הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוני ודור
החתונה של רוני ודור
אביב 2021
הפוסט של רוני, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שאני אחרי וכותבת כבר פוסט המלצות!!

אז דור ואני התחתנו ב29.4.21 ב”קיסר ים” בקיסריה.

הספקים שלנו היו אלופים!! אז ממש חשוב לי לתת המלצות ויש גם כמה טיפים קטנים שחשוב לי ממש לתת 

ניסיתי להוסיף תמונות שימחישו הכל אז סליחה אם חפרתי וכמובן שמוזמנות לשאול ולהתייעץ 

איפור

ההחלטה הראשונה שקיבלתי ומוצלחת בטירוף! רעות הייתה מהממת, היא מאפרת מושלם ועדין והרגשתי הכי יפה בעולם. האיפור החזיק מעמד למרות רוח, זיעה וחתונה דיי ארוכה. רעות מקצועית, פרפקציוניסטית, כנה ואנושית, התקשורת מולה הייתה מדהימה ומעבר לזה היא גם מרימה ברמות!!! יום ההתארגנות היה מואר בזכותה. רעות איפרה גם את המלוות שלי, אחיות שלי ואמא שלי וכולן היו מהממות. היא אירגנה את הלו”ז במקצועיות והכל היה בול בזמן. חשוב להגיד שרעות עושה ניסיון ובעיניי זה סופר חשוב, בתור אחת שמתלבטת הרבה זה ממש הרגיע אותי. אין דברים כמוה.. נכס רציני!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

אמאלה! פצצת אנרגיה מטורפת, עם ידין הקליק היה מידי ולא יכולתי לראות תמונות אחרות אחרי שראיתי את שלו. כל השיח איתו היה קליל, מקצועי וכיפי וביום עצמו היה כיף ומרגש. לא הרגשתי שזה היה מבוים יותר מדיי ועדיין הרגיש מקצועי. ידין והצלם הנוסף שחר, היו בכל מקום וקיבלנו מלא מחמאות. באמצע החתונה היה אירוע קצת רגיש וידין היה שם ועזר לנהל את האירוע. הוא פשוט נשמה אמיתית ואנחנו מאושרים שסגרנו איתו. התמונות יצאו אמאלה ואבאלה ואנחנו ממש מרוצים.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

מור דהרי. אלוף עולם, לא הפסקנו לרקוד לרגע ולא היו רגעים מתים. כולם נהנו גם צעירים וגם מבוגרים. ממש הרגשנו שהוא יודע לקרוא את הקהל ואת הסיטואציות. היה פשוט טירוף!

איפור
צליל פלקס
+

צליל הורסת, עדינה ומקצועית. עשינו ניסיון ועדיין לא הייתי החלטית, בסוף הגענו ליום עצמו עם הרבה התלבטויות בהודעות תוך כדי, צליל תמיד ענתה בסבלנות ולא דחפה לליווי לאולם למרות שהייתה יכולה. ביום ההתארגנות צליל ממש השרתה אווירה קלילה ורגועה שזה סופר חשוב! התסרוקת הייתה מדהימהההה ולא זזה אפילו עם רוח מטורפת ליד הים. בגלל שחשבתי לאסוף לקוקו, צליל הציעה שהיא תלמד את המלווה איך לאסוף בצורה יפה ואפילו השאירה אצלי בייביליס כדי שיוכלו לחדש לי את התסרוקת לקוקו. כמובן שלא היה צורך כי כל כך אהבתי את התסרוקת הראשונה ולא היה צריך לחדש כלום. בקיצור מדהימה.

אטרקציות

אוקיי הפתעת הספקים, קיבלנו המלצה על דניאל מידין ויש כמה המלצות טובות בקבוצה. פחות היה חשוב לנו צלם מגנטים וזה בעיקר עבור האורחים אבל לא הפסקנו לשמוע מחמאות עליו! הוא היה בכל מקום כל הזמן והתמונות היו מעולות, הוא גם שלח לנו את כל התמונות ממש מהר למייל, זה היה מעולה  בקיצור סופר מומלץ!!

רב לחתונה

חגי כהן - 050-7449081. חגי עובד עם צוהר ועם הרבנות, הוא קליל ומצחיק הייתה חופה ממש נעימה לכולם, שמענו הרבה מחמאות גם מחברים שלא מחוברים לדת וגם מכאלה שכן. מומלץ!

*עיצוב - אורכידיאה אורית ואיגור - 052-5412170 עיצבו את החופה, הגשר והשולחנות וגם את הזר שלי. אין דברים מקצועיים כמו הזוג הזה!! הם היו הוגנים בטירוף והכי נחמדים לכל שינוי שרצינו והיו הרבה. העיצוב היה מושלם!!! החופה הייתה מדהימה והגשר היה וואו. איגור ואורית נשארו לראות שהכל בסדר, הדליקו את העששיות לפני החופה וגם עזרו אם היה צריך משהו. המלצה חמה!!
 

*מקום התארגנות - דירה בנאות גולף - נועם 054-4524330. הדירה מושלמת, לקחתי לילה לפני עם המלוות ואת הלילה של החתונה עם החתן. ההתארגנות הייתה מושלמת שם, יש חצר והחדרים מהממים. מרווח, נקי ונעים! היינו אני ו5 מלוות בסה”כ, מאפרת, מסרקת ושני צלמים והיה ממש סבבה. לכל הכלות בסביבת קיסריה, חדרה אני ממליצה בחום! לקחנו עוד שתי דירות נפרדות למשפחה שלי שגרים רחוק לסופ”ש שאחרי והיה מושלם, אם מישהי מעוניית בפרטים של הדירות שתשלח הודעה.
 

*מתוקים להתארגנות - zemutar- ZeMutar - אפייה ללא גלוטן אני יודעת שאין פה הרבה דיבור על צליאק או רגישות לגלוטן אז חשוב לי להרים. זכיתי בהגרלה של זה-מותר במארז מתוקים מושלם! ממליצה בחום, טעים יותר מגלוטן! יש גם עוגת שמרים מושלמת. חוץ מזה לדעתי לא צריך להשתולל עם התארגנות, קניתי ממרחים, לחמים (לל"ג) ירקות וגבינות והיה מושלם!
 

טיפים:

- החתונה הייתה חתונת שקיעה באפריל מה שאומר שזה היה מוקדם - קבלת פנים ב18:00, בדיעבד הייתי חושבת על קונספט אחר כי מלא לא הספיקו להגיע בגלל פקקים (ל”ג בעומר ויום חמישי).

- קודם כל תהני מהיום הזה! אני הייתי במגה לחץ לפני אבל ביום עצמו פשוט הבנתי שאין לי מה לעשות, עשיתי מה שיכולתי לפני וזה הזמן להנות יחד עם הבן זוג מהאירוע המטורף.

- תקיפי את עצמך באנשים שעושים לך טוב ביום עצמו - אחיות או חברות, רק מי שבאמת מרים לך, אחרת האווירה מתוחה. אני הזמנתי 2 מלוות, 2 אחיות ואמא והיה ממש כיף ונוח.

- טיפ מדהים שאחותי נתנה לי במהלך היום - חשוב לעשות הפסקות במהלך האירוע ולספוג את העובדה שזה קורה, ביחד עם בן הזוג. במהלך החתונה עשינו פעמיים עצירה קטנה, דיברנו על מה שעובר עלינו וזה היה מדהים! לפעמים קשה לעצור ואז האירוע עובר מהר מדיי.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
743 ממליצים
Dj לחתונה
קיסר ים+
קיסר ים
161 ממליצים
מקום לאירוע
צליל פלקס+
צליל פלקס
29 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
אטרקציות
רב לחתונה