הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאת וליאור
החתונה של ליאת וליאור
קיץ 2020
הפוסט של ליאת, חברת הקבוצה הסודית:

קצת בדיליי של כמה חודשים טובים אבל חשוב לי לספר את סיפור החתונה שלנו כי אני חושבת שהקורונה עשתה לנו ממש טוב והכניסה את כל אירוע החתונה לפרופורציה ופיקסה אותנו על מה שחשוב באמת.

אז בעקבות הקורונה נאלצנו לבטל את החתונה שלנו שהייתה אמורה להיות באפריל 2020 בקיסריה.

כמובן שזה היה מבאס מאוד בהתחלה כי זה קרה שלושה שבועות לפני החתונה אבל בסוף הבנו שזה היה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לנו, העברנו את החתונה לחצר ביתם של הוריו של בן זוגי לפי ההנחיות שמשרד הבריאות אישר וזאת הייתה ההחלטה הכי נכונה שיכלנו לקחת, ככה שאני ממליצה בחום על חתונת חצר!

זה יכול להשמע יותר מורכב מחתונה באולם אבל זה ממש לא ושווה הרבה יותר.

החתונה שלנו הייתה הרבה יותר קטנה מהמקור, נאלצנו להזמין לחתונה כמות יחסית מצומצמת של 120 איש (בהתחלה זה היה פחות ולקראת החתונה ההנחיות השתנו) החתונה הייתה סופר אינטימית ועוצמתית כי כל האנשים שנכחו בה היו האנשים שהכי הכי קרובים אלינו והכי חשוב, אנחנו נכחנו בחתונה (ואת זה אני מציינת כי אני יודעת מהרבה חברות שחוו בלק אאוט בחתונה שלהם).

מבינה לליבה של כל מי שהתבטלה לה החתונה אבל יש עוד הרבה אופציות אחרות להתחתן היום והם אפילו טובות ושוות הרבה יותר.

אנחנו הפקנו לבד את החתונה מא' ועד ת', יש כאלה שזה יכול להיות להם כאב ראש אבל אנחנו לקחנו את זה כחוויה ויצאנו מזה סופר מורווחים (נפשית וכלכלית), יש בזה יתרון עצום! ומי שתרצה להתייעץ איתי איך אפשר לארגן חתונה במינימום הוצאות ולקבל מקסימום אשמח לעזור לה.

אני אשמח לפרגן לספקים שעזרו לנו ולכל הדבר לקרות:

איפור

מדהימה!! מאפרת טבעי, מקצועית ברמות, משרה רוגע ושלווה וזה ממש עוזר ביום הזה שהכל לחוץ.

חייבת לציין שהיא גם הייתה סופר פיירית עם המחיר ובאה לקראתי בשל המצב.

שמלות כלה

הייתי אמורה להיות עם שמלה אחרת בחתונה המקורית והחלטתי שבא לי משהו יותר קליל ולא מתאמץ, שיהיה קצת בסגנון הבוהו שיק אבל לא מוגזם והכי חשוב שיהיה לי סופר נוח.

יש לאניה שמלות מהממות במחירים נוחים לכל כיס והיא בכלל בחורה סופר חמודה שתעזור לך למצוא את השמלה שהכי מחמיאה ומתאימה לך.

קיבלתי מלא מחמאות על השמלה.

הפקת אירועים

ריהוט אלטרנטיבי מושלם, איכותי ויפה, שירות מעולה ומחיר הוגן לגמריי.

צילום סטילס

הוא היה הצלם סטילס שלנו, התמונות שהוא צילם מהממות וכל האווירה איתו הכי כייפית שיש, ממש תיפקד כאילו הוא גם מנהל אירוע וזה סופר עזר לנו.

מעבר לזה קיבלנו את התמונות ממש מהר, שבוע אחרי החתונה התמונות כבר היו אצלנו.

Dj לחתונה

אני מכירה אותו כבר שנים וידעתי שהוא ידע לעשות את העבודה הכי טוב שיש ויקלע לקהל שלנו הכי טוב שיש, בזכותו היה ממש שמח ברחבה, ממליצה עליו בחום!!

סידורי פרחים- "משתלת השדה" משתלה מהממת שמספקת גם סידורי פרחים, גלית שאחראית על הסידורי פרחים דאגה לנו עם הסידור הכי מושלם שיש, ממליצה לבדוק עליהם, מחירים הוגנים ממש.

לסיום, אני מאחלת לכל הכלות העתידיות חתונה מהחלומות! אל תתפזרו מידיי, קחו את כל התהליך ואת היום הזה בפרופורציה, בקלילות והכי חשוב תעשו הכל בחיוך ובכיף

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
שמלות כלה
הפקת אירועים
צילום סטילס
Dj לחתונה