הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע ונבו
החתונה של נטע ונבו
קיץ 2021
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

סוף סוף! פוסט קרדיטים עם כל המלצות הזהב שלי, שאם מחר הייתי מתחתנת שוב לא הייתי מחליפה אף אחד מהם.

התחתנו בחתונת שישי צהריים תל אביבית בבית השמחות ב-4.6, אחרי שתי דחיות שהתפרסו על יותר משנה. הקו המנחה היה כמה שיותר קליל וכיף, בלי דרמות ובלי סיבוכים, וזה מה שהוביל אותנו בכל הבחירות שעשינו. התחתנו עם הוויה ורק על הטקס אני יכולה לכתוב פוסט שלם אז מי שמעניין אותה מוזמנת לפנות אלי בפרטי :)

מקום לאירוע
בית השמחות
+

משהו במקום הזה כבש אותנו מהרגע שנכנסנו לשם. מיוחד ושונה, לא דומה לאף אולם אירועים שראיתי. אורבני, מגניב, וקליל. ליוו אותנו בגבורה לאורך שתי דחיות ותמיד היו הוגנים. והאוכל!!!! האורחים לא הפסיקו לדבר על זה.

איפור

איפור רעות קליין, שיער עדי סומך. אין מילים לתאר כמה מרוצה מהבחירה בהן. היה כל כך חשוב לי לא להרגיש מחופשת, הן הקשיבו לכל מה שרציתי והרגשתי פשוט מושלמת. וגם הנוכחות שלהן יחד איתי בבוקר החתונה הייתה כמו של שתי חברות, שזה לא פחות חשוב.

אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+

אנחנו החלטנו לוותר על מגנטים ולא מתחרטים לרגע! פולה מדהימים, הצלמת שהם שלחו הרימה ברמות ועשתה מאות תמונות מדהימות! הם פתחו עמדה חמודה שהתאימה בול לאווירה של האירוע והשירות שלהם מהמם.

שמלות כלה

אהובתי הנצחית שגרמה לי להרגיש הכי הכי יפה ועדיין הכי עצמי בעולם. ידעתי מההתחלה שאני רוצה שמלה חלקה לגמרי והשמלה הזו היא פשוט כל מה שרציתי (היא למכירה אם מישהי מעוניינת). שמלה שנייה משי רוזנשטוק המדהימה שקיבלה אותי חודש לפני האירוע כשפתאום החלטתי שאני רוצה שמלה לריקודים

Dj לחתונה

איך השם שלו בקושי עולה פה??? אין לי מה לומר חוץ מזה שהוא פשוט מושלם וכל כך קשוב ומצליח לעשות את האיזון המושלם בין מה שאנחנו רצינו לבין מה שהוא ידע שיעיף את הרחבה, ידע גם מתי להגיד לנו שזה פחות כדאי ופחות מתאים אבל הכי התחשב ברצונות שלנו! מאוהבים בו

צילום סטילס

השילוב המושלם של רוגע ואווירה טובה לצד מקצועיות! אנחנו לא אוהבים כל כך להצטלם, עשינו צילומים של בסך הכול שעה, וכשקיבלנו את התמונות פשוט עפנו על עצמנו ברמות על! הוא היה תקתקן ובחר ספוטים מהממים.

צילום ועריכת וידאו

עוד לא קיבלנו את הווידאו אבל הינו מאוד מרוצים מההתנהלות במהלך כל היום!

*מקום התארגנות - דירת קרקע ביפו עם שני חדרי שינה, מעוצבת פשוט מדהים ובשיא הסטייל, עם מרפסת ענקית מלאה בצמחים. מקום מושלם להתארגנות וגם לצילומים (יש במרחק הליכה מלא מקומות שווים לצילומים). יש שם כל מה שצריך ובניגוד למלונות הם לא דורשים תשלום נוסף רק כי את כלה.. https://bit.ly/2UkQFcc


זהו בנות מאחלת לכולן פה מזל טוב וליהנות מכל שלב בתהליך ❤️

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית השמחות+
בית השמחות
114 ממליצים
מקום לאירוע
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
228 ממליצים
אטרקציות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
אטרקציות
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו