הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל והראל
החתונה של מיכל והראל
אביב 2021
הפוסט של מיכל, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי 9 שנים של זוגיות, שנה וחצי של אירוסין ודחייה אחת של מועד האירוע בעקבות הקורונה, קפצנו על הזדמנות פתיחת גני האירועים וארגנו חתונת שישי צוהריים בתוך שבועיים ל-240 אורחים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלי חברים טובים ומשפחה תומכת וכמובן בלי הספקים המדהימים שלנו שהתגמשו, פרגנו וזרמו עם הטירוף. אז בואו נתחיל-

מקום לאירוע
צל החורש
+

מקום מדהים ויפיפה שגרף אינסוף מחמאות. זיו הבעלים ודקלה מנהלת האירוע עזרו איפה שרק יכלו עם המון רוגע, סבלנות, רגישות ואווירה טובה.

קייטרינג ושירותי בר
קסם הקרמל | קייטרינג
+

הקייטרינג של המקום היו פשוט מצוינים. לא היו לנו טעימות (ענייני קורונה) כך שסמכנו בעיניים עצומות על המלצתו של ניר מנהל הקייטרינג, מיותר לציין שלא התאכזבנו. האוכל היה מגוון, טעים והאורחים מאוד נהנו. טיפ למתחתנות בשישי צוהריים- לבקש להוציא את הקינוחים מוקדם יותר, בעיקר בגלל שומרי השבת שיוצאים מוקדם.

שמלות כלה
כלה קלה
+

שמלה קלילה, נוחה ויפה. סטודיו נעים ונוח ושירות מעולה. גרפה המון מחמאות. ממליצה בחום.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

בדיזינגוף. שירות יוצא מן הכלל. אריאלה המקסימה והבן שלה דאגו לעשות הכל בשביל שאהיה מרוצה. הנעליים היו נוחות מאוד, ולמרות שהיו לי כפכפים בהיכון לרחבת הריקודים, הגעתי אליהם בשלב מאוחר מאוד של האירו

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

חליפות יפות ונוחות. יש להם "ערכת חתן" במחיר טוב שכוללת את כל מה שחתן צריך (עד לרמת תחתונים, גרביים וחולצות טי שירט לרחבה). מומלץ מאוד.

איפור

המקסימה. היה לי חשוב שהאיפור ייראה כמה שיותר "טבעי" ולא מוגזם לחתונת שישי צוהריים. עדי נכנסה לראש שלי מהרגע הראשון והביאה איתה המון ניסיון ואנרגיות טובות. האיפור והתוספות שיער נשארו עד לסוף האירוע וגרמו לי להרגיש הכי יפה שיש.

איפור

איפור ותסרוקת מלוות- עדי ומתן האלופות והמקצועיות. עדי המדהימה איפרה את אמא שלי (בת 60+) שהייתה נראית צעירה בעשור ולא הפסיקה לקבל מחמאות. עדי המהממת עם ידי הזהב בעלת שנים של ניסיון בתחום. מומלצות מאוד לכל אירוע.

צילום סטילס

המוכשרת. על דנה קיבלתי המון המלצות ולא התאכבתי. דנה מצליחה בכישרון ורגישות רבה לתפוס רגעים, וכל זה עם חיוך גדול וקסם אישי שנשפך ממנה בשניה שפוגשים אותה לראשונה. כלה שמחפשת תמונות לא שגרתיות, לא רוצה שיביימו אותה ובעיקר רוצה להנות ולצאת עם מזכרת הכי טובה שיש לה ולאורחים- זאת הבחורה בשבילכן!

אטרקציות

המדהים. האורחים התלהבו ממש וכבר שריינו אותו לחתונות עתידיות. ניר עובד עם מערכת נוחה שמאפשרת לזוג לעצב את המגנטים ואת הכיתוב כראות עיניהם, דבר שאנחנו אישית מאוד אהבנו. המגנטים יצאו באיכות מעולה, ניר והצוות שלו היו אדיבים ונעימים ובנוסף להכל, ניר דאג שגם אנחנו נקבל עותקים מכל התמונות של המגנטים יום אחרי החתונה.

Dj לחתונה

האלוף. הגיע עם אנרגיות טובות, חיוך כובש והשרה אווירה נעימה. הוא דאג להתאים את עצמו לאורחים ולאווירה ברחבה. האירוע פשוט לא היה נראה אותו הדבר בלעדיו. מקצוען אמיתי. ממליצה בחום!

אטרקציות

מתנות לאורחים- ערכה יפיפייה ומקורית שכוללת כלי חרס, שקית אדמה, זרעים והוראות הפעלה. כל מתנה כזאת היא בעצם תרומה לכפר עידוד, דיור מוגן המיועד לאנשים בוגרים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי. ההזמנה הייתה מוכנה תוך כמה ימים והאורחים אהבו מאוד את המתנות. זוג שמחפש מזכרת קטנה לאורחים מהאירוע, שתישאר איתם לאורך זמן, ועל הדרך לעשות משהו טוב- זאת המתנה המושלמת עבורכם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עמדת שזירת פרחים מעוצבת וזר כלה- התמונות מדברות בעד עצמן. עמדה יפיפיה שהוסיפה הרבה צבע ואווירה לחתונה. קלאסי לחתונת שישי.

# גוונים-Shay Abudi הספר שמלווה אותי כבר למעלה מחמש שנים. מעבר לכישרון הענק, יש לו גם לב עצום, ובתפקידו הלא רשמי הוא משמש גם כפסיכולוג מעולה ורסק- קיו שלפני האירוע לכלות וחתנים.

# לק ג'ל- Shir Caspi המושלמת. ממליצה עליה גם למי שמחפשת לק ג'ל ליום שאחרי ובטח ובטח למי שרוצה להרגיש יפה ביום החתונה. עבר כמעט חודש מאז החתונה ואני עדיין עם אותו הלק ולא מפסיקה לקבל מחמאות.

# שיזוף בהתזה (בכל זאת חתונה בסוף מרץ)- Get Bronze בבעלות אביבית שפירא. חמש דקות ואת שזופה בדיוק כמו שרצית. השיזוף היה נראה טבעי לגמרי וירד בצורה אחידה יחסית שבועיים אחרי החתונה. פעם ראשונה שאני מנסה שיזוף בהתזה ואין לי ספק שעוד אחזור אליה בעתיד.

 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
245 ממליצים
מקום לאירוע
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
קסם הקרמל | קייטרינג+
קסם הקרמל | קייטרינג
3 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
לחתן
איפור
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים