הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנה ויואב
החתונה של דנה ויואב
חורף 2021
הפוסט של דנה, חברת הקבוצה הסודית:

שלום לכולן/ם

הגיע תורי לעשות פוסט המלצות.

 

מקום לאירוע
גלריה דובנוב
+

התחתנו ביום שישי ה3 לדצמבר, חתונת צהריים הפוכה גלריה דובנוב - Dubnov Gallery, תל אביב. חתונה של 150 איש. אפשר להגיד שהקהל שלנו היה אלטרנטיבי גיקי, הייטקיסטי. עיקר האורחים הגיעו במונית או ברגל.

מדובר בשני חללים, מאין חלל חצי חיצוני מקורה עם מלא צמחייה ירוקה מהממת ואולם פנימי. עיצוב אורבני, תל אביבי, ממש התרשמנו. פנינה חבויה במרכז העיר. הלכנו על חתונה הפוכה, קודם האוכל, ואז טקס. זה נתן לאנשים זמן לאכול בנחת, לקשקש ולעכל ולהיות קשובים בטקס צוות גלריה דובנוב היה מקצועי וסופר נעים, במיוחד רומי שהיתה זמינה *תמיד* לכל שאלה ובקשה.

אוכל - גלריה דובנוב שייך לקבוצת דינמו (הייאנד, לורנס, ריברסייד) וגם הקייטרינג. ספיציפית גלריה דובנוב **לא כשר (שאר האולמות כן) מה שאיפשר לנו להגיש גבינות עם הסלטים וקינוחים חלביים שהיו מצוינים. בכללי, האוכל היה פצצה. באמת. אנחנו שנינו פודיז (ואני למדתי קונדיטוריה בעברי) והיה לנו חשוב שהאוכל יהיה קצת מעבר ל״פרגית או סלמון״ עם דגש על חומרי גלם איכותיים, וגלריה דובנוב בהחלט עמדו במבחן. קיבלנו ים מחמאות לאורך כל האירוע ואחרי, כולל מהצמחונים וטבעוניים שממש התרגשו שהיה להם מבחר.

Dj לחתונה

היה קסם של בנאדם, סבלני לאללה והבין בדיוק מה רצינו שהיה בעיקר שנות ה80, 90, ו2000. אפשר להגיד שהוא דיג׳יי לקהל ״אלטרנטיבי גיקי״, למרות שהוא גם עושה מיינסטרים. בעיקר התחברנו אליו ברמה האישית.

צילום סטילס
אור גליקמן | Or Glickman Photography
+

הגענו אליו בהמלצה והיינו מאוד מרוצים. עשינו רק צילום סטילס ואור היה מקסים ומקצועי. קיבלנו את התמונות אחרי שבוע! ואפילו ההורים התלהבו שהם יצאו ״לא רע״. הרגיש כאילו שחבר בא לצלם לנו את האירוע והיתה אווירה מאוד נינוחה וחברית.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בחרנו לקחת את מתחתנים בראש שקט בנוסף למנהל האירוע של האולם. שני היתה מדהימה וללא צל ספק, ההחלטה הכי טובה שעשינו. היא דאגה לכל בקשה, שאלה, רשמה הכל, ממש הרגשנו שהיינו בידיים טובות.

שמלות כלה

הסטודיו הוא בעיקר שמלות בסגנון וינטג׳, רוקבילי, פיפטיז יומיומיות אבל גם שמלות ערב. יש דגמים ״מוכנים מראש״ ועיצובים שאפשר לעשות בזמנה אישית. בגלל שדובר על אירוע שישי צהריים רציתי משהו יחסית פשוט אבל קלאסי, ואני מאוד אוהבת סגנון וינטאג׳. דנה ואני התחברנו מאוד (אולי כי אנחנו שתינו דנות) וכל החוויה היתה מאוד מאוד נעימה וחיובית, במיוחד כי יש לי חזה גדול וזה הדאיג אותי. השמלה היתה בתקציב פגז, נוחה ונעימה.

מעצבי טבעות

שירות מצוין, נעליים לא רק מהממות, גם מאוד מאוד נוחות. בלי שפשופים או יבלות.

רב לחתונה

עורך טקס - אביתר מילר חיתן אותנו. היה שם חיבור מיידי ומאוד מאוד נהננו לעבוד איתו. בחרנו להצהיר על עצמנו כידועים בציבור ולא להתחתן ברבנות. כתבנו נדרים אחד לשני והטקס הרגיש ממש ״אנחנו״. האורחים היו שבויים לאורך כל הטקס ולא הוציאו פיפס. ללא ספק החלק האהוב עליי בכל האירוע.

*עוגת חתונה - בגלל שהאולם לא כשר, הגשמתי חלום והזמנו עוגת חתונה *חלבית* מהצמד ליאת וג'ורגינה, בעלות העסק Baker Street TLV בתל אביב. הם בעיקר עושות סדנאות קישוטי עוגות וקאפקייקס בסגנון אמריקאי אבל גם עושות עוגות בהזמנה אישית. העוגה לא רק היתה יפייפיה ומרשימה, היא גם היתה ממש טעימה. שתי שכבות לימון פטל ושתי שכבות קפה וקרמל מלוח עם קישוטי פירות, פרחים אכילים ומרנג. עשינו מיני טקס וחתכנו את העוגה שחולקה לאורחים שהתעלפו מהתרגשות.

**מדגישה שהעוגה חלבית, ובשלב זה, הן לא עושות פרווה בכלל. לדעתי גם אין תעודת כשרות (למרות שהמקום 100% חלבי).

*עגילים - אילונה רובין - אבני סוורובסקי, מנצנצות ומהממות (ולמכירה).

 

דברים שחסכנו עליהם כסף:

בוקה - יום לפני החתונה הלכתי למשתלה וקניתי הר פרחים. הכנתי בוקה לעצמי וממה שנשאר, הכנתי סיכות פרחים לאורחים ונתתי את היתרה למעצבת לקשט את האולם.

עיצוב תפריטים ושילוט - באטסי יש ים טמפלטים שאפשר לערוך (עם פונטים בסיסיים לעברית, אבל הסתדרתי) לטובת תפריטים, שילוט, הזמנות, מה שתרצו. זה ממש רבע מחיר.

הדפסות עשיתי בדפוס דנה (כן אני שמה לב שיש פה מוטיב שחוזר על עצמו) בדיזנגוף 76.

https://www.etsy.com/il-en/shop/MarryMePaperBoutique...

וזהו! מוכרת שמלה שנייה שלא השתמשתי בה למי שמעוניינת (שמלת קולר מידה 44 ועגילים, ועוד כמה דברים. בהצלחה!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
צילום: אור גליקמן | Or Glickman Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גלריה דובנוב+
גלריה דובנוב
140 ממליצים
מקום לאירוע
אור גליקמן | Or Glickman Photography+
אור גליקמן | Or Glickman Photography
109 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
מעצבי טבעות
רב לחתונה