הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיראל ודותן
החתונה של שיראל ודותן
אביב 2021
הפוסט של שיראל, חברת הקבוצה הסודית:

מקווה שזה יעזור לבנות שמתכננות את החתונה שלהן בגינה, או בכל מקום אחר שהוא לא גן אירועים, קורונה

אז קודם כל, *בזכות* הקורונה זכינו להתחתן בגינה של ההורים במושב, ולא יכולה לחשוב על חתונה יותר מושלמת מזו!

התארסנו בחודש 10 האחרון וקבענו את החתונה ל11.3.21 בידיעה שלא משנה מה, לא דוחים, זה התאריך הראשוני שלנו ואיתנו נשארנו תודה לאל

שמלות כלה

את השמלה- המושלמת שלי עשיתי אצל אביטל ספורטה

ואמאלה איזה שלמות! הבנתי שבחרתי את השמלה שלי, כשהסתכלתי על שמלות אחרות ולא חמדתי אף אחת מהן חחח אביטל פשוט מהממת, אפילו אמא שלי התאהבה בה חחחח, בהתחלה בחרתי שמלה אחת ובמדידה השנייה הרגשתי שאני לא שלמה איתה, שיתפתי את אביטל והיה לה הכי חשוב שאצא מרוצה ושמחה אז מיד הציעה לי אופציות חלופיות, עד שמצאנו את ה- שמלה שלי.

איפור

המושלמת!! האיפור לא זז לי! היא הייתה זמינה ורגועה לאורך כל הדרך, וגם ביום הגדול, אין מושלמות ממנה ואני שמחה בטירוף שבחרתי בה!

עיצוב שיער

המהמם שהיה קשוב וממש דאג שאצא מרוצה ובאמת כך היה, השיער לא זז לי וממש שמחתי על כל התהליך איתו ממש ממש ממליצה, פשוט אלוף!!!

הפקת אירועים

על האוכל והציוד- דאג גם לאוכל וגם לשולחנות כיסאות, כספת, מפות, במה לחופה ופשוט הכל הכל הכל מהכל, אפילו בר אלכוהול והיה פשוט מושלם! האוכל היה טעים ברמות, היה שפע מטורף, והמחיר, מצחיק.

ממש ממש ממש ממליצה עליו, בחור לבבי, מתחשב ומקסים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

חופה,שולחן כניסה, כיסא כלה, קישוט רכב ומרכזי שולחן

דליה המושלמתתתתתת!!!!! נעימה ככ, יד פשוט מושלמת! הכל היה נראה קסום, ובדיוק כמו שחלמתי, קשובה, אכפתית ממש עשתה הכל בשמחה והרגישו את זה וראו את זה בעבודה שלה.

Dj לחתונה

הדייג'י המושלםםםםםם שלנו!!!!

אמאלה אמאלה אמאלה איזו אווירה!!!! הוא פשוט ידע לקרוא את הקהל ואפילו לא הכנו רשימת שירים! המחיר היה ממש טוב, ובאמת, ששוה כל שקל, באמצע קפץ החשמל לדקה שתיים, ובכלל לא הרגישו את זה כי הוא הקפיץ אותנו והתחיל לשיר לנו איתנו ולעשות שמח! תמיד היה זמין, וקשוב. פשוט דיגיי מטורף! ממליצה עליו באמת באמת מחום

צילום סטילס

האלוףףףףף!!! זרם איתנו בהכל, היה ממש נעים וקשוב, וזמין, הגיע מהתארגנות, ונשאר עד הדקה האחרונה, פשוט היה כיף! הצילומים היו מושלמים וכבר יום אחרי קיבלנו טעימה מהם ממליצה בחום!!

שירותים ניידים שכרנו משגיא- 052-3000668, 3 תאים ממוזגים, עם טלוויזיה בכל תא, נקי ברמות, לא כימי בשום צורה, פשוט שווה ברמות.

תאורה החשמלאי של היישוב שלנו דאג לנו, ועשה הכל באהבה, אנחנו הוספנו קיסמס לייט שהזמנו- אגב כמויות אדירות למכירה מי שרוצה בפרטי, באהבה

זכינו לחגוג את החתונה עם האנשים הכי יקרים ואהובים שלנו, ואין מושלם מזה! הייתה אווירה משפחתית כיפית זורמת וקלילה שפשוט לא דמיינתי שכך יהיה, החתונה עלתה על כל דימיון שלי

אם אתן רוצות טיפים לאיך לתכנן חתונה בגינה *בלי* מפיק אירועים כמו שאנחנו עשינו, מוזמנות לפנות בפרטי

ולכן השאר התמונות פשוט ידברו בעד עצמן

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
הפקת אירועים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
צילום סטילס