הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רותם וגיא
החתונה של רותם וגיא
סתיו 2021
הפוסט של רותם, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגיע הרגע, אבל הרי לכן פוסט המלצות חופר ואישי במיוחד:

התארסנו ב-8.12.20, בשיא הגל השני (או השלישי? הפסקתי לעקוב) של הקורונה והתחתנו כמעט שנה לאחר מכן, ב-2.11.21 (איזה תאריך יפה?! ).

המוטו שליווה אותנו לאורך ההכנות היה - אנחנו רוצים חתונה קסומה אבל במחיר שפוי, ולכן תראו שהרבה מההמלצות שלי מסתמכות על תמורה טובה עבור המחיר וכמובן שהבחירות שלי מבוססות על הרבה מאוד מחקר מקדים והשוואת מחירים 

למי שאין לה כוח לקרוא את הכל - כתבתי ״שורה תחתונה״ דבר ראשון מתחת לכל אחד מהספקים :

מקום לאירוע
גרייס | Grace
+

בשורה התחתונה: מקום מושלם באווירה קסומה באמצע העיר, מקום נגיש, מתאים לחתונות קטנות-בינוניות, מחיר שפוי, ותמורה טובה מאוד למחיר!

בהרחבה: אולם אירועים באווירה אורבנית-כפרית קסומה (הכי לכלות אורבניות!) שמתאים לאירועים עד 400 איש (לנו היו סביב ה-250 אורחים וזה היה מושלם) ובמחירים פצצה!!! אם אתן קצרות בתקציב או שנמאס לכן לשלם סכומי עתק על גני אירועים, תקשיבו שהפנינה החבויה הזו שנקראת גרייס היא בול בשבילכן. הצוות היה הכי אדיב וקשוב (ומפרגן!), תפריט עשיר - לא רק במובן של סוגים אלא במובן של כמות האוכל (זה באמת היה לא נורמלי) ועיצוב משגע (מדובר בתוספת תשלום - אנחנו לקחנו את החבילה הבסיסית שעשתה את העבודה לא פחות וקיבלנו ים מחמאות! יכולות לראות בתמונות).

איפור
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
+

בשורה התחתונה: אם אתן מחפשות מישהי שעושה איפור וגם שיער שיגרמו לכן להרגיש כמו נסיכה מהאגדות - SHE’S YOUR PERFECT MATCH.

בהרחבה: אני לא מתאפרת ביום יום בכלל, וחיפשתי מישהו שמומחית באיפור עדין ושעושה גם איפור, וכמובן רציתי שזה ייצא משתלם (מחירים בפרטי). גיליתי בחורה מקסימה ונעימה, מלאה בסבלנות - כל גחמה הכי מפגרת שהייתה לי היא מילאה בלי להניד עפעף וגרמה לי להרגיש כמו נסיכה ליום אחד, אפילו בפגישת הניסיון!! תקשיבו, נפלנו עליה אני, אחותי ואמא שלי ביום שישי, הפגישה הייתה אמורה להיות בערך שעה וחצי בערך… מפה לשם, 3 שעות (!!) שאנחנו גוזלות מהשישי שלה, כי רציתי לנסות מספר תסרוקות והיה לי קשה להתרגל לאיפור, עד שמצאנו את השילוב שהייתי מרוצה ממנו. שלא לדבר על זה שגם אמא שלי התובענית החליטה להתיישב לה על הכיסא (למרות שלה לא מגיע ניסיון חחח) וליהי קיבלה אותה באהבה ועשתה לה גם ניסיונות קלילים על השיער, ובקיצור - וואוווו איזו בחורה!!

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

בהרחבה: הגעתי לסטודיו בזכות ההמלצות פה בקבוצה על שמלת כלה בסגנון בוהו-שיק, במחיר שפוי. האמת שקבעתי לעוד כמה מקומות לפני ואחרי, אבל רצה הגורל ונאלצתי לבטל את המקומות שהיו לפני ברשימה (היו לפני כי היו קרובים יותר למרכז, לא משום סיבה אחרת) ואיזה מזל שכך היה והגעתי לסטודיו של סימפלי יו!

סטודיו קטן וביתי, בעיצוב בוהו שיקי שממש משקף את סגנון השמלות. המעצבות, שהן גם מנהלות הסטודיו, היו הכי חמודות שיש, ועזרו להתאים את השמלה לסגנונות שרציתי (הראיתי להן השראות ששמרתי בפינטרסט) וההתאמה הייתה כל כך טובה שהשמלה הראשונה שהציעו לי היא גם השמלה שסגרתי! ישבה בול, החמיאה לי ולגוף שלי באופן מושלם, נוחה, כיפית, קלילה… פשוט שמלה מושלמת! וכמות המחמאות שקיבלתי עליה פשוט לא אמתית, בחיי. ממליצה בחום רב להצפין טיפה מהמרכז בשביל שמלה שלהן 

צילום סטילס
יוסי קרסו | yoss art & photography
+

בחור כל כך חמוד ונעים, הוא הספק הראשי שאיתו דיברתי, והוא הביא איתו עוד צלם סטילס וצלם וידאו דרכו (בשם רועי). יוסי ורועי ליוו אותנו מבוקר ההתארגנות ועד סיום האירוע, והכווינו אותנו לאורך כל היום כי אנחנו לא הכי מתפקדים מול מצלמות 

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

לקחנו אותם דרך ההטבה שהם עושים עם כלות אורבניות ובנק הפועלים. הייתי כבר לקוחה של בנק הפועלים לפני, ומסתבר שעדיין הייתי זכאית להטבה. יצא סופר משתלם, נוח וחסך לנו המון כאב ראש. מומלץ מאוד!

נעלי כלה - Call It Spring
גם כאן, החלטתי שאני ממשיכה בקו השפיות. ביקרתי בכמה חנויות נעליים מוכרות עד שמצאתי נעלי עקב קלאסיות, מהממות ונוחות לא פחות .

 

לוק שני - H&M, כןכן 

בהתחלה בכלל לא תכננתי לוק שני, לא רציתי שמלה שניה (לטעמי בזבוז כסף), עד שיומיים לפני(!!!) החלטתי שכדאי שיהיו לי בגדים להחלפה על כל מקרה שהוא, מאשר שלא יהיו לי. רציתי משהו נוח ופרקטי, שאני אוכל ללבוש גם לא רק בחתונה שלי. אז הלכתי פשוט על חולצה ומכנסי ג׳ינס לבנות, ועל התעוזה הזו גם קיבלתי ים של מחמאות, אז אם אתן חוששות מזה - שתדעו שעפים על זה לא פחות, ואולי אפילו יותר משמלה שניה שזה כבר צפוי ופסה 

נ.ב- את הסניקרס הזמנתי משיין מבעוד מועד (כי על עקבים ידעתי שאני לא הולכת להישאר כל הערב).

 

טבעות - ״ארם״ (נמצאים ממש קרוב לג׳קסון), הבורסה ליהלומים רמת גן.

בשורה התחתונה: השירות הכי VIP שקיבלנו בעולם, עיצוב אישי במחיר נורמלי ואיכות מדהימה.

בהרחבה: מקום קטן, מגיעים אליו בעיקר מפה לאוזן (לא חושבת שיש להם אפילו אתר). הסטודיו שייך לאדם מבוגר בשם עזרא, סבאל'ה חמוד שנתן לנו להרגיש כאילו אנחנו מלך ומלכה. הגענו קלולס ברמות לגבי הטבעות שאנחנו רוצים ויותר חיפשנו למצוא את מה שיתאים לנו ליד מאשר להגיע עם השראות מסוימות, ועזרא היה כל כך סבלני, ישב איתנו והראה לנו ים של טבעות (באמת שזה המבחר הכי גדול שראיתי בחיי) ואמר לנו ׳קחו את הזמן, תמדדו כל מה שאתם רוצים, ואחר כך נעשה התאמות׳. היינו שם שעות (כי המבחר באמת היה גדול) ובסוף הלכנו על טבעות קלאסיות עם טוויסט של ״ריקועים״ קלים, בצבע רוז גולד (כןכןןן גם לבעלי!) 14 קראט. מיוחדות ויפיפיות בטירוף, ומחמיאות לשנינו כל כך!

נ.ב: הגענו אליו כי באותה תקופה עבדתי במשרד שעושה טבעות אירוסין שיושב גם בבורסה, והצורף שלנו המליץ לי ללכת אליו כי הוא טען שהאיכות שלו הכי טובה באיזור - וואלה צדק. ממליצה בחום לפנות לעזרא, מגיע לו!! 

 

עיצוב הזמנות - אני עשיתי בקאנבה 

מי שלא מכירה את התוכנה הזו עדיין זה הזמן להכיר, אין לכן מושג כמה זה יחסוך לכן ואיזה כיף זה גם לקחת חלק ישיר בעיצוב של החתונה של עצמך 

 קעקועים - גם עיצבתי לבד בקאנבה!

כמובן שיש חברות שאפשר לעשות את זה דרכם, אבל כמו שציינתי למעלה, המוטו שלנו היה לנסות לחסוך בעלויות איפה שאפשר, ומכיוון שאטרקציות שכאלה הן נטו לכיף ולא חובה, אם יש לי את היכולות לעשות את זה לבד, למה לא? (יש לציין שזה גם יצא הרבה יותר משתלם והרבה יותר כיף! חחח) אז סתם רציתי להרים לעצמי 

וזהו זה חברות. כתבתי לכן עוד המלצה בנימה אישית בתגובות למטה, בכל הנוגע לפחדים ולבטים לגבי חתונה בתקופת הקורונה, למי שרוצה לקרוא.

תודה לכל מי שקראה עד הסוף ותודה על כל ההמלצות של כולן פה לאורך הדרך… נעזרתי בקבוצה הזו כל כך הרבה כשתכננתי את החתונה שלי, שלא יכולתי שלא להשקיע את הכמה שעות הטובות האלה לכתיבת ההמלצה שלי חחח 

וכמובן שאני זמינה לשאלות ומספרי טלפון של ספקים בפרטי!

ויאללה, נתראה בקבוצת האימהות בעוד כמה שנים טובות 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רותם
צילום: יוסי קרסו | yoss art & photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
יוסי קרסו | yoss art & photography+
יוסי קרסו | yoss art & photography
519 ממליצים
צילום סטילס
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
גרייס | Grace+
גרייס | Grace
70 ממליצים
מקום לאירוע
ליהי קורן כהן - איפור & שיער+
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
142 ממליצים
איפור
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה