הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוני וירדן
החתונה של רוני וירדן
אביב 2021
הפוסט של רוני, חברת הקבוצה הסודית:

ארגון החתונה שלנו היה די מורכב, התחלנו לתכנן את החתונה באמצע פברואר ל- 19/03 מתוך המחשבה שלא אכפת לנו שבחתונה שלנו יהיו 20 אנשים (כמו שהמתווה באותה תקופה איפשר) העיקר שיהיו האנשים שהכי חשובים לנו.

עברנו את כל הטרנספורמציות האפשריות עם כל הרחבה של המגבלות - תכנון של 20 אנשים, 20 אנשים בחוץ ו- 10 בפנים, 2 סבבים וכו' עד שלבסוף הגענו לגודל הסופי - 180 אנשים!

התחתנו ביום שישי ה- 19/03 בחתונת שישי צהריים טבעונית לחלוטין. כל האנשים שעבדנו היו מדהימים אבל היו כמה שבאמת אי אפשר שלא לפרגן מהלב כי הם היו כל כך משמעותיים עבורנו ועזרו לנו כל כך:

מקום לאירוע
אטורה - בית לארועים
+

כמה יש לי להגיד על אטורה שזה יכול להיות פוסט בפני עצמו... לא אשקר שבהתחלה הייתי קצת סקפטית בגלל הרקע של מיני ישראל, ובכוונה מציינת את זה כי כל כך טעיתי!! המקום מדהים ביופיו, גם הגן בחוץ בו נערכה החופה וקבלת הפנים וגם בתוך האולם, הכל היה נקי לאורך כל האירוע וברמה הכי גבוהה שיש! אהרון המנהל וצביה המפיקה הם פשוט אנשים זהב שרואים שהם אוהבים ומקצוענים בכל מה שהם עושים ואנחנו לגמרי זכינו! הרגשנו שיש לצידנו את האנשים הכי מדהימים שדואגים שכל דבר יהיה במקום ומושלם גם מהפן של האירוע עצמו וגם עזרו לנו בכל המסביב ולקשר אותנו לאנשים הנכונים. בכלל, כל האנשים של אטורה היו כל כך נעימים והיה כיף לעבוד איתם, רואים שהם רוצים לטובת הזוג ולעשות כמה שיותר כדי שתהיה פשוט חתונה מושלמת.

#אוכל_ואלכוהול: הקייטרינג והבר של האולם אבל אני מרגישה צורך לפרט בנפרד - אני טבעונית ובן הזוג שלי לא אבל היה לנו ברור שהחתונה כולה תהיה טבעונית, מאוד חששתי מקייטרינג שהוא לא טבעוני במקור וגם לא היו לנו טעימות בגלל הקורונה אבל היה טעים בטירוף וכולם התלהבו ושמחו להיחשף לאוכל חדש! אבי, השף של אטורה, פשוט הפציץ והעמיד ארוחות מטורפות! החל מדוכנים מושקעים בקבלת פנים של סושי מגוון ומיוחד שלא הפסיקו לטרוף, פלאפל שבחיים לא חשבתי שאנשים יכולים להתלהב כל כך מפלאפל אבל אנשים לא הפסיקו להחמיא, ושאר המנות שהיו פשוט ואו!!! ואני יודעת שהאוכל היה מדהים כי אני חושבת שירדן ואני היינו הזוג שאכל הכי הרבה בחתונה שלו

הבר של אטורה הכי מפנק שיש! דאגו לנו לכל האירוע ברמה הכי גבוהה, בחתונה שלנו היו 100 צעירים מתוך 180 אנשים והם לא הפסיקו לשתות, כולם היו מרוצים ושיכורים ואין ספק שהברמנים של אטורה הם הצוות הכי טוב שיש עם האלכוהול הכי איכותי שיש!!

איפור
אלי חורי
+

על אלי כבר כתבתי פוסט בנפרד כמה ימים אחרי החתונה מרוב שהוא היה מדהים, כל כך מקצועי ומהמם שאין לי מילים. האיפור היה לי חשוב במיוחד כי רציתי איפור מאוד עדין ולא מסכה מעיקה וכך היה! הרגשתי הכי נסיכה שיש וחוץ מזה, כל כך כיף איתו והוא לגמרי הבן אדם שהעביר איתי את הבוקר של החתונה בצורה הכי כיפית שיש.

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

לעידן הגענו מההמלצות בקבוצה, אהבתי מאוד את הסגנון שלו וידעתי שכאלה תמונות אני רוצה - מה שלא ידעתי זה כמה לב עידן מביא איתו! בכל שינוי בתוכנית עידן היה איתנו לייעץ ולתמוך, ביום החתונה עצמו לא הפסיק לזוז ולצלם, היה לנו כיף לא נורמלי איתו בצילומי זוגיות ובחיי שירדן ואני לא רגילים להצטלם ונהננו ממש!! אמא שלי (וכולם) התאהבו בו ובצדק! סבלני ולא מפסיק לחייך והכל נעשה באהבה ומה שהכי מדהים זה שקיבלנו את התמונות הכל משתקף שם - רואים בתמונות את הרגישות בכל פריים ואת האהבה שהוא מפזר בכמויות ולא הייתי מוותרת על זה לעולם! התמונות מדהימות, באיכות הכי גבוהה שיש!! עידן פשוט הוציא מאיתנו את הצדדים הכי יפים שיש ואנחנו לא מפסיקים להתלהב מהתמונות ולהשוויץ בהן! התמונות המדהימות האלה זאת המזכרת הכי יפה שיכולנו להוציא מהיום הזה! אני ממליצה לכל מי שמחפשת צלם שמצלם ברגישות וכישרון רב שתדבר עם עידן כי הוא הרבה יותר מזה ולא רק שהוא מצלם תמונות אדירות ואיכותיות הוא גם לב ענק!!

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

לעינת ביפו הגעתי אחרי חיפושים בשני מקומות, יש לה עין מדהימה ויכולת להתאים את השמלה המושלמת! בחרנו כמה שמלות למדידה ודווקא זו שלא כל כך רציתי למדוד על הגוף הייתה פשוט מדהימה והכי מתאימה ו"אני" שיש ועל זו הלכתי והכל בזכות עינת. והמחירים ממש נוחים!!

עיצוב שיער
שני שוסטר | עיצוב שיער
+

אלי שידך לי את שני וזו אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי! רציתי תסרוקת עדינה עם פרחים והשיער היה מושלם, החזיק מדהים לכל האירוע ונשמר מעולה! שני מהממת ונעימה ומעל הכל - מקצוענית!!

רב לחתונה

ד"ר יואל יהודה לנגה - עשינו את כל התהליך של הרישום ברבנות דרך צוהר והם גם שידכו לנו את הרב בהתאם לבקשות שלנו, רציתי להעניק לירדן טבעת ולא להיות מכוסה בחופה ושתהיה לנו את האפשרות להקריא אחד לשנייה דברים בחופה והרב היה הכי מכיל ונעים שיש, התאים את עצמו לכל הבקשות שלנו והעביר את הטקס בצורה מדהימה ומשמעותית וגם לא ארוך מידי ולא קצר מידי

איפור

איפור מלוות- מאיה הייתה תלמידה של אלי וכך הגעתי אליה, איפרה את האימהות שלנו, מתוקה ממש ואיפרה אותן בצורה עדינה ומושלמת ומאוד מחמיאה!

Dj לחתונה

גם אליו הגענו דרך אהרון וצביה, הרים אחלה של אווירה, הרחבה לא הייתה ריקה לרגע ואנשים ממש נהנו מהמוזיקה!

#מגנטים #ווידיאו - אהרון וצביה סגרו עבורנו את כפיר ושלומי. כפיר צלם המגנטים היה פשוט נסיך! צילם המון ותמיד היו מגנטים ברחבה, את המסגרת למגנט עיצב לי במקום תוך 2 דקות לפי הסגנון של ההזמנה. עדין לא קיבלנו את הוידיאו אבל שלומי גם צילם המון והיה ממש מצחיק וזורם ואנחנו ממש מחכים לראות איך יצא.
 

#פנסיון:פנסיון ביתי לכלבים, כלבבי- פנסיון בלפיד של מירלה המדהימה! היה לנו חשוב שנאמו הכלב שלנו יהיה איתנו בצילומים לפני החתונה ולאחר מכן חבר הקפיץ אותו ליישוב לפיד שממש קרוב לאולם ושם הוא היה לכל הסופ"ש, חזר 2 קילו יותר ולא רצה לחזור איתנו הביתה - ברמה כזאת הוא נהנה!! למירלה יש פנסיון ביתי והכלבים משוחררים בבית ובחצר ומקבלים את היחס הכי אוהב ואישי שיש והיא לא לוקחת הרבה כלבים במקביל (נאמו היה יחיד ומפונק באותו סופ"ש).


#עציצים_לשולחן:משתלת דחליל - מרכז גינון ומחסן עצים- מחירים טובים לעציצים לעיצוב השולחנות, אחלה יחס והגיעו עציצים מאוד יפים במצב מצוין.


אם למישהי יש שאלות או תרצה מספרים וכאלה אשמח למסור, תרגישו חופשי :)

 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רוני
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטורה - בית לארועים+
אטורה - בית לארועים
51 ממליצים
מקום לאירוע
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
שני שוסטר | עיצוב שיער+
שני שוסטר | עיצוב שיער
145 ממליצים
עיצוב שיער
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה
עיצוב שיער
רב לחתונה
איפור
Dj לחתונה