הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תהל ורועי
החתונה של תהל ורועי
אביב 2021
הפוסט של תהל, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו בסוף מאי ואחרי לא מעט חיפושים מצאנו אולם וספקים שהם לא פחות ממושלמים והגיע הזמן להודות להם ולהמליץ לכל מי שעוד רלוונטי עבורה -

מקום לאירוע
יער עין חמד
+

מקום קסום ומיוחד! הגן נמצא ממש בתוך יער, ומצליח לשמור על היופי של הטבע בלי להתפשר על נוחות. לאחרונה עבר שיפוץ ששדרג את המקום (שהיה מהמם גם ככה). האוכל בסטנדרט גבוה מאוד והצוות רציני ומקצועי.

איפור

מאיפה להתחיל.. לא רק שהילה מוכשרת ברמות, היא גם פשוט מקסימה ומישהי שכיף להעביר איתה כל כך הרבה שעות ביום עצמו אבל ממש לא רק. מפגישת הניסיון ועד החתונה היא הייתה זמינה וסבלנית, עזרה לי עם התלבטויות ופשוט הייתה שם  מבחינת התוצאה - הסגנון שלה מאוד עדין וזה בדיוק מה שחיפשתי. הכל יצא כמו שרציתי בזכות המקצועיות שלה וההקשבה מהרגע הראשון. היא עשתה מעל ומעבר כדי שהכל יהיה מושלם, עד לפרט הקטן ביותר..!

הופעות חיות
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
+

פשוט מדהימים אחד אחד! התאימו את השירים לטעם שלנו ובאו עם כמויות של אנרגיות שהרימו את האירוע! הם מנגנים ושרים כל סגנון אפשרי בכישרון מטורף ועל הדרך יורדים לרחבה, רוקדים עם הסקסופון ומשאירים את כולם המומים! עד עכשיו אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עליהם! ממליצה בחום:)

צילום ועריכת וידאו

צלם מקצועי ומוכשר ברמות! היה לנו חשוב מאוד שהצילום לא יפריע לאירוע ולא ישתלט על רגעים מרגשים וזה בדיוק מה שקיבלנו. טל השתלב כל כך טוב באירוע עד שאורחים כמעט ולא שמו לב שמישהו בכלל מצלם - אבל זה לא בא על חשבון התוצרים, להפך! הוא תפס רגעים מיוחדים ולא מבויימים, ואח"כ ערך הכל בצורה פשוט מעוררת הערכה, יצירתית ומקורית. מעבר לזה, הוא קשוב מאוד להערות ומוכן לשנות ולהתאים כל דבר בכיף ובאווירה טובה!

צילום סטילס

כמו שאפשר לראות בתמונות - שלומי מוכשר ברמות! הוא תפס רגעים מיוחדים בלי לביים וכשהיה צריך נתן הערות קטנות שהפכו את הפריימים למושלמים. יש לו ניסיון מטורף שלגמרי בא לידי ביטוי בעבודה שלו. מעבר למקצועיות והוכישרון, כיף מאוד לעבוד איתו! שלומי פשוט בנאדם מקסים עם נוכחות נעימה וזה חשוב מאוד בהתחשב בכל האינטראקציה שיש עם הצלם לאורך היום. אגיד גם שהצלם הנוסף שהביא היה מעולה, הם עבדו מצוין ביחד ולא פספסו אף רגע.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
יער עין חמד+
יער עין חמד
111 ממליצים
מקום לאירוע
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band+
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
123 ממליצים
הופעות חיות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
הופעות חיות
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס