הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן ומתן
החתונה של עדן ומתן
אביב 2021
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות חשוב חשוב חשוב

התחתנו ב12.3, חתונת שישי צהריים של 100 איש במשק 17 בבית יהושוע.

הקדמנו את החתונה מיוני ואת כל הספקים סגרתי בכמעט חודשיים ככה שכולם היו הכי מדהימים הכי פיירים והכי גמישים למצב ♥

הזמנות לחתונה ומיתוג

מתוקים וזולים, האתר היה ממש נוח לשימוש והשירות לקוחות שלהם זמין וממש עזרו לנו גם כשהיינו צריכים להדפיס שוב הזמנות בהתראה של שבוע!

שמלות כלה

סגנון בוהמי הכי מדויק ומושקע, אין מתוק כמו ליאב וכל שמלה שלו יצירת אומנות! נשארתי רק איתה כל האירוע כי היא פשוט הייתה נוחה קלילה ומהממת גם עם סניקרס

איפור

הגעתי אלייה ממש במקרה דרך האינסטגרם, חיפשתי סגנון ממש מעודן וטבעי והיא הבינה אותי מהרגע הראשון, המחיר שלה היה מתאים ולא מוגזם והאווירה איתה הייתה פשוט מושלמת. מקצועית ומתוקה ברמות

צילום סטילס

הבחור הכי קסום בעולם שהצליח להוציא מבעלי את התמונות הכי מהממות שלו!

הוא דואג להכל- וידאו ומגנטים או בלוקים ושאר אטרקציות תמונות לאורחים.

לא אילץ אותנו לשום פוזיציה פשוט זרם איתנו היה כיף ומגניב ותיעד רגעים מדהימים מהאירוע. גם את התמונות הוא העביר לנו בלינק ממש נוח שאפשר להעביר לכולם

דרכו גם סגרתי צלם בלוקים איכותי ברמות, קוראים לו ניצן, כל האורחים עפו על זה וכולם יצאו עם שלל. הוא עושה גם מגנטים ועוד כל מיני אטרקציות למי שמעוניינת.

אביב בא עם צלם וידאו עמית - ממליצה בחום! בחור מתוק וזורם, שניהם יחד עשו לנו אווירה מהממת ואנחנו זוג שלא מסתדר עם מצלמות במיוחד :)

Dj לחתונה

אלוף שאין דברים כאלה. הוא מציע כמה דיגיים במחירים גם זולים יותר, אנחנו ספציפית בחרנו בו, כמעט ולא בחרתי שום שיר פשוט אמרתי לו מה הסגנון הוא הבין אותנו בשנייה והסגנון היה בול אנחנו כל האירוע.

מקווה שזכרתי את כל מה שחשוב! מוזמנות לפנות לעוד שאלות ♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה