הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קורין והראל
החתונה של קורין והראל
אביב 2021
הפוסט של קורין, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרידיטים** מפורט ומרוגש!!

אחרי מסע של שנה וחצי ודחיה מאוגוסט ואז הקדמה ספונטנית לאור שינוי ההנחיות, הצלחנו להתחתן בחתונת חלומותינו! הקבוצה הזו הצילה אותי אין ספור פעמים ואני ממש רוצה להחזיר אהבה לכולכן בתקווה שזה יעזור 

אני והראלי התחתנו ב24.3.21 בלוקא במשמר השרון.

מקום לאירוע

מתחם אירועים במשמר השרון- על ההתנהלות בזמן תקופת הקורונה מוזמנות לשאול בפרטי. בסופו של דבר ביום האירוע הם היו הכי הכי מקצועיים בעולם, האוכל היה מטורף!!! והמקום היה פשוט יפהפה! כל האורחים שלנו עפו על האוכל והמקום ברמות ובסוף הם יצאו הכי הוגנים והרימו לנו אירוע מושלם!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן אזולאי- מפיינל דראם המלך!!! קשה לי לתאר באיזה רמה בן קרא את הקהל, והרים מסיבה מטורפת שבחיים לא יכולנו לדמיין! אנשים לא ישבו לשניה- צעירים ומבוגרים! פשוט בן אדם אדיר!!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הכל כבר נכתב עליה וכל מילה אמת- מוכשרת מקצועית והכי הכי זרירזה ואמינה! עשתה לנו מיתוג מושלם גם למגנטים ולשלטים

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

דיזנגוף- פשוט תותחים! מחיר סביר ביותר וחווית קניה מעולה!

צילום סטילס

הגענו לאורן דרך סטודנטים נישאים, הוא הציע חבילה משתלמת בטירוף אבל לא דמיינו שנפגוש את הצלם עם הלב הכי גדול! היה לנו פשוט כיף לא נורמלי איתו ועם כל הצוות שהוא הביא, סמכנו עליו בעיניים עצומות ובסוף יצאו תמונות מושלמות, אותנטיות, ומרגשות! הוא תפס את הרגעים הכי קטנים והכי גדולים ואני ממליצה עליו מכל הלב!

אטרקציות

גם את צלם המגנטים אורן הביא אבל הוא היה כזה תותח שאשמח להמליץ עליו בלי קשר! תמונות ברמה של סטילס!

שמלות כלה

הגעתי לסטודיו של שיר עם כל כך הרבה חששות אחרי חוויות פחות טובות ואחרי שניה שהיא הסתכלה עלי היא שלפה את שמלת חלומותיי! התהליך איתה היה כל כך רגוע מקצועי ומדוייק והשמלה שלי הייתה פשוט מושלמת!

איפור

אני יודעת שהיא לא פנויה בזמן הקרוב אבל אם יש זמן עד החתונה שלכן דעו שהיא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכלה ביום חתונתה!! דני הייתה פשוט מדהימה לכל אורך היום, מרגיעה, מתוקה, מקצועית ברמות! היה לי פשוט כיף איתה והאיפור והשיער שהיא עשתה לי יצאו מעל ומעבר לכל דמיון והחזיקו מעמד על אף תנאי מזג אוויר קשוחים מאוד!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בר אפשרה לנו ולמשפחות שלנו שקט נפשי אמיתי כדי שנוכל להנות בחתונה ולשחרר את כל השאר- היא השילוב המושלם בין אסרטיביות דיוק וחום! היה לנו המון DIY ועניינים קטנים ושהיא פשוט תקתקה הכל!

*טקס החתונה- התחתנו עם רבה רפורמית שבד"כ לא מחתנת אבל עברנו תהליך מדהים ואשמח לספר על הבחירה ועל התהליך בפרטי למי שזה מעניין אותה.

*צילום לייב לחו"ל- מיכאל- לצערי לא זוכרת את שמו המלא, מוזמנות לפרטי לפרטים מלאים. הצילום עבר ללא קיטועים בHD באיכות מעולה.
 

אני יודעת כמה זו תקופה מורכבת להתחתן בה ומאחלת וכל אחת ואחת להצליח להתחתן בדיוק כמו שחלמה! יותר מאשמח לענות על כל שאלה בפרטי ולעזור בכל מה שאוכל!

מזל טוב לכולן!!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
שמלות כלה
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה