הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נרי ודניאל
החתונה של נרי ודניאל
סתיו 2020
הפוסט של נרי, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי הרבה זמן.. ממש רוצה לפרגן לספקים ולהמליץ לכן מכל ליבי כי הייתה לנו חתונה פשוט מעולה!! כל הספקים היו נהדרים, קודם כל אנשים טובים, אנרגיות חיוביות (בעיקר לפי זה בחרנו) ויצאה תוצאה מדהימה!

אנחנו אנשי צפון (חיים בגליל העליון) ורצינו חתונה באווירה שלנו, יותר לכיוון פסטיבל, משהו פשוט ונעים.

האירוע שלנו היה בספטמבר, חתונה לא דתית (חבר ערך לנו את הטקס), שישי ב16:00 ונמשכה עד שבת.

דאגנו לאורחים לאזור קמפינג והייתה ארוחת בוקר מפנקת ממש בשבת בבוקר! (ההורים עזרו לנו עם ארגוני ארוחת הבוקר, הביאו מצרכים ויחד עם החברים תקתקו הכל.. וגם הזמנו ג'חנון- היה מעולה!)

מקום לאירוע

עמוקה. מקום מושלם!! במסגרת התשלום היו לנו 3 צימרים במקום עצמו (לנו ועוד שני חדרים למי שבחרנו).

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

חווית קנייה מעולה, מחיר טוב, נתפרה למידותיי, המקום השני שהלכתי אליו וממש מהר מצאתי שמלה שאהבתי. איכות מעולה, דגמים מקסימים!

Dj לחתונה
טום רר | ינשוף
+

די ג'יי 1: לקחנו לרחבה המרכזית שהייתה אחרי החופה (18 וחצי) ועד 23 את האחד והיחיד טום רר הבעלים של "ינשוף"! וואו, אפשר לכתוב עליו ממש הרבה, הייתי בחמש חתונות שלו, ואפשר להגיד שאחריהן כבר היה לי מאתגר להינות מרחבות אחרות.. ללא ספק ידענו שהוא יהיה איתנו והוא היה פשוט מדהים! יודע לשלב מיינסטרים עם טוויסטים מיוחדים, מביא מוסיקה מפתיעה, מרימה, לא חוזר על עצמו באף אירוע.. וואו פשוט וואו!!

קייטרינג ושירותי בר

עושים דוכני אוכל באיכות גבוהה, חברה' מאד נחמדים. טעימות בבית הלקוח - חוויה בפני עצמה! ממש הרבה אורחים החמיאו לאוכל באירוע!

קייטרינג ושירותי בר

היו מעולים, אין תלונות!

איפור

ממש מקסימה, מאפרת טבעי, היה ממש נעים איתה!

צילום סטילס

המדהים!! וואו התאהבנו בו, איש פשוט מיוחד ומוכשר בטירוף! היה לנו ממש זמן מיוחד איתו והוא גם התחבר לצלם וידיאו המעולה שהיה לנו והם היו צוות מטריף ומרים! קיבלנו את התמונות יחסית מהר, והן פשוט יפיפיות! תפס רגעים מיוחדים, הביא תמונות מנקודת מבט מיוחדת!

צילום ועריכת וידאו
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography
+

כפי שכתבתי, היה סופר כיף איתו, אנרגיות טובות, ממש ראינו בעריכה שהוא הבין אותנו וערך באופן שמייחד אותנו את הסרט. מקצוען ומוכשר!

Dj לחתונה

די ג'יי 2: אחרי 23:00 עברנו לרחבה בפנים בגלל שאסור מוסיקה בחוץ ועברנו לדי ג'יי המדהימה רוני (גאיה) גודר! את המוסיקה שלה באמת שאין לתאר, מגוונת ומדהימה, פשוט מיוחדת, מנגנת בעיקר בפסטיבלים והפקות מיוחדות.. היינו חייבים אותה לרחבה השניה האמת? לא מעט אנשים שלא הכירו את סגנון המוסיקה שלה שאלו עליה והיא פתחה להם עולם!

הפקת אירועים

תאורה והגברה באיכות גבוהה! עשו לנו גם אחלה של זולה, קמפינג, כל הציוד שצריך ותפאורה מגניבה לרחבה. היו מעולים, אחלה חבר'ה!

# עיצוב אירוע: עיצבו לנו שתי נשים מקסימות, נעמה ודריה, אני לא בטוחה אם עדיין עושות עיצוב אירועים. שווה לבדוק, היו מקסימות ומקצועיות ויצא מושלם! קוראים לה נעמה אלמוג.

# דוכן ציורי פנים: לקחנו את טל אהרוני המקסימה שהייתה משלב הקבלת פנים ועוד צבעה אנשים בכישרון רב וציירה ציורים מהממים החל מילדים ועד מבוגרים גם ברחבת הריקודים, לגמרי הוסיפה צבע ועניין לאירוע!

 

# גילוי נאות - בן הזוג שלי הוא למעשה אחד מתוך הצמד של "הקרקס הצפוני" / "the northern circus" שעושים מופעי אש, מופעי לד, דמויות שטח, ג'אגלינג וקרקס. בחתונה, גיל השותפה עשתה לנו הפתעה והביאה את הציוד שלהם ובאופן ספונטני הרחבה שלנו הפכה למטריפה ברגע שכלי האש נדלקו והם הופיעו.. צירפתי תמונות. הם עושים חתונות וכמובן כשהוא לא החתן והיא לא אורחת, הם מגיעים בתלבושות מטורפות שמתאימות לאירוע מוסיפים הרבה צבע בקבלת הפנים, ועושים פריצות בזמן הרחבה (או כל דבר אחר שתתאמו איתם).

בכלי לד המיוחדים והבלעדיים שלהם אפשר לשים תמונה שלכם / כיתוב / כל מה שתרצו וזה מהמם!!

זהו בגדול,

ממש מוזמנות בשמחה לשאול כל דבר,

יכולות לכתוב לי גם בפרטי.

טיפ לסיום: לנשום, לשחרר, ברגע שאתן נכנסות לאירוע של עצמכן זה הזמן להינות, לקבל את כל האהבה שמופצת אליכם, לא להתעסק בעניינים טכניים - בשביל זה יש צוות טוב שבחרתן!

הרבה הצלחה

נרי

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טום רר | ינשוף+
טום רר | ינשוף
131 ממליצים
Dj לחתונה
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography+
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography
61 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
הפקת אירועים