הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעלה ונמרוד
החתונה של יעלה ונמרוד
חורף 2021
הפוסט של יעלה, חברת הקבוצה הסודית:

חתונת שישי משפחתית, 30 אורחים זה מה שהקורונה איפשרה לנו, הוצאנו את הלימונדה מהלימון.

קרדיט ראשון לקבוצה המדהימה הזאת, נעזרתי המון!! תודה

הופעות חיות

הספק הראשון והכוכב של האירוע. מנגן על כינור וסקסופון והיה גם הדיג׳יי, האורחים לא מפסיקים לפרגן ולדבר עליו, מבחינת החתן הוא הספק מס׳ 1!!!

שמלות כלה

התופרת המדהימה שלי, שהלכה עם כל החלומות שלי כולל עבודה משותפת יחד בנינו סקיצה של השמלה, יצאנו לרכוש בדים הייתי חלק מהתהליך והרגשתי שאנו יוצרות יצירת אמנות משותפת. בסוף כל מפגש איתה הרגשתי יפה יותר, ובחתונה ועד היום לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה

איפור

המאפרת והמסרקת, הגיעה לפנות בוקר, (חתונת שישי..) עם אנרגיות נעימות, הבינה מהר מאוד את הראש שלי ואיפרה אותי עדין כמו שביקשתי, זרמה עם התלתלים שלי והתאימה את התספורת שתתאים לפנים. מהרגע הראשון איתה הרגשתי חיבור, מישהי כזאת שאת רוצה ברגעים כאלה של לפני חתונה עם כל הלחץ.. האיפור והשיער החזיקו מעולה, כשחזרנו מהאירוע הסתכלתי במראה והייתי נראית כמו בתחילת האירוע

צילום ועריכת וידאו

הגיע עם רחפן, עשה עבודה שקטה ויסודית. שלח לנו כבר סרטון הייליטס מיוחד - לקחנו אותו כצלם מתחיל, בחרנו להשקיע הסטילס אבל הוא התגלה כהפתעה, לא תמיד צריך נסיון כדי להיות מוצלח. ההרגשה איתו של יצירת אמנות!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הופעות חיות
שמלות כלה
איפור
צילום ועריכת וידאו