הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן ורועי
החתונה של עדן ורועי
סתיו 2021
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב-18.10.2021 אחרי 8 חודשים של אירוסים, למזלנו בלי דחיות או שינויים מרחיקי לכת בעקבות הקורונה.

מקום לאירוע
טרוסא
+

האולם הראשון שראינו, למרות שראינו כמה נוספים, לא היה לנו ספק שנסגור בטרוסא, התאהבנו בו לגמרי ממבט ראשון. לאורך כל התהליך היו שם בשבילנו, שחר היה ברשימת המועדפים של בעלי בטלפון, פנה אליו בכל שעה ובכל נושא. גם האורחים התלהבו מהאולם, האוכל והאווירה.

צילום סטילס
רובי אהרון צילום
+

בעלי ואני ראינו עבודות שלו אצל חברים וקרובי משפחה והתאהבנו. הבחירה הכי טובה שלנו! צילם אותנו גם צילומי זוגיות וגם בחתונה. זרם איתנו, ועזר לזוג לא פוטוגניים כמונו לצאת מעולה ולהשתחרר מול המצלמות. התמונות יצאו מדהימות, בלוקיישנים מהממים.

צילום ועריכת וידאו

רובי המליץ לנו על כל מיני צלמי וידיאו, בחרנו בסרגיי וללא ספק הבחירה השתלמה. נעים וחייכן, צילום סופר איכותי, גם של סרטון ההיילייטס וגם סרט החתונה. ממליצים ללכת על צלמי וידיאו שעובדים יחד עם צלמי הסטילס, ראו את עבודת הצוות והניסיון שלהם יחד, שהובילו לתוצאות טובות יותר.

אטרקציות

גם את אביחי אני מכירה לפני החתונה שלי. בנאדם זהב! עשה לנו את המגנטים, ומספר אטרקציות לסלואו. תמונות איכותיות מאוד, צילם ללא הפסקה, רדף אחרי אנשים ועודד אותם להצטלם למגנטים

Dj לחתונה

תיקלט ב-5 חתונות שונות של חברות שלי, ועדיין לא היה לי ספק שיהיה הדיג'יי גם אצלנו. פשוט תותח! מתאים לכל זוג את המוזיקה והאווירה שהכי מאפיינת אותו. זרם איתנו עם כל בקשה הזויה, הפגישות איתו עוברות בכיף, וזמין לכל בקשה ושינוי (גם ערב לפני החתונה).

איפור

אלופה! איפרה כמה חברות שלי לחתונה שלהן, וגם איפרה אותי חודשיים לפני החתונה שלי לחתונה של אחי. איפרה גם את אחת המלוות שלי ואת אמא שלי, כולנו היינו סופר מרוצות - איפור עדין ופשוט שהותאם לכל אחת.

עיצוב שיער

האישה והאגדה! הצליחה לשמור על האותנטיות של התלתלים שלי, ועדיין להפוך אותם לראויים לתסרוקת כלה. אין על האווירה והכיף שהיא מביאה איתה לכל מקום, לגמרי משדרגת את ההכנות לחתונה וגרמה לי להיות רגועה לחלוטין.

שמלות כלה

נאמר הכל על השמלות והצוות של קלייר; מקצועיים, אדיבים ונחמדים, והשמלות וואו בלי לקרוע את הכיס. נשארתי עם השמלה עד סוף האירוע, למרות שהבאתי לוק שני פשוט במידה ולא יהיה לי נוח. כולם החמיאו לי עליה, והיא הייתה מיוחדת ומהממת. *מוכרת אותה כולל הינומה, למי שמעוניינת.

נעלי כלה - ארו דיזינגוף - נעליים סופר נוחות, שהתאימו למידה הלא הגיונית שלי (היי 34), קלות בטירוף ומהממות.

לחתן

סניף בני ברק - שירות מקצועי ואדיב, מבחר גדול של חליפות, מתאימים לך בדיוק עם תפירה במקום, והמחיר נוח לכל כיס.

טבעות - ולרי תכשיטים אשדוד - מבחר גדול של טבעות, לחתנים ולכלות, שירות נעים ומקצועי, שינו את המידות של הטבעות לא משנה כמה פעמים הגענו

מלון - Lear Sense - Experience Hotel - התארגנתי אצל חברה שלי בבית, לכן הרשינו לעצמנו לקחת שני לילות מפנקים במלון. המלון בגדרה, קרוב מאוד לאולם שלנו, נסענו לשם אחרי החתונה. המלון מהמם, עם ארוחת בוקר מפנקת. יש במלון גם ספא ובריכה, אבל לא הספקנו ליהנות מהם. חייבים לציין את מסעדת השף במלון, הזמנו מקום והיה טעים בצורה לא הגיונית!

הזמנות לחתונה - ינשוף - חברה שלנו עיצבה לנו את ההזמנות, לכן רק הזדקקנו לשירותי הדפסה. יעילים, זריזים ומקצועיים.

אלכוהול - TrueBar - חברה שעובדת עם טרוסא, אבל הרגשנו צורך לפרגן להם בענק - מקצוענים, נחמדים, ועשו הרבה שמח!

אישורי הגעה - דיגיטל פיק - לקחנו דרכם רק אישורי הגעה, קיבלנו בחינם סידורי הושבה מהאולם. השירות של דיגיטל פיק היה נוח ומקצועי.

*הערת סוגריים - אנחנו ממליצים לקחת ספקים שראיתם בחתונות של אחרים, 99% מהספקים שלנו היו אצל חברים ו/או בני משפחה, ככה שהיינו בטוחים ורגועים לגביהם בחתונה שלנו.

ובנימה אישית (שאפו אם שרדתם עד לשורה זו) - זו לא קלישאה, זה באמת עובר בשניה. תכננו שמונה חודשים חתונה ובסוף זה מסתכם בכמה שעות. שימו לב שאתם לא נותנים לכל הלחץ והתכנון להשפיע על מערכת היחסים שלכם, זה מה שנשאר בסוף. אנחנו השתדלנו לחלק את העבודה והתכנון בינינו, ולסמוך לגמרי על ההחלטות אחד של השני.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
צילום: רובי אהרון צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רובי אהרון צילום+
רובי אהרון צילום
370 ממליצים
צילום סטילס
טרוסא+
טרוסא
211 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
לחתן