הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ורותם
החתונה של ליאור ורותם
חורף 2021
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

מי היה מאמין שגם זמני הגיע לרשום פוסט המלצות בקבוצה על החתונה!

אז אני מקווה שלא אחפור יותר מדי..

התחתנו ב-29.12.21 הגיעו 301 אורחים - התחייבנו ל-300 וזה היה בדיוק רגע לפני התפרצות הגל החמישי במדינה. כל הסובבים אותנו אמרו שהתחתנו בדקה ה-99 ולגמרי אנחנו הרגשנו ככה, אבל כל כך שמחים שהצלחנו לעבור את זה!

מקום לאירוע
הגבעה
+

ווואוו ווואוו ואינסוף וואוו!!!! איזה מקום מושלם!!!!!!!

כשלקחתי את בעלי לסיבוב אולמות (שאני בחרתי) הייתי מאוד נעולה בראש שאני רוצה להתחתן שם אבל עדיין הסתכלתי על עוד מקומות (כמה הייתי נעולה על המקום? הגענו ביום שני לראות וברביעי של אותו שבוע הלכנו לשים צ'ק ולסגור!). מהרגע הראשון שהגענו היחס היה פשוט מושלם - תמיד זמינים לשאלות, תמיד עונים בנועם ונותנים את היחס הכי חם שהם יכולים לתת לכל זוג.

אמא שלי היא נכה ונעזרת במקל הליכה ובגלל שזו חתונת חורף אז החופה נערכת בפנים ויש מדרגות גבוהות (עבורה) אל החופה - שאלתי אם יש אפשרות להנגיש קצת את העלייה לחופה עם מדרגות יותר נמוכות - ובלי בעיה וברצון רב לעזור הם פשוט בנו עוד שלושה גרמי מדרגות נמוכים יותר כדי שלאמא שלי יהיה יותר קל לעלות!

ועכשיו לבחורה שדאגה שהכל יהיה מושלם ומתוקתק כל הערב היא רעות ה-מפיקה של הגבעה - איזו מושלמת היא אין לי מילים לתאר באמת! דאגה שהכל יהיה מא' ועד ת'. תמיד עזרה, וידאה שהכל בסדר, דאגה להסביר לבעלי איך לא לעשות פאדיחות עם ההינומה. בקיצור מושלמת!!!!!!!!

למי שסגרה שם ומתלבטת - אין צורך במנהל חיצוני בכלל! (אני בכלל לא תיכננתי מנהל חיצוני די הרגשתי שאני מצליחה להשתלט שם על הכל).

*עיצוב אולם וחופה - נטשה המעצבת של הגבעה. לא רציתי להגזים רציתי שיהיה עיצוב עדיו יפה ואלגנטי והיא לגמרי קלעה בטעם שלי!

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

אין על מתן כצמן בעולם!!!!!!! גילוי נאות - הלכתי לאירוע של כלות אורבניות ופשוט רציתי לראותו אותו שם כדי לאשרר לעצמי שהוא יצלם את החתונה שלי!

מתן פשוט מלא בוייבים טובים וברוח אנרגטית - הוא בחור מדהים שעושה שמח וכיף, מקליל את כל האירוע! אצל מתן עשינו גם את הצילומי זוגיות והמסקנה היחידה היא שאין עליו בעולם! התמונות מעידות בעד עצמן!

קיבלנו את המלא תמונות של החתונה תוך פחות מחודשיים והכמות היא עצומה! אנחנו מחכים עכשיו לאלבומים ואני בטוחה שהם יצאו מושלמים!

עצה שלי אליכן - כדי להקליל את הבחירת תמונות לאלבום ולא להימרח עם זה, פשוט תכריחו את הבעל שלכן לשבת ותבחרו ביחד תמונות. אנחנו בחרנו תמונות ושלחנו הכל תוך 4 ימים מהרגע שקיבלנו את ההודעה לבחור! אם צריך לאיים אל תחששו הם מקשיבים

צילום ועריכת וידאו
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
+

מלכה פשוט מלכה! היה לי חשוב לשדך בין צלמים שראיתי כבר בחתונות ביחד וקלטתי שהם זורמים על אותו הגל! רותם ומתן הם פשוט צמד חמד שעשו לנו את היום הכי מצחיק וכיף שיש!

רותם באה באנרגיות מטורפות ופשוט עשתה לנו שמח וכיף בלב!

עדיין לא קיבלנו את התוצרים וברור שזה לוקח זמן כי וואי איזו עבודה זו אבל אנחנו מחכים בקוצר רוח ובטוחים שהכל יהיה מושלם!!!

(בחרתי את רותם לפי המלצות פה בקבוצה וגם סרטונים של בנות שהעלו ולגמרי התחברתי אליהם).

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

זכינו שיתקלט אצלנו דור גולד. בהתחלה גיא הוס היה אמור לתקלט איתנו אבל קרה משהו (שלצערו הרב) מנע ממנו לקחת חלק בחתונה שלנו - אבל יאמר לזכותו הוא לגמרי ידע שאיתי לא כדאי להתעסק וכבר בפגישה האחרונה לפני החתונה (שבועיים לפני בערך) הוא צירף את דור לפגישה כי הוא שריין אותו בעצמו לחתונה!

דור הקפיץ את כל הקהל ובאמת הלך לפי הבקשות שלנו ובהתאם לקהל שראה ברחבה. הרחבה תמיד הייתה מלאה ושמחה ואין ספק שזה החלק הכי חשוב שיש בחתונה!

הרגליים שלי לא נראות אותו הדבר אחרי החתונה מרוב שרקדתי בזכות דור!

אטרקציות

תותח על באמת. הגיע בזמן בפנים מלאות חיוך ואור שגם תרמו לרגוע ביום האירוע.

התמונות שלו מטורפות ממש כמו עוד צלם סטילס!!! קיבלנו המון ובדגש על המון מגנטים ו-4 בלוקים מושלמים שיושבים לי על המזנון בסלון בגאווה! המגנטים ברמה מאוד גבוהה וכולם עפו עליו והיו מרוצים מהמגנטים שלו.

גם את לירן בחרתי דרך המלצות של הקבוצה וראיתי שהוא מכיר את מתן ורותם - כמו שאמרתי היה לי חשוב מאוד לראות שכולם משדרים על אותו הגל!

הופעות חיות

וואוווווווווווווווו איזו מושלמת היא! ראינו אותה בחתונה של חברים ופשוט התאהבנו בה וישר סגרנו איתה בלי להנעיד עפעף. עד לאותה חתונה לא חשבנו שיש צורך בסגנון כזה ואז פשוט שראינו אותה אמרנו שחייב שהיא תנגן בחתונה שלנו!

כולם כל כך התלהבו ממנה הם הרגישו שהם במופע בתוך החתונה! אינסוף מחמאות קיבלנו עליה ובצדק - היא פשוט השתלבה עם דור הדייג'י צורה מושלמת והביאה עוד רובד מהמם למוסיקה! מצרפת לכן את העמוד אינטרנט שלה : https://alexandra-violinist.com/...

 

שמלות כלה

גילוי נאות שלי - אני ידעתי שרק שם אני רוצה לסגור ולכן הלכתי לשם במקום הראשון! ברגע שהגעתי קיבלתי יחס מהמם ממיכל ופזית המדהימות! השמלה הראשונה שמדדתי זו אשכרה השמלה שלקחתי! התאהבתי בה ממבט ראשון.

מיכל ופזית לגמרי הבינו את הטעם שלי וזרמו עם מה שאני רוצה - השמלה שלי בהתחלה לא הייתה עם שסע ושסע היה חלק מהלוק שחלמתי עליו והן פשוט פתחו לי שסע בלי היסוס וזרמו איתי לגמרי!

קיבלתי אינסוף מחמאות על שתי השמלות והרבה אנשים הגדירו את השמלות כ"שמלות ליאור" שפשוט מתאימות לי בול!

איפור

רוני המהממת איפרה אותי ואת המלווה שלי ועשתה אותנו מושלמות ברמות! אני ג'ינג'ית מלאה בנמשים שלא יודעת להתאפר ואו איך לשים מייקאפ (קונסילר זה מסובך עבורי והחברה מלווה שלי תעיד על כך) וחיפשתי מישהי שאיפרה ג'ינג'יות וגם מאפרת עדין ופשוט הגעתי לרוני! כל ההתנהלות מולה הייתה מדהימה - קודם מול שני המנהלת משרד שלה ואז מולה - תמיד זמינות ונותנות מענה בשמחה עשיתי אצלה גם איפור ניסיון והייתי בהלם מכמה שאפשר להיות יפה

ביום החתונה היא פשוט הגיעה ותיקתקה אותי ואת המלווה שלי בול בזמנים ואפילו סיימה לפני!!! באמת מדהימה ומומלצת ברמות!

רב לחתונה

ההתנהלות מולם הייתה פשוט נעימה! תמיד היה מענה ואפילו התעודת נישואים שלנו כבר בדרך אלינו. לגמרי הקלילו את כל התהליך.

רב - אלירן אליהו זגורי! צעיר ומצחיק הקליל לנו לגמרי את החופה והיא לא נערכה יותר מ-12 דקות דבר שהיה חשוב לנו מאוד! אל אלירן הגענו לאחר שלא היינו מרוצים מהשידוכים שקיבלנו בצהר (חושבת שזה עניין של מזל). אלירן סיפר בקצרה בצורה מצחיקה את הסיפור של הצעת הנישואים שלנו ולגמרי השרה אווירה נעימה!

*נעליים - ריפבליק. אני חושבת שלא צריך להגזים בהוצאה הכספית על נעליים וגם היה חשוב לי שהן ישרתו אותי להמשך. קניתי גם ריפודיות ג'ל של שול לשים בכריות של הרגליים וככה לא סבלתי מכאבים במשך כל היום והמשכתי לרקוד ולקפוץ בלי סוף!

*אישורי הגעה - IPlan. דרך הגבעה קיבלנו את אייפלאן עבור סידורי הושבה והחלטתי לעשות דרכם את אישורי ההגעה ולא להסתבך ולהסתרבל עם ייבוא ויצוא קבצים למיניהם. לקחנו דרכם גם את המתנות באשראי!
השירות לקוחות שלהם פשוט מעולה - תמיד היו זמינים ותמיד עזרו לי בשאלות וגם בעניין הכספי - הכסף של המתנות נכנס לחשבוננו לאחר יומיים שלושה דבר שעזר מאוד בייחוד שיש צ'קים שצריכים להיפרע ע"י האולם.
נכון הם קצת יקרים אבל הם לגמרי שווים את הכסף בעיניי.

*הזמנה ותפריט - אני עיצבתי לבד דרך CANVA ממליצה בחום! הכל היה נוח וקליל. כולם התלהבו מההזמנות ומהתפריטים ברמות!

*סלואו - אלכס ממג'יק נייט! הזמנתי דרכו חבילה לסלואו שכללה בועות סבון, עשן, בלוני לב מרחפים ובלוני לד! הכל עדין בטוב טעם! הבחור הגיע ועבד בצורה מהירה ועשה הכל פשוט מהמם!! לגמרי מומלץ

*מקום התארגנות - מלון רויאל ביץ' ת"א

*פיציפקס לרחבה - חנות הולה (יש להם אתר וחנות בגבעתיים - המשלוח הכי מהיר שקיים).
ערב מקווה והפרשת חלה - שרונית הרבנית!!!!! מושלמת מושלמת מושלמת הערב הכי מצחיק ושמח שאפשר לקחת חלק ממנו!


לגמרי חפרתי אבל מקווה שעזרתי!!

מי שיש לה שאלה מוזמנת באהבה גדולה לשאול אותי בפרטי!

בהצלחה אהובות

מצרפת כמה תמונות להשווצה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon+
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
147 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
אטרקציות
הופעות חיות
שמלות כלה
איפור
רב לחתונה