הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ועמית
החתונה של גל ועמית
אביב 2021
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

אני ועמית התחתנו ב-30.4.21 בחתונת שישי צהרים בגן הפקאן.

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

המקום יפיפה, רצינו גן אירועים שהקבלת פנים והחופה יהיו בחוץ אבל שהמסיבה והאוכל היו בפנים וזה ככה שם וזו היתה החלטה ממש חכמה. ביום שהתחתנו היה חם ממש ממש ואם כל האירוע היה בחוץ זה היה קטסטרופה לפי דעתי. כל הצוות שם מקסימים ממש גם בתקופה של הקורונה שהיתה לא פשוטה והיה הרבה אי וודאות הם היו הכי אדיבים שיש! לא לקחו מקדמות עד ממש לפני האירוע. הכניסו לחוזה כל דבר שביקשנו, הסבירו לנו (ואני יודעת מזוגות אחרים שבאמת זה היה ככה) שאם היו מגבלות ונרצה לבטל לא תיהיה בעייה. אני יודעת שכבר אין קורונה אבל בכל אופן זה עדיין חשוב לסגור מול אנשים כאלו. לאורך כל התקופה הזו הם ממש השרו רוגע וידענו שאנחנו בידים טובות. בזכות אוהד המנהל אירוע מטעם הגן לא הרגשנו שום צורך לקחת מנהל אירוע חיצוני. לאורך כל הדרך הרגשנו שהוא איתנו, היה קשוב לכל הבקשות שלנו בכל יום ובכל שעה ואני שיגעתי אותו, תמיד היה עם חיוך ורצון לעזור וראו שמאוד אכפת לו מאיתנו. במהלך האירוע הוא תיקתק הכל ודאג שהכל יהיה בול כמו שרצינו! גם מבחינת הבר אלכוהול לקחנו הכל דרך הבר של הגן והם היו ממש הוגנים!

מעצבת גן: יפעת היא מעצבת הבית של גן הפקאן באתי אליה עם רצון לעשות עיצוב בוהו והיא קלעה בול לטעם שלנו מההתחלה. הצליחה לשלב את הסגנונות שלי ושל עמית ולעשות עיצוב מושלם, עדין ונקי יחד עם השותף שלה יוסי. יפעת מקסימה ממש, היה לי כיף לעבוד מולה ובאלי שהיא תעצב כל דבר אצלי! באמת ממליצה עליה בחום!

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

אביב היה הספק הראשון שסגרbu ועשינו את זה שנה לפני החתונה! רצינו וידאו לא שיגרתי, כיפי, קליל ולא משעמם וארוך. משהו שיהיה לנו ולסובבים אותנו כיף ומצחיק לראות גם עוד כמה שנים. מעבר לזה שהתוצרים של אביב הם מושלמים ומיוחדים הוא אחד האנשים היותר מצחיקים וכיפיים שיצא לנו לפגוש.

אחת ההמלצות הכי חשובות שאני יכולה לתת זה שחשוב שיהיה לכם וייב טוב עם הצלמים כי הם מלווים אתכם לאורך כל היום הזה. עם ידין (הסטילס) ואביב (וידאו) זה לגמרי היה ככה, הרגשתי שהם חלק מהחברים במסיבה, בנוסף לזה שהם עבדו והיו הכי מקצועיים שיש הם הרימו לנו את הרחבה כל הזמן חח, אותנו הצחיקו והקלילו בבוקר ובצילומים ובאמת שהיו הכי מושלמים שיש שניהם!!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

אני אפילו לא יודעת איך להתחיל לתאר כמה שאני מרוצה. ידין פשוט קסום, מוכשר בטירוף, התמונות יצאו מושלמות אחת אחת ואני ועמית לא כל כך יודעים איך להצטלם אז זה לא היה פשוט חח. ידין עשה לי לוז ממש מסודר ועזר לי להבין איך אפשר לתקתק את הכל ביום של החתונה מה שהתגלה כדבר ממש ממש מועיל וחשוב כשמדובר בשישי צהרים.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

יש להם מגוון די רחב בחנות, קנינו דרכם הכל: חליפה, מכופתרת, נעלים, חגורה, טי שרט ממש מוציאים את החתן עם הכל קומפלט שזה היה נהדר ועמית היה מאושר ממש שהוא לא צריך להסתובב במלא מקומות.

הזמנות לחתונה ומיתוג

היה לנו חשוב שהחיות שלנו יופיעו בהזמנה לחתונה ושעדיין העיצוב יהיה נקי. קארין ידעה לקלוע בול לכל הבקשות שלנו ועיצבה לנו הזמנה מושלמת!! היא גם ממש פרפקציוניסטית והיה לה חשוב שניהיה מרוצים מכל פרט קטן. גם היא אמרה לנו שבגלל התקופה אם נדחה את האירוע ונצטרך שינויים בהזמנה שהיא תעשה זאת ללא תשלום.

אטרקציות
sweet shira
+

רציתי עוגיות מעוצבות לבוקר של ההתארגנות ושירה הכינה לי עוגיות ודונאטים מושלמים, יפים לתמונות וטעימים גם ממש :)

תכשיטים ואקססוריז

קניתי נזר, עגילים וצמיד של איה בן יעקב והם היו מושלמים ממש וגרמו לי להרגיש הכי נסיכה שיש!!

Dj לחתונה

מהפגישה הראשונה עם אורי הבנו שהוא בליגה אחרת הרחבה היתה מלאה כל הזמן!!! הוא שילב כל כך הרבה סגנונות ובאמת איכשהו הצליח לקלוע לטעם של כולם. כולם רקדו החל מחבר'ה צעירים עד לסבא וסבתא שלי והחברים שלהם וזה נראלי משהו שהוא יחסית נדיר שהמבוגרים נהנים גם מהמסיבה. רואים שהוא ממש חי את זה, הוא הרקיד את כולם עד שכיבו את המוסיקה כי נכנסת שבת וזה..

אטרקציות

הרגשנו שהיה לנו עוד צלם סטילס לאירוע וזו גם התגובה שקיבלנו מכל האורחים שהיו בשוק שזה המגנטים. דור צילם אנשים בצורה טבעית לגמרי ולא רק בפוזות, הקפיד על הכל, העביר לנו את כל התמונות יום אחרי!! פשוט מושלם.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג הבית של הגן. אני טבעונית ובעלי חובב בשר והיה מבחר משוגע של אוכל ובאיכות ממש גבוהה. הם ידעו לתת מענה לכולם ועד עכשיו מדברים איתנו על כמה שהאוכל היה מעולה

איפור

אני לא בחורה שמתאפרת והיה לי ממש חשוב להיראות כמו עצמי ביום של החתונה, אבל עדיין להיות נסיכותית. כנרת עשתה זאת ובגדול. הגעתי אליה עם רצון מסויים לתסרוקת ולה היה חזון אחר, זרמתי איתה וזו היתה החלטה ממש ממש טובה. תזכרו שבחרתן את אנשי המקצוע מסיבה מסויימת ותסמכו עליהם הם יודעים לעשות את העבודה שלהם. כנרת היתה צריכה להגיע ממש מוקדם כי בכל זאת חתונת שישי והכל צפוף- היא הגיעה אפילו קצת לפי, עם מלא אנרגיות הספיקה לארגן אותי, את שתי האחיות שלי, את אמא שלי ואת המלווה שלי! היא הגיע עם מישהו נוסף שהיא עובדת איתו ושניהם היו צוות נהדר!!

שמלות כלה

המקום היחיד שהלכתי אליו ותוך 5 דק' קניתי את השמלה המושלמת שלי- היא למכירה אם מישהי מעוניינת . רינת, כוכבית והתופרות הכי מקסימות שיש וכל השמלות שם כל כך יפות!! הן עם מלא סבלנות ומקצועיות ממש

מעצבי טבעות

היה לי חשוב שהנעלים יהיו יפות ונוחות וכך היה! לא כאבו לי הרגליים בכלל ולא החלפתי נעלים! יש להן מבחר ענק בחנות לבחור ממנו ואלו נעלי ריקוד אז הן נוחות 

רב לחתונה

אריאל נתיב. אני ועמית באים ממשפחות חילוניות והיה לנו חשוב שהחופה תיהיה יחסית קלילה ואריאל ממש התאים אותה אלינו, קלע בול. אפשר לי לתת לעמית טבעת ולדבר תוך כדי החופה, אף אחת מהבנות לא היתה עם עליוניות או ארוך והוא עשה לנו חופה מקסימה ורומנטית. הגענו אל הרב דרך צהר שאת הכל עשינו דרכם וגם הם היו נהדרים לאורך כל התהליך.

מעצבי טבעות

היה המון מבחר ומחיר הוגן.

*הלבנת שיניים: ד״ר מאור ניב - מרפאה לאסתטיקה ורפואת שינייםראיתי שהרבה בנות מדברות על זה בקבוצה אז רציתי להמליץ על ד''ר מאור ניב. אני ובעלי עשינו הלבנת שיניים אצלו וזה יצא מושלם ממש!!

*מתנה לאורחים: מיני חליות לארועים/שרית חלות בגלל שזו היתה חתונת שישי רצינו לתת חלות לשבת לאורחים. שרית הביאה לנו חלות יפות וטעימות, עם מיתוג של השמות שלנו, המשלוח הגיע לפני הזמן והכל היה ממש מתוקתק, כל האורחים אהבו ממש.

*מקרמה לזר: Michal Tovyגילוי נאות מדובר בדודה של בעלי אבל היא עושה דברים מושלמים ! מיכל עיצבה לי מקרמה לזר כלה- זה הכניס טאצ' אחר והיה מיוחד מאוד


 

זהו סיימתי לחפור אבל באמת שהיה חשוב לי להמליץ על כולם, מקווה שעזרתי ושיהיה לכולן מזל טוב 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
גן הפקאן+
גן הפקאן
451 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
לחתן
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר
איפור
שמלות כלה
מעצבי טבעות
רב לחתונה
מעצבי טבעות