הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אורי ואורי
החתונה של אורי ואורי
אביב 2021
הפוסט של אורי, חברת הקבוצה הסודית:

שישי שמח לכולן!

אז אחרי למעלה משנתיים של אירוסין, מגפות ומלחמות. החתונה שהייתה אמורה להיות בטוסקנה שבאיטליה בסוף התקיימה בחוף המדהים של קיבוץ נחשולים בארץ היפה והמיוחדת שלנו.

אני מאד מאד מתרגשת לשתף אתכן באירוע המטורף שלנו שהתעלה על כל הציפיות..

אז אחרי שהבנו שגם בקיץ 20׳ וגם בקיץ 21׳ איטליה לא תיהיה פה, הגיע המלאך האחד והיחיד, הקוסם עם הלב הכי רחב בעולם שנתן לנו שקט, ביטחון ומלאאאאא אנרגיות מטורפות ושמו ליעד בן-אילן LBI Productions שהיה המפיק הכי מדהים שיכלנו לבקש!

לא רצינו לוותר על חוויית חתונה יוצאת דופן ולכן עשינו חתונה עם לילה! שזה ללא ספק הדבר הכי פסיכי שיכלנו לעשות. כל ה-140 אורחים שלנו קיבלו חדרים במלון חוף נחשולים המפנק ובחדרים חיכו לאורחים ערכות (בתמונות). למחרת בבוקר אחרי ארוחת הבוקר, המשכנו ליום בחוף.

ליעד גם עיצב לנו את כל החתונה וגם הביא לנו את כלללללל הספקים שאתן רואות כאן מולכן וללא ספק כולם בלי יוצא מן הכלל היו טילללללל בליסטי, אמנים כל אחד בתחומו והתגובות מאנשים לא מפסיקות לזרום גם חודש אחרי החתונה..

(החתונה התקיימה ב20-21.5.2021 וכן, קוראים לנו אורי ואורי..)

אז קבלו את הצוות המנצח שלי:

צילום סטילס

צלם- שי אשכנזי. אמן כבר אמרתי? הבן אדם ליגה אחרת, הוא ובת זוגתו ליאל הם פשוט צוות מנצח שמוציא מהרגעים את האנשים במיטבם, מעביר את הקסם בצורה שאי אפשר להאמין שזה אנחנו בתמונות! וכמובן שכל הטוב הזה לא היה מתאפשר בלי Tal Haim Films שניצח בכישרון בלתי יאומן על הוידאו הפסיכייייייי!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

גיא החתיך ההורס העיף לנו את התחת באוויר, קלע בול בכל דקה ברחבה ולמרות שהאורחים שלי הגיעו למלון כבר ב15:00 בצהריים- הבחור גרם לכולם לרקוד עד 3:30 בלילה! לכלות שאוהבות דיג׳יי שמבין בטכנו ונותן גם מיינסטרים וטראנסים ->הוא הבחירה המושלמת!

איפור

גיא האלוף הגיע והביא איתו משב של שיק, סטייל והמון רוגע ושלווה שזה בדיוק מה שכלה היפראקטיבית צריכה ביום החתונה שלה. תמיד פחדתי מאיפור כי כל פעם ששמתי נראיתי כמו דראגקווין אבל גיא מקצועי ברמות שאין לתאר וגרם לי להרגיש הרסה הכי מדהימה של עצמי, כי עדיין הרגשתי אני!

שמלות כלה

הסטודיו של אליהב מלא בשמלות הכי מהממות שאפשר לדמיין אבל זאת הייתה אהבה ממבט ראשון כבר לפני שנתיים! למרות כל הדחיות החלטתי להישאר עם השמלה המקורית וזו הייתה ההחלטה הכי נכונה בעולםםם. אורלי המזכירה של אליהב הייתה איתי בקשר במשך שנתיים, הכל באדיבות, בנועם וחיוך. גם נעלי הכלה שלי נקנו בסטודיו של אליהב ואני עפה על הלוק ברמות! (למעוניינות- השמלה למכירה!!)

*שף- יהב ארלבויים. כשהשף משוגע כמו הכלה יודעים שזה זה! יהב הוא פשוט תותח ברמה בינלאומית, עשה לנו מטבח פתוח עם 25 שפים שמכינים בלייב את כל האוכל מול האורחים. חתונה בוייב של הים עם דגים (נאים וגם על האש), פסטות ומגוון ירקות מטריפים.

*אוברול- תפירה אישית אצל יעל גולד. יעל עמדה בכל הדרישות והשינויים בחיוך, קלילות והמון כיף. (גם האוברול למכירה!)


*חופה- ליעדי הנסיך שלי עיצב את החופה אבל את כל המקרמה עיצבתי אצל ניקה בור YafePo Macrame המוכשרת ברמה שאין דברים כאלה! שלחתי לה
תמונה ועשתה לי בוללללל תוך שהיא מוודאה בסבלנות ובאדיבות שזה מה שרציתי. הייתה הכי פיירית בעולם ומגיע לה פרגון גדול.
 

זהו, בנות. נראה לי שחפרתי קצת. לעוד שאלות אני זמינה בפרטי.

ולכל מי שהאירוע המרגש הזה עוד לפניה- הטיפ הכי גדול שלי הוא לעוף על עצמכן ועל הבן זוג שלכן כאילו אין מחר! כי באמת שזה הערב הכי כיף שיש!!!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה