הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גבי ואלמוג
החתונה של גבי ואלמוג
אביב 2021
הפוסט של גבי, חברת הקבוצה הסודית:

סוף סוף גם התור שלנו הגיע, אחרי ארבע דחיות בעקבות הקורונה התחתנו ב31.5.21 באולמי תל-יה בתל יצחק. זיכנו בספקים מדהימים שאני חייבת להמליץ על כל אחד מהם!

מקום לאירוע
תל-יה | גן אירועים
+

עברנו הרבה חיפושים כדי למצוא את האולם שהוא בדיוק הטעם שלנו, אולם שמרגיש בטבע אבל נוח לכל המוזמנים. וברגע שהגענו לתל-יה ישר הבנו שזה המקום. עדיין ממשיכה לקבל מחמאות על היופי של המקום.

Dj לחתונה
אבי שמי | DJ AVI SHAMI
+

אבי שמי התותח!! את אבי הכרנו דרך הרדיו, פגישה אחת איתו הספיקה בשביל להבין שעליו אנחנו לא מוותרים! גם אבי עבר איתו את כל הדחיות שבדרך וידע תמיד להתאים את עצמו אלינו, תמיד היה אוזן קשבת גם לדברים שבכלל לא קשורים אליו, ידע מה להגיד ואיך להרגיע, תמיד ידע לכוון אותנו לדרך הכי נכונה בשבילנו, ואיך אפשר שלא לדבר על המוזיקה המדהימה שהשאירה את האורחים שלנו ואותנו על הרחבה כל הערב! כמה שמחה ואהבה קיבלנו ממנו פשוט אדם אגדה עם לב זהב לגמרי זכינו בדיג'י מדהים וחבר לחיים!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

עברתי הרבה מדידות עד שמצאתי את השמלות האלה. לפני שהגעתי לאלון בכל מדידה הרגשתי לא שלמה עם משהו, עד שהגעתי לאלון ליבנה ומיד התאהבתי (למרות שהשמלות שמדדתי בכלל לא היו הסגנון שרציתי מההתחלה).

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

שירות מדהים ומקצועי, עם מגוון רחב של חליפות

צילום סטילס

המדהים! את רון הכרנו דרך המלצה של חברה, ומהרגע שנכנתי אליו לאתר ידעתי שאני לא אוותר עליו. רון נשאר איתנו לארוך כל הדחיות שעברנו בדרך בהבנה ובאנושיות ענקית! ביום החתונה רון ואביתר ידעו בדיוק מה להגיד ואיך לשחרר אותנו מהלחץ, הצילומים היו באווירה מדהימה והכל זרם בשמחה ענקית. כבר יום אחרי החתונה קיבלנו את התמונות ואין בכלל לדבר על כמה התמונות יצאו מושלמות כל אחת יותר מהשניה!

אטרקציות

את ברק סגרנו דרך המלצת האולם, כל התמונות יצאו מושלמות!!

התארגנות וליל כלולות

מלון יפה ונקי בנתניה, מעולה לתמונות במרפסת עם הנוף אל הים, קיבלנו שירות מקצועי ונעים מאוד.

*זר* - Pampas Shelly - פמפס שלי בהתחלה לא ממש הבנתי את העניין של הזר בכניסה לחופה ובכלל והייתי בטוחה שאני זר לא רוצה. עד שראיתי את הזרים המושלמים שלה שהתאימו בול לסגנון השמלה והחליפה ולא יכולתי לוותר! בסוף לא יכולתי לעזוב את הזר כל היום מרגע הצילומים ועד החופה! הזר היה פשוט מושלם! (ובלי קשר לכל הכלות שקצת מתבלטות לגבי עניין הזר בתור אחת שלא חשבה בכלל שזה בשבילה מלבד זה שהזר היה יפה ברמות, הוא גם היה נוח בזמן לחץ כשלא הייתי צריכה לחשוב איפה הידים צריכות להיות ) חן המדהימה מכינה את הזרים הכי מושלמים שיש ובאהבה הכי גדולה שיש, לא הפסיקו להחמיא לי עליו! בקיצור אחת ההמלצות הגדולות שלי פה!


חיכנו הרבה עד שהרגע הגיע, אבל בסופו של דבר היה לנו אירוע מדהים בדיוק כמו שרצינו, לא מאמינים שזה מאחורינו. המלצה אחרונה לכל הכלות בקבוצה תהנו מכל רגע :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אבי שמי | DJ AVI SHAMI+
אבי שמי | DJ AVI SHAMI
332 ממליצים
Dj לחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
94 ממליצים
שמלות כלה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
תל-יה | גן אירועים+
תל-יה | גן אירועים
71 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות