הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רימון וליאור
החתונה של רימון וליאור
אביב 2021
הפוסט של רימון, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות,

לא דמיינתי שאכתוב פוסט כזה אבל אני לא יכולה שלא לפרגן לכמה ספקים מדהימים שעשו לנו את החתונה.

התחתנו ב-19.3.21, אחרי דחיות מרובות ורגע לפני הבחירות, חתונת שישי צהריים ב- מלון אלמא שבזיכרון יעקב.

ארגנו את החתונה תוך פחות משלושה שבועות, 130 אורחים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

שני ליוותה אותנו כבר מהדחיות כשחשבנו שנתחתן בבית של המשפחה ורציתי מפיקה לאירוע. כשהבנתי שאנחנו מארגנים חתונת בזק, לא היה ספק שעל שני אני לא מוותרת. אני לא יכולה לחשוב על מישהו שהייתי רוצה לידי יותר (חוץ מהחתן) ביום הזה. שני סגרה לנו את הספקים מעכשיו לעכשיו, ניהלה בשבילנו משא ומתן מול המקום והספקים, עיצבה לנו את המקום וניהלה את האירוע ביום עצמו. בסוף התהליך, שני הפכה ממפיקה לחברה ואני לא יכולה לתאר כמה אני מעריכה אותה על מה שהיא עשתה בשבילנו. ממליצה בחום וממש מכל הלב. בדיעבד, הרגשנו שנהנינו באירוע ממש מכל רגע - ואין לי ספק שזה בעיקר בזכות שני שאפשרה לנו להיות שקטים ופשוט להיות נוכחים.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

ינון האלוףף הרים לנו מסיבה שלא נשכח בחיים. לא חשבנו שזה אפשרי לשמור על האנרגיות בשיא לכל כך הרבה זמן. הפך חתונת צהריים קיצית להצגה! נתנו הכוונה לוויב שרצינו אבל בעיקר נתנו לו חופש מלא וממש הרגשנו שהוא מבין אותנו. הכי ממליצה שיש!

צילום סטילס

עידן הוא ה-צלם שאתם רוצים איתכם ביום הזה. מעבר לכך שהוא ממש ידע להוציא תמונות מזוג שהכי לא מצטלם ומאוד מובך מהסיטואציה, היה פשוט כיף איתו - ביום עצמו ובהתנהלות לפני ואחרי. הטיזר הגיע תוך יומיים ויתר התמונות הגיעו תוך פחות משלושה שבועות בגלריה נוחה באתר. כמובן שעפנו על התמונות ועל הוויב שמשתקף בהן.

איפור

המהממתתת שהיא קסם של בנאדם. איפרה אותי וחברה שלי המלווה, הגיעה עם אסיסטנטית (עומר) שהייתה מקסימה. השרתה אווירה מרגיעה וכייפית. לראות כמה היא עובדת נקי ומסודר זה מהפנט וסופר חשוב מבחינתי.

כמובן שאשמח לענות על שאלות בפרטי :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור