הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי וינון
החתונה של עדי וינון
אביב 2021
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות חתונת קורונה

ואי כמה שחיכיתי לכתוב את הפוסט הזה ולהחזיר לקבוצה המושלמת הזו שהייתה כל העולם שלי בערך בתקופה האחרונה

אז אני וינון התארסנו ב13.9.20 וסגרנו תאריך ל16.3 באולמי ההינומה בנשר, רצה הגורל וכמעט כל האולמות פתחו בתאריך הזה חוץ מהאולם שלנו.. אז אחרי הרבה כאב ראש, שינויים וחוסר וודאות סגרנו באותו תאריך בביסטרו דה כרמל בזכרון יעקב.

אז עכשיו להמלצות:

מקום לאירוע

כמו שכתבתי סגרנו בערך חודש לפני החתונה את ביסטרו דה כרמל, בגדול החוויה הייתה טובה, שחר בעל המסעדה היה קשוב וזמין לכל שאלה, רפאל מנהל האירוע היה הכי מושלם בעולם וסיפק כל בקשה הכי קטנה שהייתה לי!

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

ההמלצה הכייייי גדולה שלי בעולם!! אז סגרתי שמלה אצל אייזן שטיין אצל חלי המושלמת. עם אייזנשטיין יש לי סיפור אהבה עוד מאז שאחותי התחתנה לפני 5 שנים ועשתה שם שמלה וידעתי שגם אני אעשה שם את השמלה שלי!

אז הגעתי לסטודיו המושלם שלהן כשבדיוק התחילו להכין את קולקציית 2021, במקרה ממש נכנסתי בדיוק שחלי מדדה את אחת השמלות לצורך תיקונים וכו׳, אחרי שמדדתי 5 שמלות מקולקציות קודמות שאמנם היו מושלמות אבל הרגישו לי לא אני, ביקשתי למדוד את השמלה החדשה וכמובן שהן הסכימו ישר אפילו שהיא בכלל עוד לא הייתה גמורה, ולא רק שהסכימו שאמדוד גם הסכימו שאצלם ונתנו לי לעשות ממש מה שרציתי! אז כמובן שזו הייתה אהבה ממבט ראשון וזו השמלה שבחרתי, בגלל שאני דתייה היה צורך להצניע אותה אז אני וחלי המושלמת חשבנו על הדרך הכי טובה לעשות אותה בצנוע ואמאלה יצא בדיוק כמו שחלמתי פשוט שמלה מהאגדות !!!

ושוב מעבר לשמלה המושלמת והמקצועיות האינסופית, התהליך איתם היה כל כך כיף! הייתי צריכה לשנות תאריכי מדידות ושיגעתי את חלי אבל היא תמיד הייתה זמינה וקשובה וסבלנית

פשוט הבחירה הכי טובה שלי ביום הזה ללא ספק!

Dj לחתונה

בעלי ממש רצה את לירון דוד, הוא היה אצל אח שלו ואח שלו ממש המליץ עליו אז סגרנו אותו ובסופו של דבר אנחנו ממש מרוצים, הוא היה מאוד קשוב וחפרתי לו והוא ענה להכל והמוזיקה הייתה מושלמתתתת כולם היו על הרגליים ורקדו כמו משוגעים, לירון עצמו בא באנרגיות שיא וזה ממש הורגש

צילום ועריכת וידאו

לקחנו את מומנטוס צלמים, סגרנו איתם חבילת קורונה של צלם סטילס אחד וצלם וידאו, שי הגיע בתור הצלם סטילס ואיתי היה הוידאו והיה פשוט כיף איתם ברמות! יש ביניהם וויביים טובים ככ והיה מצחיק ומשוחרר, התמונות יצאו מהמם

אטרקציות

שוקו מגנטים!!! אין שלמות כזו החל מהעיצוב מגנטים המושלם ועד לאיכות המטורפת והמקצועיות של הצילום! הוא לא עזב את הרחבה לרגע וצילם כל מי שרצה והתמונות וואוו!!!

איפור

ענבל איתן המושלמתתתתתת שלא משנה מה אכתוב זה קטן עליה! קודם כל האיפור היה וואו, אני אחת כזו שממש קשה באיפור, אני יודעת בדיוק מה אני רוצה ועד היום רק מאפרת אחת הצליחה לרצות אותי, לרוב אני יוצאת ממש לא מרוצה אבל לענבל יש ידי קסם, לפני החתונה עשינו שיחת ייעוץ ובה אמרתי לה מה אני רוצה, היא הייתה בדיוק בדיוק בראש שלי, ביום של החתונה אפילו לא הסתכלתי במראה תוך כדי האיפור פשוט נתתי לה לעשות מה שהיא רוצה והתוצאה הייתה ואווו וגם מלא מחמאות. ומעבר לאיפור המושלם היא הייתה מדהימה באווירה שלה, הייתי מאוכזבת מהשיער והיא הרגיעה אותי והייתה סבלנית, אפילו שהייתי באיחור היא אמרה לי לקחת הפסקה ולחזור כשאהיה מוכנה, בקיצור הייתה מושלמת!

עיצוב שיער

שיער סגרתי אצל אלכס שוחט בהמלצת חברה שהייתה מלווה של כלה שלקחה אותו, לא ייחסתי יותר מידי חשיבות לשיער וכנראה שטעיתי בגדול.

התארגנות וליל כלולות

גארדן הוטל בחיפה, סגרתי שם לילה לפני החתונה עם אמא שלי המושלמת ולילה של החתונה עם בעלי החדר היה גדול ונוח, הייתי עם אמא שלי ו2 מלוות והיה מרווח ממש

*תכשיט לשיער*- אפרת קסוטו

*הזמנות*- Liem Zino Buganim פשוט מושלמת!! חפרתי לה ברמות בשעות לא שעות והיא תמיד הייתה זמינה ועשתה את כל השינויים שביקשתי ובמחיר ממש ממש נוח! ממליצה בחום!

את החותמת שעווה, השעווה והמעטפות הזמנתי מעלי אקספרס

וזהו אלו ההמלצות שלי, מצטערת על החפירה מקווה שעזרתי ומלא מזל טוב לכולןןן

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
מומנטוס | Momentos+
מומנטוס | Momentos
49 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
עיצוב שיער
התארגנות וליל כלולות