הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל ואור
החתונה של יובל ואור
סתיו 2021
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

וואוו וואוו וואוו!!! לא חשבתי שאכתוב פוסט המלצות אבל אני פשוט חייבת!!!

אתחיל ואגיד שפשוט תהנו בערב הזה הוא פשוט טסססס!!! תזרמו,תהנו, תבלו ואל תפסיקו לחייך. אני אגיד שקרה והגשם הפתיע אותנו ונאלצנו להכניס את החופה פנימה לעשות חופה לא כמו שתיכננו ולמרות הסטרס באמת אתן חייבות להבין שהכל פשוט קורה לטובה!!!

מקום לאירוע
אריא | ARYA
+

בשוהם השם שלו לא מופיע פה הרבה, אבל תקשיבו היחס שקיבלנו לפני האירוע ובאותו היום היה מעל לכל ציפייה. לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל, היחס של האנשי צוות, האלכוהול הכל פשוט היה מושלם. גם שהתחיל הגשם שנייה לפני החופה ישר כלום נרתמו העבירו את החופה פנימה והיו שם בשביל להרגיע. בני היה המנהל אירוע שלנו מטעם האולם אמאל'ה באמת היה שם להרגיע, לעזור ופשוט גרם לזה שהאירוע יתקתק. כל ההתנהלות לפני הייתה עם אבישי- תקשיבו לי תותח!!!! כל מה שרצינו עשה בחיוך וגרם לנו לתחושה הכי טובה שיש! כל בעיה שהייתה לנו פשוט פתר ברגע!!!!!! אין לנו מילים לתאר את ההרגשה שקיבלנו מהם!

 

Dj לחתונה
אבי שמי | DJ AVI SHAMI
+

השם שלו לא עולה הרבה ואני פשוט לא מבינה איך זה קורה!!! אבי שמי התותח!!!! המחמאות לא מפסיקות להגיע, קלט את כל הקהל שלנו וגרם לזה שהרחבה לא תהייה ריקה לרגע.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הבאנו את פולינה מנהלת אירועים חיצונית- תקשיבו לי אתן לא תתחרטו פשוט לדעת שאפשר להתחתן בראש שקט ולא לדאוג לכלום הרגשנו שהיא הייתה בכל מקום בכל רגע. שווה כל רגע באמת!

איפור

התותחית ברגע שהיא נכנסה הרגשתי שאני ביידים טובות ולא דאגתי לרגע, הייתה נעימה אלי למשפחה שלי פשוט מדהימה.אני לא מתאפרת בדרך כלל והיא פשוט הפכה אותי לנסיכה אמיתית. פשוט הכל היה מדויק ומושלם, ללא ספק התאהבתי!!!

אטרקציות

תותח על באמת תפס רגעים שמחים ומרגשים, לא הפסיק לצלם ועשה הכל עם חיוך!!! וכולם יצאו עם יםםם של מגנטים.

צילום סטילס

משה פלאשבק והצוות שלו התותח!!!!! בצילומים לפני (הצטלמנו בתל קקון בעמק חפר תקשיבו מקום מושלםםם) זרמו איתנו על המקום של הצילום למרות שהיו צריכים לעלות ולטפס שם במבצר. בחתונה לא עזבו את הרחבה לרגע ובקבלת פנים פשוט לא הפסיקו לצלם ולא הלכו עד שהרחבה לא התרוקנה.

הופעות חיות

כנר- תקשיבו איזה טירוףף ניגן את כל השירים הכניס אותנו לחופה, נשאר באמת עד ממש מאוחר, רקד עם כולם ועשה כל-כך שמחחחח!!!!

שמלות כלה

התחלתי לחפש מקומות ואז שמעתי על רוח נשית שעל ההכנסות הולכות לתרומה. הגעתי לשם והייתה איתי מישהי צמודה שעזרה לי לחפש ולהתאים לי את השמלה המדויקת בשבילי והכל במחירים מאוד נוחים לכיס. הכי חשוב יצאתי בהרגשה שעשיתי באמת מעשה טוב!

בנוסף אגיד שהסתובבנו בקבלת פנים זאת הייתה החלטה מצויינת!!!!! ראינו את כולם, האורחים התרגשו לראות אותנו הספקנו להצטלם עם כולם ואז פשוט לא עזבנו את הרחבת ריקודים לרגע!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אבי שמי | DJ AVI SHAMI+
אבי שמי | DJ AVI SHAMI
333 ממליצים
Dj לחתונה
אריא | ARYA+
אריא | ARYA
180 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
אטרקציות
צילום סטילס
הופעות חיות
שמלות כלה