הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דקל ואורי
החתונה של דקל ואורי
חורף 2021
הפוסט של דקל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים

אור ואני התחתנו ב30.12.21, אחרי דחייה אחת ושנתיים של אירוסין.

חייבות להמליץ על כל אחד ואחד מהספקים המעלפים שהיו לנו בחתונה. כל ספק נבחר סופר בקפידה ואחרי מלא חשיבה.

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

אם אתם מחפשים מקום אינטימי לחתונות לא גדולות, זה המקום המושלם. היו לנו קצת יותר מ200 אורחים וכולם היו בטוחים שהיו לנו הרבה יותר. הכל היה קסום, היינו בסגירת חורף שהיתה פשוט מושלמת - כל מי שנכנס אמר שהוא מרגיש שהוא נכנס לתוך אגדה. התלבטנו במקור אם לעשות את החופה בחוץ או בפנים, בסוף החלטנו ללכת על החופה הפנימית וזה היה באמת שלמות. זה היה בעיננו לא פחות יפה מהחופה החיצונית, אם לא יותר.

עוד דבר - אנשים לא הפסיקו להחמיא על האוכל גם אחרי האירוע ובאופן כללי הם תקתקו הכל והיו סופר מקצועיים בכל דבר. הם קיימו את כל ההבטחות שלהם, עשו כל מה שרצינו ובאופן כללי הגשימו לנו כל חלום שהיה לנו. הם היו הכי בסדר בקורונה ועם הדחייה של האירוע ובאמת שאין לנו מילה אחת רעה להגיד עליהם.

מנהל האירוע שלנו מטעם האולם היה דניאל שהתגלה כבחור תקתקן שעושה הכל עד הפרט האחרון.

צילום סטילס
ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
+

פשוט בנאדם זהב. מצד אחד הוא לא הפסיק לעשות שמח, ומצד שני זוגתי ואני בכלל לא הרגשנו בו. בדיעבד בסרטונים שאנשים שלחו לנו קלטנו אותו מצלם אותנו בלי שבכלל ידענו שהוא שם. הוא עושה אווירה קלילה וכייפית, ולשתי בנות ששונאות מצלמה כמונו זה היה ממש משמעותי. הוא סופר פדנט, עושה הכל עד הפרט האחרון ומאוד מאוד משקיע במה שהוא עושה. הופתענו כמה רגעים אינטימיים של שתינו הוא הצליח לתפוס בלי שבכלל הרגשנו בקיומו. מה שהיה לנו הכי חשוב זה שהתמונות לא יהיו ״מבוימות״ אלא יתפסו רגעים אמיתיים ופשוטים בין שתינו - וזה בדיוק בדיוק מה שהוא עשה. באמת - תעשו לעצמכם טובה ותקחו אותו, אתם לא תתחרטו לרגע.

צילום ועריכת וידאו
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
+

אל רותם הגענו מליאור, אחרי שהיינו קצת אבודות בתחום צלמי הוידאו. לא רק שהם חברים מאוד מאוד טובים ולכן האווירה היתה הכי כייפית בעולם - רותם היא אדם קליל, כייפי ונעים שפשוט כייף לבלות איתו ולהעביר איתו את היום. בדיעבד ראינו שגם אותה בכלל לא הרגשנו, לא בחופה, לא ברחבה - אבל בכל מקום היא היתה כדי לתפוס את הרגעים הכי קטנים ביננו. התוצאות שלה מדברות בעד עצמן - הסרטונים שלה הם מהיפים שראינו ובאמת שהתחברנו מאוד לאווירה הקלילה, הנעימה והאותנטית שהיא מעבירה בדברים שהיא מצלמת.

שמלות כלה

זוגתי ואני לא בחורות מאוד נשיות והמחשבה ללכת ולחפש שמלה היתה קצת קשה עבורנו. קלייר היה המקום הראשון והיחיד שבדקנו ופשוט התאהבנו בו. מקום קטן ושקט, אבל עם בנות שמתות על מה שהן עושות ועושות את זה הכי הכי בכייף. שתינו מלאות, זוגתי עם חזה מאוד גדול ועדיין היו דברים שהיא הצליחה למדוד שם. בסופו של דבר התוצאה היתה מדהימה לשתינו ולא הפסקנו לקבל מחמאות על השמלות. הן היו סופר סבלניות בתיקונים, בעזרה ובייעוץ והחוויה היתה פשוט כייפית.

Dj לחתונה

מהשניה הראשונה שפגשנו אותה הבנו שאין מישהי אחרת שתעביר איתנו את הערב. כבר בפגישת ההיכרות אחרי שיחה קצרה איתנו היא השמיעה לנו כמה שירים והצליחה להקפיץ ולהרקיד אותנו אצלה בבית, בלי אורחים ובלי חתונה מסביבנו. היא עשתה לנו ככ כייף שידענו שבחתונה יהיה אפילו יותר מדהים - ובאמת שהמחמאות לא הפסיקו להגיע. מלא אנשים ביררו מי היא, המעברים שלה בין שירים היו מוצלחים מאוד והיא באמת קלעה לכל שגעון שלנו - בין אם דיסני, פסטיגל, שירי שנות ה70 ועוד. היא עורכת המוסיקה באקו 99 וזה מאוד הורגש שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה.

רב לחתונה

ובפרט עורך הטקס אורי שילה - עריכת טקסי חתונה.

וואו. אין לנו מילה אחרת לתאר את הטקס שהוא יצר לנו. לא יכלנו לדמיין טקס יותר מדויק, קולע ומושלם מזה. הוא ישב איתנו מראש והבין בדיוק את הראש שלנו, והצליח להעביר את זה בצורה הכי טובה שיכולה להיות. הוא כותב על הזוגות שהוא מחתן מעין פסקת פתיחה כזו שהיתה מדוייקת ככ וקלעה בול למטרה. עד עכשיו לא מפסיקים להגיד לנו כמה הטקס היה מיוחד, שונה ומרגש. אין עין אחת שנשארה יבשה בחופה.

איפור

אסתי היא מאפרת הבית של המשפחה של זוגתי - בכל החתונות והאירועים היא נמצאת שם. מבחינת זוגתי לא היתה שאלה בכלל מי תארגן אותנו ביום האירוע.

באמת - וואו. קודם כל, איפור טבעי ונקי כמו שרצינו, מצד שני החזיק איתנו עד סוף האירוע בלי שבכלל היינו צריכות להתעסק איתו. היא הצליחה לסדר לשתינו את השיער בול כמו שרצינו ( ושיער קצר זה לפעמים יותר מסובך משיער ארוך), נטו כי צריך לדאוג שהוא לא יזוז מהמקום כל הערב (מי כאן שעם שיער קצר תדע שהוא יכול מאוד להתנופף ברוח ולהראות בלאגן אחרי בדיוק שניה). לי יש באמת תסביכי שיער (למרות שהוא קצר) והיא הצליחה לסדר לי אותו בול לטעמי. בנוסף, היא הצליחה לסדר לאמא שלי את השיער שזו באמת משימה כמעט בלתי אפשרית - וכולם החמיאו לה על התסרוקת לאורך האירוע.

*איפור מלוות* - עמית מלכה (אני לא חושבת שיש לה פייסבוק, רק אינסטגרם אז אם מישהי מעוניינת אני אעביר לה את המשתמש).

צעירונת בת 15, היתה תלמידה של אסתי - לחלוטין כשרון עולה בתחום האיפור. אם אתן מחפשות איפור לא יקר מדי של מישהי עם יד היא ממש מקסימה ומתוקה.

הפקת אירועים
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
+

מנהלת אירוע חיצונית - אורטל אידיסיס ניהול והפקת אירועים.

תקשיבו לי, תחטפו אותה. היא הגשימה לנו כל חלום עד הפרט הכי קטן, כל דבר (אפילו הכי שולי) שביקשנו ממנה לפני האירוע התגשם ובצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. לאורך האירוע היא דאגה לנו למים, למפיות לנגב את הזיעה, הביאה לנו אוכל ושתיה ובאופן כללי עשתה הכל בעדינות רבה אבל במקצועיות אין סופית. היא מכירה את חוות אלנבי כמו את כף היד שלה וזה בהחלט מורגש כמה היא מקצועית. אנחנו לגמרי חושבות שהאירוע לא היה אותו דבר בלעדיה - יכלנו פשוט להנות ולהיות אורחות בחתונה של עצמנו (וכך גם המשפחות שלנו).

אטרקציות

אנשים פשוט עפו על המגנטים, אני חושבת שלא צריך להרחיב בנוגע אליהם כי באמת שהביקורות עליהם תמיד מעולות. הם שלחו לנו כבר בערב החתונה לינק להורדת כל התמונות, וכל תמונה שלהם ממש מדהימה. גם אח של זוגתי שמתעסק הרבה בצילום מאוד אהב את התמונות שיצאו, וזו תמיד גושפנקה מאוד טובה אצלנו במשפחה (מתחת לתמונות שלהם אני אציין שזה הם)

אטרקציות

כמה כבר דובר עליו - ובצדק. בנאדם זהב. קודם כל, הוא סופר נחמד ועל הכל עונה ברוח לבבית, חמה ומצחיקה. הוא מכין גומי לנוסעים ושם להם שירים באווירת חתונה, ובחזור מוריד אותם בנקודות שיהיו קרובות לבית. חברה שלי שכחה בהסעה נעליים והוא עשה הכל כדי להחזיר לה אותן. בנוסף, בסוף האירוע הוא צילם כמה סרטוני אווירה של סוף המעגל שנשארו כמזכרת ממש ממש טובה. באמת, קסם של בנאדם ואני סופר ממליצה.

*מתנות לאורחים* - Papabubble Israel פאפהבאבל ישראל.לזוגתי היה חלום מהרגע הראשון - שהמתנה שלנו לאורחים תהיה סוכריות בצבעי הגאווה. היה לנו שולחן עמוס במלא סוכריות בכל מני גדלים, והאורחים פשוט עפו על זה. לא הפסיקו להודות לנו ולהגיד לנו כמה הסוכריות טעימות. הילדים שבמשפחה בכלל עפו על זה ורצו כל הזמן להצטלם עם הסוכריות.
 

*הדפסת שילוט, תפריטים והזמנות* - דפוס שהרבני
בהם בגלל הקרבה לבית. היו אדיבים, סבלניים ועזרו לנו עם כל מה שהיינו צריכות - הדפיסו לנו אופציות לדוגמא ובאמת הכל יצא מעולה. את העיצוב של ההזמנות התפריטים והשילוט עשינו בCanva.
 

ולסיכום - תודה לך אישתי Or Hagag Homossany שעשית הכל כדי שתהיה לנו חתונה מושלמת

#חתונהגאה #גאווה #כלות #חתונה_גאה #אהבהזואהבה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דקל
צילום: ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
ליאור רוטשטיין |  Lior Rotstein | Photographer+
ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
86 ממליצים
צילום סטילס
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon+
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
147 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים+
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
27 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור
הפקת אירועים
אטרקציות
אטרקציות