הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טלי ורפאל
החתונה של טלי ורפאל
סתיו 2021
הפוסט של טלי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים שהתעכב יותר מידי זמן

רפאל ואני התחתנו ב31.10, יום ראשון בגן האירועים 'צל החורש' בבית ברל.

תמיד רציתי חתונה קטנה, היינו 165 אורחים והיה מושלם.

הקבוצה הזו תרמה לי כל כך הרבה ואני יותר משמחה לשתף אתכן בחוויה שלנו ובספקים הנהדרים שלקחנו (גם הקצת פחות נהדרים...)

ניצלנו את העובדה שאנחנו מתחתנים בHalloween אז עשינו עמדה קטנה על הבר בנושא, זה היה ממש נחמד ושדרג את האווירה.

מקום לאירוע
צל החורש
+

החלום שלי מאז ומתמיד היה להתחתן בגן פתוח, ירוק וקסום. צל החורש היה הגן הראשון שראינו ואם יש הגדרה לאהבה ממבט ראשון, זה זה. המקום פשוט נוטף יופי, מחולק בצורה נהדרת שמאפשרת ישיבה לחוד וריקודים לחוד, ככה שמי שרוצה לדבר לא צריך לצרוח באוזן של החבר שלו. הבעלים של המקום העונה לשם זיו היה אדיב, שירותי והתייחס אלינו בצורה נפלאה. בגלל שזה היה המקום הראשון שראינו הלכנו לראות עוד 6 אולמות שונים וחזרנו בלי למצמץ לצל החורש.

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

גם את אליטה סגרנו דרך 'סטודנטים נישאים' (לצערי היום הם כבר לא עובדים דרכם). הגענו לפגישה עם גיא הוס ותוך 10 דקות לתוך הפגישה כבר ידענו שזה מנטו. גיא בחור אדיר!! קלע לטעם המוזיקלי שלנו והיה מאוד גמיש עם הבקשות שלנו. באירוע עצמו הוא הרים את הרחבה עד 00:30 בלילה ואל תשכחו שמדובר ביום ראשון ו165 אורחים. גיא היה מבחינתנו כאחד האורחים, הוא בחור זהב ואני ממליצה עליו מעומק ליבי. לא תתחרטו!

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

בעלי 1.98 ומאוד חששנו שלא נצליח למצוא לו חליפה בגלל הגובה. הגענו במקרה לחנות בדיזינגוף ונזכרתי שראיתי כמה המלצות על החנות בקבוצה אז החלטנו להיכנס. יש מבחר ענקי של חליפות וצבעים בחנות, ולמרבה המזל בעלי היה ממש בגבול של אורך המכנס אז לא היה צריך לתפור לו במיוחד. החליפה שלו יצאה מעלפת ובדיוק איך שדמיינו שהוא יראה ביום החתונה, חתיך אש!

רב לחתונה

צביקה שפירא

את הרב צביקה בעלי מכיר מלימודיו בבית הספר, ושמחנו לגלות שהוא עובד דרך צהר. צביקה היה מאוד גמיש מבחינת הרצונות שלנו לאיך שהחופה תיראה ואפילו הציע לי בעצמו להעניק טבעת לבעלי במעמד החופה. הוא אפילו עשה לנו הפתעה קטנה בחופה שמאוד נהנינו ממנה. ממליצה עליו מאוד, רב קליל, מצחיק וזורם.

צילום ועריכת וידאו

אל מומנטוס הגענו דרך מלגת 'סטודנטים נישאים', הפגישה מולם הייתה מאוד נעימה ובאווירה קלילה אז החלטנו לסגור אותם בלי להתמהמה יותר מידי. לא רציתי להשקיע הון תועפות על תמונות חתונה והמחירים שיש היום בשוק פשוט לא סבירים, המחיר שלהם מאוד הוגן והם עשו עבודה טובה בעיניי. קיבלנו את התמונות מהחתונה תוך שבוע. יום הצילומים איתם עבר ממש בכיף, הם מגיעים עם צלם וידאו שעובד איתם, אנחנו קיבלנו את שלומי והוא היה פשוט מקסים! תוך יום קיבלנו כמה סמפלים קצרים של וידאו שהוא עשה. עדיין לא קיבלנו את סרט החתונה המלא ואת סרטון ההיילייט אבל אני מצפה לדברים טובים.

אטרקציות

היינו בחתונה של חברים והתלהבנו מהאיכות של המגנטים, יום אחרי כבר סגרנו אותם. בתוספת תשלום ניתן לקחת גם מסגרת מוארת שהם מוציאים באמצע הריקודים ויוצאת תמונות פשוט מהממות! יש כמה דוגמאות בתמונות שצירפתי לפוסט. יום אחרי כבר קיבלנו קובץ עם כל המיליון מגנטים שהם עשו. ממליצה בחום!

שמלות כלה

שמלת כלה ראשונה- סלון כלות מהמם, עם יותר מ100 דגמים של שמלות מושלמות שנתפרות במיוחד בשבילך, וכל הטוב הזה נשאר אצלך ובמחיר פשוט מצחיק. הצוות שעובד בסלון פשוט מושלם ומריה בעלת המקום פשוט קרן אור. אכלתי קצת תסביך על השמלה שלי והיא הייתה שם בשבילי ועזרה לי ומבחנתי זה ממש לא מובן מאליו.

שמלות כלה

שמלת כלה שנייה- אל טניה הגעתי דרך 'סטודנטים נישאים' וקיבלתי את השמלה שלה להשכרה במתנה כחלק מהמלגה. טניה מאוד אדיבה ושירותית ועזרה לי למצוא את השמלה הכי מהממת שיש בסטודיו.

איפור

כשרק נכנסתי פה לקבוצה ראיתי הרבה עבודות שלה וישר ידעתי שזה הסגנון שאני רוצה. לרוני יש יד כל כך עדינה, פשוט היה נראה שהיא מאפרת פיות. היא לא שמה טונות של מייקאפ, מדגישה את החלקים היפים ומוציאה אותך הכי מושלמת שאפשר. רוני בחורה מקסימה ופשוט נהניתי להיות בחברתה ביום החתונה שלי.

מקום התארגנות- הצימר הלבן במושב חירות.
אל איילה הגעתי דרך קבוצה של כלות צל החורש שהמליצו עליה בחום. המחיר שלה הוגן מאוד בהשוואה למה שיש היום בשוק הכלות, המקום מהמם ביופיו (להלן עץ התפוזים שלידו הצטלמתי), איילה מאוד נעימה וזמינה לכל שאלה. את כל התמונות עשינו במרחק של דקה נסיעה מהצימר בלפחות 5 לוקיישנים שונים שנמצאים במרחק פסיעה אחד מהשני!

 

נעליים - ג'ובאני ויטוריו + נעלי טאשה.
אני מאוד בעייתית בנעליים, ברמה ש2 דקות על נעל לא טובה אני מורידה. ג'ובאני ויטוריו נותן אפשרות לעצב נעל מ0, הסגנון שאת רוצה, הצבע, הגובה הכל! השירות מאוד אדיב ומקצועי והנעל אכן הייתה נוחה ואיכותית. בחרתי לקנות עוד זוג למקרה שאצטרך להחליף במהלך האירוע ושמעתי הרבה המלצות על נעלי הריקוד המקצועיות של טאשה. הייתי מאוד מרוצה מהנעל שבחרתי ואני לי ספק שאשתמש בשני זוגות הנעליים לעוד הרבה שנים אז זו הייתה השקעה כספית מאוד שווה מבחינתי. בעלי גם לקח נעליים בעיצוב אישי אצל ג'ובאני והיה מאוד מרוצה מהתוצאה.

 

טבעות- יהודה טבעות
יהודה יושב בחנות קטנה וצנועה בדיזינגוף, איש מקסים ושירותי שעושה את העבודה הכי יפה ובמחירים הכי הוגנים שיש. היינו לפני זה בחנויות שמוזכרות פה הרבה בקבוצה ומאוד התאכזבנו מהשירות והיחס שקיבלנו שם. יהודה היה כל כך מקסים ופשוט כיף היה לתת את הכסף שלנו לאדם פרטי שפשוט רואים שאכפת לו. אני מאוד מאוד ממליצה.

 

מורה לריקוד- אבי סוכר
היה לנו מאוד חשוב לרקוד ביחד ביום החתונה שלנו, רצינו להשקיע בריקוד וליצור כריאוגרפיה מאפס. אבי סוכר הוא מורה לריקוד מקצועי שתוך 7 שיעורים בנה לנו את ריקוד החלומות! אבי בחור מאוד נעים והיה פשוט כיף להגיע לשיעורים איתו. אנשים לא הפסיקו להחמיא לנו על הריקוד ואמרו שזה היה כמו ריקוד בדיסני. אנחנו סופר דופר מרוצים ממנו!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טלי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
245 ממליצים
מקום לאירוע
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
מומנטוס | Momentos+
מומנטוס | Momentos
49 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
37 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
לחתן
רב לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
שמלות כלה
שמלות כלה
איפור