שלו רגעים שיישארו חרוטים בלב לנצח. אנחנו מאושרים שהם מתועדים בווידאו, רגעים שרק מצלמה כזו יכולה לתפוס. לא לוותר על וידאו. (החומרים של גילי עדיין בעבודה, אשמח להעביר כשיהיה מוכן).

אטרקציות

אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות על הרמה הסופר גבוהה של המגנטים ושל התמונות בכלל. ממש כמו עוד צלם בחתונה. קיבלנו את קובץ התמונות ממש בסמוך לאירוע וזה כיף גדול

Dj לחתונה

מה שעידן יצר בערב שלנו, זה לא משהו שאפשר להסביר אותו במילים. הרחבה רעדה מהטירוף. לא הפסקנו לקבל מחמאות על הדיג''י בחתונה. על כמה שקרא את הקהל שלנו, שידע לשלב הכל באופן גאוני. הפסקנו את המסיבה ב-2 בלילה אבל ברור לכולם שהטירוף הזה היה יכול להמשך בכיף עוד כמה שעות. השאיר אותנו באמת ללא מילים, עפנו באוויר.

איפור
רותי עדי | Ruty Adi Makeup Artist
+

מהרגע הראשון בו יצרתי איתה קשר עם רותי, ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. כמה הרגיעה אותי ומילאה אותי בהתרגשות לקראת היום הגדול. התהליך עד החתונה היה בשבילי לא פחות משמעותי מהיום הגדול עצמו ויש לרותי לחלוטין חלק ענק בכיף שחוויתי לקראת.

האיפור גרף כל כך הרבה מחמאות. אני מסתכלת על התמונות ואני יודעת שכך רציתי להיראות תמיד. מקצועית וחמה כל כך.

רותי איפרה גם את אמא שלי, שיצאה הכי מרוצה שיש.

עיצוב שיער

שקד המדהימה. אולי אתחיל בזה שאגיד שזכיתי בחברה. האכפתיות שבה, החום, האווירה המרגשת שיצרה בכל שלב בהתארגנות שהתחילה מאוד מוקדם בבוקר - הכל פשוט היה מעבר לכל דמיון שלי. מהרגע הראשון שתיארתי בפניה את הויז'ן שלי - לא הייתי צריכה להסביר מעבר. התסרוקת יצאה בול מה שדמיינתי.

רב לחתונה

הרב עמיהוד השאיר אותנו ואת האורחים שלנו ללא מילים. לכל אורך הדרך עד החתונה, היה קשוב לבקשותינו. בחופה, הטקסט היה מרגש, שנון, קליל והכי חשוב - סחף את האורחים שלנו אחריו. חשוב להגיד שחבר של עידו ושלי הקריא קטע קצר עלינו ורק לאחר מכן עמיהוד החל בטקס החופה. הקלילות והזרימה של עמיהוד עם הבקשה הזו שלנו חיזקה את ההרגשה כי בחרנו ברב מיוחד. קיבלנו המוווווון תגובות מדהימות עליו. אנו כל כך שמחים על הבחירה שלנו בו.

לחתן

נכנסנו לחנות ויצאנו בתוך חצי שעה עם טוטאל לוק הצוות שם אדיב ומקצועי, המחיר הוגן לגמרי.

*זר - The Bouquet- Flowers & Nature - אל שיר המקסימה הגעתי לאחר שנתקעתי ללא מעצבת זרים ברגע האחרון. הסברתי לשיר מה הויז'ן שלי לגבי הזר והתוצאה הייתה מושלמות בעיניי שיר קישטה עבורנו גם את המכונית ויצא מהמם!

*הזמנות  - חיפשתי עיצוב נקי ועם זאת מושך את העין. הגעתי לניצן המוכשרת, שהייתה קשובה מאוד לבקשותיי ועיצבה הזמנה מהממת.

לכל אורך התקופה שלפני האירוע, הכינו אותי לכך שהיום הזה הולך לעבור הרבה יותר מהר משניתן לדמיין. כולם צדקו כמובן לכן הטיפ הכי חשוב מבחינתי - תיהנו מכל רגע. כל רגע.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כוכב הים+
כוכב הים
253 ממליצים
מקום לאירוע
רותי עדי | Ruty Adi Makeup Artist+
רותי עדי | Ruty Adi Makeup Artist
7 ממליצים
איפור
מור שטיין | MOR STEIN+
מור שטיין | MOR STEIN
31 ממליצים
שמלות כלה
עידן הריס | דור קסר+
עידן הריס | דור קסר
52 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
רב לחתונה
לחתן