הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לי-אור ומנור
החתונה של לי-אור ומנור
אביב 2021
הפוסט של לי-אור, חברת הקבוצה הסודית:

מנור ואני התארסנו באוגוסט 2019 והיינו אמורים להתחתן ביולי 2020, בעקבות הקורונה דחינו את החתונה כמעט בשנה ולבסוף התחתנו ב-29/4/2021.

הקדמה לפני הקרדיטים - אני לקחתי את הדחייה מאוד קשה כי כבר היו בשלב אישורי ההגעה כשההגבלות הוחמרו שוב. עשרת החודשים שנאלצנו לחכות היו לי קשים מבחינה מנטלית והרגשתי שכל מחשבה שקשורה לחתונה מכבידה עליי ומעיקה עליי מאוד. המשפחות הציעו לעשות משהו קטן ו"לגמור עם זה", אבל מאחר בחרנו להתחתן מחוץ לרבנות לא הייתה חשיבות גדולה לטקס בעינינו כמו שחיכינו לציפינו למסיבה עצמה ולכן אירוע של 20-30 איש לא היה רלוונטי עבורנו.

בסוף אני יכולה להגיד שההמתנה הייתה שווה ויחד עם כל הקושי היה לנו אירוע שמח והיינו מוקפים בהמון אהבה.

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

חיפוש האולם שלנו, אי שם ב2019 היה ארוך ומייגע. "התפזרנו" מאוד בחיפוש הראשוני ומצאנו את עצמנו הולכים למקומות שממש לא מתאימים לנו וזה היה דיי מתיש. בסוף הגענו לחוות אלנבי בעקבות המלצות ששמענו והתאהבנו. אני יכולה להגיד שהם היו מאוד הוגנים איתנו בתקופת הקורונה ודחו לנו את התאריך בלי בעיה תוך שיחת טלפון אחת של 5 דקות. המקום עצמו מתאים מאוד לחתונות קטנות, הוא אינטימי ונעים, ומעוצב מאוד יפה. הם ניצלו את התקופה של הסגרים ושיפצו את המקום (בנו דק חיצוני + שיפצו את הרחבה של החופה). כבר בטעימות הבנו שהאוכל מצויין וגם ביום האירוע שמענו מהאורחים שהם מאוד מבסוטים על האוכל. הלכנו על קונספט הגשה מסעדה (וואן-שוט) ואנחנו מרוצים על הבחירה הזאת. דניאל מנהל האירוע היה מצויין ודאג לנו מאוד. המינוס היחיד היה שהאולם מחייב לעבוד עם חברת העיצוב שלהם, ולצערנו לא התחברנו למעצב והשירות שלו לא היה כל כך טוב. בסוף לקחנו רק עיצוב חופה והשארנו את השולחנות ריקים. אני יכולה להגיד שזאת הייתה בחירה חכמה מצידנו, כי המקום יפה בפני עצמו ולא דורש עיצוב נוסף. ובלי קשר אני לא מאמינה שהעיצוב מאוד חשוב ולא הרגשתי צורך לבזבז עליו כסף.

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

המקום הראשון והאחרון שחיפשתי בו. במילה אחת וואוו. גם על השמלות וגם על לירון שהייתה פשוט מושלמת ושידרגה לי את חווית החתונה. הגעתי לסטודיו שלה ואחרי שמדדתי 3 שמלות שהיו מהממות אבל לא בדיוק מה שחיפשתי, אמא שלי שלפה מבין המדפים את שמלת חלומותיי. היו לי כמה קווים מנחים בבחירת השמלה - נוחות- ידעתי מראש שאני לא מתכוונת להחליף שמלה שנייה. אני מתכוונת להתחתן פעם אחת ומאור ומדובר בבגד היקר ביותר שאני כנראה אלבש בחיי אני רוצה לנצל את הזמן איתו עד תום. מראה- ידעתי שאני רוצה ללכת על קו קלאסי ולא לפי הטרנד הכי פופולרי- אני רוצה להסתכל על תמונות החתונה שלי בעוד 50 שנה ולראות שמלה נצחית. מחיר- ידעתי שאני לא רוצה להוציא הון על שמלה ולכן חיפשתי מלכתחילה סיילים. אני יכולה להגיד בלב שלם שהשמלה של לירון ענתה על כל הציפיות שלי. מהרגע הראשון הרגשתי את היחס האישי והמקצועיות. קבענו מראש את כל המדידות ומועד האיסוף. כשנאלצנו לדחות את החתונה לירון הייתה הוגנת וקבעה איתי מדידות נוספות בצמוד לתאריך החדש. היא הייתה סוג של פסיכולוגית והרגיעה אותי למרות הבאסה באותו הרגע ובמועד החדש היא חגגה איתי ובגדול. אגב, השמלה למכירה למי שמעוניינת (יכולה לגמרי לשמש גם כשמלה שנייה).

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

החנות הראשונה שהיינו בה. תוך כמה דקות דאגו להתאים למנור חליפה, לעשות תיקונים במקום בהתאם למידות שלו. יש להם "חבילה" שכוללת חליפה, מכופתרת, עניבה/פפיון, חגורה ונעליים שאותה קנינו. בנוסף רכשנו מכופתרת ספייר. בפועל מנור לא הלך עם העניבה כדי להרגיש יותר בנוח ביום האירוע. קיבלנו שירות ויחס טוב.

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

יובל שיחד אותנו בגומי וממתקים כבר בפגישה הראשונה. נתן יחס מאוד הוגן, ויש לו חבילה מצויינת שכוללת גומי, זוהרים לרחבה (ועוד שלל שטויות שוויתרנו עליהם). הוא הגיע לאולם כמה שעות לפני האירוע, צילם את המקום והכין לנו סרטונים מגניבים. בנוסף הוא העמיד מצלמת וידאו על העמדה וצילם את כל הריקודים. אני יכולה להגיד שהוא היה קשוב לבקשות המוזיקליות שלנו ואפילו דאג לרמיקס מיוחד לשיר שבירת כוס. הייתה לנו אחלה מסיבה שגם מבוגרים וגם הצעירים נהנו מהמוסיקה.

הפקת אירועים
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
+

נתחיל מזה שאורטל הגיעה שבועיים אחרי לידה ואי אפשר היה לשים לב לזה כי היו לה אנרגיות מטורפות. לי היה חשוב לקחת מנהלת אירוע מטעמנו כי לא רציתי להטריח אף אחד מבני המשפחה או החברים שלנו בכלום ביום האירוע. לא בספירת אורחים, לא להתעסק ברזרבות, לא להתעסק באורחים מבולבלים שצצו בלי לאשר הגעה. אורטל התעסקה בהכל ומעבר לזה. נתנה לנו פשוט ראש שקט. הייתה סופר מקצועית ותקתקנית וקיבלנו מחמאות על ההתנהלות שלה גם מהמשפחה (הביאה כפכפים לרחבה לאחותי, הביאה מים לסבתא, ודאגה פשוט להכל) וגם ממנהל האירוע של האולם. רק בספירת המנות היא הצליחה לחסוך לנו כסף ואני יכולה להגיד בלב שלם ששום דבר לא הדאיג אותי במהלך האירוע כי ידעתי שהיא מטפלת בהכל.

איפור

את אלכס הכרתי בקורס קצינים, ובשנים האחרונות עקבתי אחריה באינסטגרם

ככה שבמהלך החיפושים השם שלה קפץ לי בראש כמה פעמים. אני כל כך שמחה על הבחירה בה להתעסק לי בתלתלים (אחרי חיפוש ארוך, רק מתולתלות יבינו כמה הנושא של השיער רגיש). עשינו ניסיון כי באמת היה לי חשש בהתחלה, אבל הוא לא היה מוצדק כי אלכס הייתה פשוט מושלמת. היא סידרה לי את השיער בדיוק כמו שחלמתי, ועשתה לי איפור עדין שהחזיק טוב (אפילו אחרי בכי). היא השרתה אווירה טובה ונעימה במהלך ההתארגנות גם עליי וגם על המלוות.

בנוסף היא איפרה את אמא שלי ועשתה איפור שיער לאחותי שלא רגילה לזה ויצאה יפיפייה

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

בתאריך המקורי סגרנו עם בוריס ומקס, בתאריך החדש בוריס לא היה פנוי ולכן מי שצילמו אותנו היו אלכס (סטילס) ומקס (וידאו). כבר מהפגישה לפני החתונה אלכס שידר אנרגיות טובות והרגשנו שאנחנו באותו ראש. ביום החתונה הם עשו לנו סשן צילומים ולא ויתרו לנו לרגע וזרמו עם השטויות שלנו. בגלל שהתארגנתי מרחק נסיעה של רבע שעה מהאולם הרשנו לעצמנו לצאת לצילומים יחסית מאוחר כדי לא לסבול בחום, ואלכס דאג לנו להיות כמה שיותר בצל ואפילו סחב לי את הבקבוק מים.

בכל רגע נתון במסיבה ראיתי אותם מצלמים, ואפילו בסוף האירוע כשהם כבר התחילו להתקפל, בשנייה שהם זיהו משהו שיכול להיות מרגש (סלואו ספונטני שלי ושל מנור, וחיבוק מהחברים) הם ישר שלפו מחדש את המצלמות. קיבלנו טעימה מהתמונות ואני יכולה להגיד שאנחנו מרוצים בטירוף.

רב לחתונה

עורך טקס - עמית מורג. עוד מלפני שהתארסנו היה ברור לנו שאנחנו לא מתכוונים להתחתן ברבנות. אחרי האירוסין התחלנו לחקור את הנושא ולהבין מה המשמעויות החוקיות של כל אחת מהאופציות להינשא (רבנות/ צוהר/ חתונה אזרחית בחול/ ידועים בציבור). השתתפנו בסדנא של ארגון הוויה והגענו להחלטה להישאר ידועים בציבור (ודאגנו לנסח הסכם זוגיות דרך עו"ד ולהחתים שופט). ההחלטה נבעה בעיקר ממניעים אידיאולוגיים ואני ממליצה בחום לכל זוג לעבור את המחקר הזה ולהבין את ההשלכות של סוג החתונה שהוא בוחר בה (יש את קבוצת הפייסבוק מצביעים ומצביעות בטבעת שנותנת המון אינפורמציה ומאפשרת שיח בנושא). משבחרנו כך, נעזרנו בארגון הוויה בבחירת מנחה לטקס ובנייתו. בניגוד לדעה הרווחת, הוויה מאפשרים לבנות כל טקס העולה ברוחכם - החל מטקס חילוני לחלוטין ועד לטקס דתי לחלוטין - הכל תלוי ברצון שלכם. אנחנו רצינו לשמור על הפורמט של הטקס המסורתי ולשלב בו סממנים מסורתיים כמו ברכה על היין, קידוש בטבעת, כתובה, שבע ברכות ושבירת כוס. הצלחנו לשלב את זה על ידי ניסוח הכתובה בעצמנו, כתיבת שבע הברכות בצורה מודרנית ואפילו שנינו שברנו כוס בסוף. את השידוך לעמית עשו לנו דרך הארגון לפי שאלות מנחות (הם נתנו לנו כמה אופציות ואנחנו בחרנו מתוכם את עמית). נפגשנו איתו קודם בפגישת היכרות כדי להבין שאנחנו באותו וויב, כך ערכנו פגישה לבניית הטקס מאפס. עמית שלח לנו המון חומרים ודוגמאות והיה זמין לשאלות והתייעצות. אחרי שדחינו את החתונה כמעט בשנה נפגשנו איתו שוב כדי לעבור על הכל מחדש, לרענן את הזיכרון ואפילו לעשות שינויים קטנים. בחתונה עצמה עמית גם דיבר קצת עלינו על סמך שאלונים אישיים שהוא עשה לנו כדי להפוך את הטקס להרבה יותר אישי ואינטימי. עמית הנחה את הטקס בצורה מושלמת מורגשת, ענה על כל הציפיות שלנו ומעבר, ואפילו רקד איתנו ברחבה.

אטרקציות

בתאריך המקורי סגרנו צלם מגנטים מבין המוכרים והמומלצים בקבוצה. בתאריך החדש הוא הודיע לי בחגיגיות שהוא מעלה את המחיר כי הוא לא עבד שנה שלמה וכשאמרתי לו שאנחנו לא מעוניינים לשלם סכום גבוה יותר קיבלתי ממנו יחס רע ומעליב (דיס המלצה בפרטי).

אז חודש לפני החתונה מצאתי את לוס שהייתה קרן אור אמיתית. גם עיצבה לנו את המסגרת למגנטים בהתאם לעיצוב של ההזמנה, הגיעה קצת לפני הזמן שנקבע בחוזה כדי להספיק לצילומים משפחות. וצילמה תמונות מטורפות ויפות. קיבלנו עליה מלא מחמאות ואני ממליצה עליה בחום.

אטרקציות

שטויות ושונות כובעים למסיבה - הגענו אליהם דרך הפייסבוק והזמנו כובעים מגניבים עשויים מספוג של המון דמויות ושטויות. זה שידרג את המסיבה, אנשים התלהבו ושלחו לנו מלא תמונות עם הכובעים (גם לוס הצלמת מגנטים התלהבה בטירוף).

הזמנות לחתונה ומיתוג

הדפסנו הזמנות, תפריטים, כתובה ושילוט דרכם. שירות מהיר, אדיב, מחיר סביר בהחלט.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

אני אתחיל ואומר שבחרנו אותם כי המחיר שלהם היה הוגן וידענו שהמערכת שלהם מתממשקת עם אייפלן (שאיתם עובד האולם על הסידורי הושבה). סגרנו איתם חבילה שכוללת 3 הודעות סמס, סבב טלפונים, סמס תזכורת ביום האירוע וסמס תודה לאחר האירוע. קיבלנו מהם במתנה גם לינק למתנות באשראי. ועכשיו לסיפור הארוך- כאמור, התחלנו אישורי הגעה בתאריך המקורי ולאחר סבב הודעות ראשון דחינו את התאריך. לאחר שדיברנו עם איזי טו גיב הם שלחו לכל רשימת המוזמנים שלנו הודעת דחייה בהתאם לנוסח ששלחנו להם. בתאריך החדש הם פשוט "איפסו" לנו הכל. לא היה אכפת להם שכבר "ביזבזנו" חלק מההודעות או שהם נתנו לנו את הודעת הביטול. פשוט התחלנו הכל מההתחלה ללא שאלות או עלויות נוספות. אנחנו מרוצים מאוד מהשירות שקיבלנו והם היו דיי מדוייקים (אישרו הגעה 198 איש והגיעו בפועל 189), וקיבלנו חלק מהמתנות דרך הלינק באשראי.

מעצבי טבעות

מבחר גדול, מחיר זול יחסית. תוך חצי שעה הצלחנו לבחור ולקנות. חיפשנו טבעות דיי פשוטות וסטנדרטיות ולכן העדפנו ללכת למקום שיש לו מבחר גדול.

מתנות לאורחים- גביעי הנבטה. מנור ואני חיפשנו מתנה שתהיה גם סוג של תרומה לקהילה והגענו דרך הפייסבוק לעמותת אנוש. הם מכינים גביעי יוגורט שבתוכו אדמת זריעה ולצידם שקיק נבטים (יש כל מיני- כוסברה, רוקט וכו'). על זה הדבקנו מדבקה ממותגת עם קריקטורה שלנו שכתוב עליה תודה וחילקנו לאורחים ביציאה מהאירוע.
 

בגזרת השטויות והקשקושים - כפכפים קנינו בדרום תל אביב, אני כבר לא זוכרת את השם של המקום אבל יש שם מיליון חנויות וכולן אותו הדבר. בנוסף הזמנתי מאליאקספרס מניפות עם השם והתאריך (של האירוע המקורי שהיה אמור להיות בשיא הקיץ, שמנו אותם בכל זאת אבל לא היה שימוש גדול מידי למיטב ידיעתי כי היה ערב ממש נעים). עוד מאליאקרפרס - פפיונים צבעוניים עם ציורים חמודים, הזמנתי גם פרחי משי והכנתי סיכות ומסרקיות (ככה שהבנים יתקשטו בפפיונים והבנות בפרחים). ואם זה לא היה מספיק הזמנתי לבר - מטריות לקוקטיילים, מעין כדורים בצורת אננס ופלמינגו שהברמנים שמו בכל משקה שיצא - הפך את הכל להרבה יותר צבעוני ואנשים התלהבו.


 

הסעות - חיים הסעות. סגרנו איתו ממש ברגע האחרון מיניבוס שיצא מתל אביב לאולם וחזרה. היה מאוד נעים ונחמד והתגמש איתנו לגבי שעת החזרה כשהמסיבה נמשכה יותר מהצפוי.
 

טיפול פנים - עינת בן יורם. אני הולכת לעינת בלי קשר לחתונה ולכן אני ממליצה עליה באופן כללי. לקראת החתונה היא עשתה לי טיפול יותר מפנק וציידה אותי במסכה מרגיעה לפנים. הייתי ממליצה באופן כללי לא לנסות דברים חדשים רגע לפני החתונה, אבל מי שרוצה להתפנק קצת לפני, קחו מרווח זמן ליתר ביטחון.


 

תכשיטים עגילים הזמנתי מאסוס, וצמיד קניתי הדוכן של איה בן יעקב בקניון עזריאלי. הצמיד למכירה למי שמעוניינת.

 

לסיום, החתונה הייתה ביום חמישי בחרנו לחזור לדירה שלנו אחרי זה כי היינו שבורים וניצלנו את הסופש למנוחה וסידורים.

בסופש שלאחר מכן נסענו להתפנק במלון המלך דוד בירושלים וזאת בהחלט הייתה החלטה מצויינת.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי-אור
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
יובל ענבר- אקפלה+
יובל ענבר- אקפלה
81 ממליצים
Dj לחתונה
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים+
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
27 ממליצים
הפקת אירועים
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
Dj לחתונה
הפקת אירועים
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מעצבי טבעות