הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אור ועומר
החתונה של אור ועומר
אביב 2021
הפוסט של אור, חברת הקבוצה הסודית:

היוש!

עומר ואני התארסנו אי שם בספטמבר 2019 בסרי לנקה, ומאז עברנו דחייה אחת מספטמבר 2020 וב30/05/21 סוףסוף הגענו לרגע המיוחל.

אז איך לארגן חתונה מושלמת בפחות מ100 אלף? הרבה אקסל, לבחור ספקים איכותיים במחירים הגיוניים, להחליט על מה מתפשרים ומה לא וזה לגמרי אפשרי!!

קודם כל, בתור פרפקציוניסטית וחולת רשימות, ביום של החתונה שיחררתי הכל וזרמתי עם הספקים המדהימים שבחרתי וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שיש - הזמן עובר כל כך מהר שחבל להתבאס משטויות קטנות.

היינו אמורים להתחתן ברוקו שלצערנו נסגר אז סגרנו באולם East&TLV במרץ האחרון - האירוע עצמו היה מושלם, האוכל היה מעולה, ערן המנהל אירוע מטעם האולם היה מקצוען - דאג לכל דבר שביקשנו ולא הפסיק להרים לנו.

חתונה של 200 אורחים.

צוות החלומות שלי:

עיצוב שיער

תמיד ידעתי שארצה גלי מוברש. אני עוקבת שנים אחרי סילביה באינסטגרם וידעתי שהיא תיהיה המעצבת שיער שלי ועליה לא הייתי מוכנה להתפשר. זו הספקית הראשונה שסגרתי בלב שקט ואני לא מתחרטת לשניה. היא מקצועית כל כך!!! הבן אדם הכי מרים ומפרגן, היא לא עזבה אותי עד אחרי האיפור ודאגה שהכל היה מושלם.

שתבינו שיש לי שיער דק וחלק וזה היה סיכון לעשות גלי מוברש כי אפילו פן לא מחזיק לי, וסילביה במקצועיות עשתה את הקסם שלה והשיער נשאר הורס לאורך כל היום.

היא גם מושלמת למלוות, עשתה שיער הורס לאמא שלי ואחותי. בקיצור שיער - רק אצלה.

איפור

הספקית השניה שסגרתי אחרי סילביה. איך שדיברתי עם הילי והסברתי לה שאני לא מתאפרת ביום יום ואני מחפשת משהו עדין, שלחתי לה תמונה שלי ושל השמלה והיא ישר קלעה בול. באותו יום אמרתי לה שאני שתעשה מה שהיא רוצה כי אני כל כך סומכת עליה. היא נעימה, עדינה, כל כך מפרגנת ומהממת! גם עליה לא התפשרתי כמובן ואני הכי ממליצה. האיפור היה כל כך עדין, הרגשתי הכי אני שיש ואין מה לדבר שהוא החזיק כל האירוע.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

דיג׳יי - עמית אגמי. אמאלה!! הבן אדם יודע את העבודה. הוא אלוף אמיתי, קלט את הוויב שלנו מההתחלה וזרם עם כל מה שרצינו. חבר טוב שלנו שר לנו בכניסה לחופה ועמית היה כל כך על הדברים ודאג שהכל יעבור חלק. והמסיבה - איזה הרמות!!! הרחבה הייתה מפוצצת וכל כך שמחה ביום ראשון! הרגשנו הכי עטופים ואנשים לא הפסיקו להחמיא לנו על המוזיקה.

אטרקציות

יוסי האלוף! הכרנו אותו מהחתונה של אחות של עומר לפני 5 שנים (והמגנטים מושלמים עד היום) וידענו שהוא יהיה הצלם מגנטים שלנו - ממש עוד צלם בקבלת פנים, בחופה וברחבה. למחרת האירוע כבר קיבלנו לינק עם כל התמונות, הכין לנו שתי מעטפות ענקיות עם כל המגנטים והגדלות.

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

שמרתי את הדובדבן לסוף - הצלם שלנו מתן כצמן Matan Katzman Photographer - מתן כצמן צלם

אמאלה בריבוע!!!!!!! ידעתי שאני גם לא אתפשר על צלם ומהרגע הראשון היה לנו קליק אמיתי.

הבן אדם באנרגיות הכי מטורפות שיצא לי לראות, הוא עשה הכל בשבילנו - בין אם זה לסחוב מים, לדאוג לי להפסקות וללוקיישנים מטורפים (בית בשיפוצים בנווה צדק שאסורה הכניסה), להרגיע אותי ולגרום לי להרגיש הכי נסיכה שיש. אז עוד לא קיבלנו את התמונות, אבל אני יכולה להמליץ בלב שלם שזה הבן אדם שתרצו שיהיה איתכן משלב ההתארגנות ועד למסיבה! ההחלטה הכי טובה שעומר ואני קיבלנו זה לסגור איתו.

שמלות כלה

היה לי וויזן מאוד ברור איך אני רוצה שתראה שמלת הכלה שלי - מנצנצת, גזרה ישרה ולא צמודה עם מחשוף וי ניק, הכי נסיכת דיסני של 2021. מצאתי את שמלת החלומות שלי במכירה של smart bride סאמפל של אייזן שטיין שנתפר לצורך צילומים.

אני 1.75, השמלה במידה 34-36 והיא למכירה.

 

תופרת - אינסה.

איזו מהממת היא! כזו צנועה, תופרת אלופה, עשתה את כל מה שצריך כדי שאהיה מרוצה ובמחיר מעולה. היא מומלצת מאוד ועובדת הרבה עם הבדים של אייזןשטיין, אז ידעתי שיש על מי לסמוך.

 

שמלה שנייה ונעליים שטוחות - Asos

אחת ההחלטות הטובות שעשיתי היה להיות עם נעליים שטוחות כל האירוע ולהחליף לשמלת סאטן ארוכה עם שסע בריקודים. היה לי כל כך נוח והתמורה למחיר מושלמת.

 דירת התארגנות - SEA Executive Suites Tel Aviv

אז בהתחלה סגרתי דירה מהחלומות בairbnb ובגלל המבצע שהיה ביטלתי אותה והיתי צריכה לחפש מקום חלופי שבוע לפני החתונה. אז זה מקום שעלה די הרבה בקבוצה. סגרתי את הסוויטת עסקים, יש לה כניסה נפרדת לא דרך המלון, יש סלון מרווח להתארגנות, חדר שינה ואמבטיה מפנקים והייתה לי חוויה מדהימה - מאוד שירותיים ונכונים לעזור. אין מה לדבר שהמחיר זול לעומת כל דירה אחרת בתל אביב. את המפגש עשינו על גג המלון.
 

עיצוב - עשיתי הכל לבד. פמפסים הזמנתי מאלי אקספרס, אגרטלים ממקס סטוק. פרחים לקבלת פנים לקחתי יום לפני ממישהי שמסרה כאן בקבוצה. לא עשיתי זר ולא קישטתי את החופה וזה היה מושלם - זו הייתה התפשרות ולא רציתי לבזבז על משהו שלא זוכרים אלפי שקלים. את הרכב קישטתי לבד עם גיבסנית וטול. גם את ההזמנה והתפריטים עיצבתי לבד בCanva והדפסתי דרך ינשוף. היו ממש מעולים.


הסוד לחתונה מושלמת - לדבר עם בן הזוג על הכל, להציף את הדברים שחשובים לי (איפור, שיער, שמלה וצלם) ולדעת לוותר ולהתפשר על דברים שבעינינו פחות קריטים (כמו עיצוב או וידאו שלא לקחנו). בעלי היה מעורב בכל פרט קטן, והיה אחראי לבד על סידורי ההושבה,

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב שיער
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
צילום סטילס
שמלות כלה