הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
פז ומושיקו
החתונה של פז ומושיקו
סתיו 2021
הפוסט של פז, חברת הקבוצה הסודית:

ניראה לי שזה פשע לצאת מהקבוצה הזאת שכלכך עזרה לי מבלי לכתוב קרדיטים לספקים שעשו לנו את היום הכי טוב בעולם, וכמובן לעזור אם אפשר ולו במעט לכלות העתידיות

מקום לאירוע

מהרגע הראשון שדרכנו שם הבנו שזה מדויק לנו. אין בפינו מילים על האוכל הטעים, הנראות האסתטית שהכי הייתה חשובה לנו בעולם והתנהלות ההוגנת והנוחה שזכינו לקבל אצלם! האנשים שליוו אותנו היו מקסימים לאורך כל הדרך.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

דה וואן אנד דה אונלי רועי זרחי מאטיסוטו.
רק מלכתוב את השם שלו עוברים לי בגוף זצים של חשמל. האיש אגדה, מטורף, משוגע, מלך. גרף ערמות של מחמאות ובצדק. ארגן לנו את המסיבה הכי טובה שיכולה להיות. קרא את הקהל במדויוק, קרא אותנו בול ואין לי כנראה מספיק מילים בארסנל כדי להסביר כמה הוא מספר 1 בעולם כולו. רוצו לסגור את זרחי דחוף!

סקסופוניסט- עידו בן ארצי מאטיסוטו גם.
מה אגיד לכן, אין מילים בפי! הגיע לנגן בזמן הריקודים. חשמל, חשמל, חשמלללל. איש מטורף, נתן שואו שלא יתואר בכלל. כמה שהרחבה הייתה בטירוף, הוא חד משמעית הרים את כולם עוד כמה רמות גבוה יותר. השילוב שלו ושל זרחי מנצח בכל קנה מידה.

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

מה אוכל עוד להוסיף על כל מה שנאמר על תופעת-הטבע החד-פעמית הזאת? ואו. איזה אישיות, איזה כישרון וכמה תשוקה. זכינו לעבור תחת ידי הקסם של עידן והצוות שלו. הוא הבחירה הכי חכמה שיכולנו לעשות, בייחוד שאנחנו לא מחובבי הצילומים. גרם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם, תפס בתבונתו את הרגעים האותטניים והמרגשים ביותר ודאג לאווירה הכי חמה ונינוחה שיכולתי לחלום עלייה.

הוא מושלם ברמות הכי קיצוניות שיש, ויש לו את הלב הכי ענק במדינה. שריינו דחוף!!

אטרקציות

חד משמעית כמו צלם סטילס נוסף באירוע. בן אדם מהמם, מוכשר ומקצועי מקסימום. הגיע לכולם והוציא ים מגנטים. עפנו והמגנטים יצאו מוש! לא הלך הביתה לפני שהביא לנו העתקים מכל המגנטים שהיינו בהם, הגדיל כמה מהם עם התמונות הכי מרגשות והדפיס כמה על בלוקים.

עיצוב שיער

היא מעצבת שיער, אבל בפועל היא התנהגה כאילו היא מנהלת האירוע בכלל. אין דברים כמוה בעולם כולו. בן אדם נדיר באופיו ובכישרונו. מקצועית שיא, מדויקת להפליא, אכפתית ברמות קשות, יש לה לב ענק והידיים שלה כנראה עשויות מזהב. אושר צרוף, היא עשתה לי את היום והוציאה אותי

ואת אמא שלי בול בול בול כמו שאפילו לא חלמנו!

איפור

האישה והאגדה. דיברנו יום לפני והיא בכלל רצתה לוודא שההינומה שלי מסודרת כמו שצריך, בגלל מקרה שקרה לה עם כלה אחרת והיא כמובן סידרה לה הכל. הגיוני בכלל?

אין כישרון כזה, אין לב כזה ואין אכפתיות כזאת. היא קוסמת והיא מאפרת בצורה הכי מדויקת שיכולה להיות, הייתי פשוט אני עם איפור. היה נראה הכי טבעי בעולם, הכי סטייל בעולם ולא הייתה מרוצה ממני אבר. מה שאתן רואות באינסטגרם, זה בדיוק מה שתקבלו.

שמלות כלה
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
+

שמלה 1- איזה מקצועיות אמאלה. זה הסטודיו הראשון שהייתי בו, ולא היה צורך להיות במקום נוסף. סגרתי שם את השמלה הראשונה ונהנתי מכל רגע, החל מהפעם הראשונה שבחרתי את השמלה ולאורך כל המדידות. נשות הצוות הכי אדיבות ומתוקות שיש בעולם, היחס הכי אישי, הכי עוטף והכי חם שיש. לא וויתרו על אף פרט הכי קטן, היה מענה לכל דבר ודבר וזאת הייתה בחירה מושלמת בשבילי.

שמלות כלה

שמלה 2- שחף והצוות שלה מהממות ומקצועיות ברמות! חווית קנייה הכי אינטימית, אישית, עוטפת וחמה שיש. ירידה לפרטים הכי קטנים, מלאות באכפתיות, מקצועיות ולב ענק!!

עיצוב שיער

שיער מלוות- מושלמת ברמות קשות! כמה אנרגיות היא הביאה איתה, כמה צחוק, כמה כישרון. נדירה, אדירה, מקצועית ברמות וכישרון מהלך. כולן היו שיא המרוצות והתחברו אלייה ברגע שאין חשוב מזה בעיניי.

רב לחתונה

דוד אבוחצירא, הרב הראשי של יבנה. אישיות קסומה, העביר את החופה בצורה מרגשת ונעימה.

*הזמנות- Ofir Zmiri גילוי נאות, היא החברה הכי טובה שלי ויחד עם זאת, היא מעצבת בחסד עליון. יש לה את המוח היצירתי בתבל, היא מקצועית ברמות והכי מוכשרת, סבלנית ונעימה שיש בעולם.
*טבעות- Tomer Feller אומן בחסד עליון, מוכשר ברמות ומלא בסבלנות. כל תכשיטיו נעשים בעבודת יד
יפיפייה ומדויקת. מומלץ בחום!!

 

תהנו מהיום שלכן, תבואו בידיעה שהגעתן למסיבה הכי טובה בעיר, כנסו מחויכות לחופה ונסו לתפוס את המבטים של האנשים שהגיעו לחגוג איתכם. אין מרגש וכיף זה. הקלישאה היא נכונה לחלוטין, זה עובר הכי מהר בעולם!

דיס קטן בפרטי למעוניינות.

מזל טוב לכולן 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פז
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פז
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פז
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פז
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
ליז מרטינז |  Liz Martinez Bridal+
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
52 ממליצים
שמלות כלה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב שיער
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
עיצוב שיער
רב לחתונה